Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyykö Jumala tatuoinnit? Olen menossa

Vierailija
23.05.2013 |

kesäkuun lopulla naimisiin Hänen huoneessaan ja Hänen silmiensä edessä, mutta minulla on olkapäässä, niskassa ja lapaluussa hankittuna tatuoinnit, pitääkö ne jotenkin peittää astuessani Herran Huoneeseen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa Testamentissa kielletään ihopiirrokset.

3 Moos 19:28 Älkää viileskelkö ihoanne vainajan tähden älkääkä koristelko itseänne ihopiirroksilla. Minä olen Herra.

Vierailija
2/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä tätä varmaan tosissasi kysykään, mutta näkisin että Herran Huoneessa on nähty pahempiakin asioita kuin muutama tatska. Joten mene ihan turvallisin mielin naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä se niistä tykkää, mut Mooses ei niinkään.

Vierailija
4/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala näkee sinut kyllä tänäänkin, ihan siellä missä olet. Ja vaikka peittäisit tatuointisi kankaalla, ei niiden olemassaolo ole mitenkään salattu. Se sitten on eri juttu, että jos on jotain rivoja tai saatanallisia tatuointeja, on ne asiallista peittää kirkollisessa tilaisuudessa.

Vierailija
5/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnnä pää perseeseen ja toivo maailmanloppua apina :)

6/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaikea minusta on käsittää, että Jumalalla olisi moiseen asiaan mitään ohjetta. Eiköhän tatuoinnit mene samaan sarjaan kuin hiusten laitto, vaatetus ja muu ehostus: kulttuurinen tapa, joka vaihtelee eri aikoina ja eri paikoissa.

Ajattelen Jumalan olevan ihmisten elämässä kuten Jeesuskin, ei katsomassa pintaa ja kuorta vaan kysymässä syvemmin; miten jakselet, miten voit, onko sinulla taakkoja joita voisin helpottaa.

Uskonnolliset kysymykset vaihtelevat ihmisen kehitysvaiheen mukaan. Lapselle asiat ovat joko/tai, maailma on mustavalkoinen ja asiat joko ovat sallittuja tai kiellettyjä. Terve hengellisyys haastaa ihmisen kasvamaan pohdintaan, vastuun ottoon ja näkemään suurempia kokonaisuuksia, elämään ihmisiksi.

Vierailija
7/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jesse on samaa mieltä niistä kun Aku Ankka tai Tarzan. Eli älä menetä yö uniasi..

Vierailija
8/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalalle ihan fine, mut sukulaiset voi nyrpistellä. 

Vierailija
9/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitaisi tosiaan nain menettaa youniaan. En ole ap.

Vierailija
10/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 10:17"]

työnnä pää perseeseen ja toivo maailmanloppua apina :)

[/quote]

Sä olet tainnut jo niin tehdäkin.

Vierailija
11/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 09:20"]

kesäkuun lopulla naimisiin Hänen huoneessaan ja Hänen silmiensä edessä, mutta minulla on olkapäässä, niskassa ja lapaluussa hankittuna tatuoinnit, pitääkö ne jotenkin peittää astuessani Herran Huoneeseen?

[/quote]

Sinuna mä kysyisin itse Jumalalta tätä asiaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme