Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni kertoi että hän

Vierailija
23.05.2013 |

sormettaa ja nai minua joskus kun nukun. Kuulemma voihkin ja vastailen unissani. En oikein tiedä mitä ajatella.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun se tapahtuu toisin päin, että mies saakin suuhoitoa nukkuessaan, niin se ei ole mitään hyväksikäyttöä, eihän?

Vierailija
2/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 15:30"]

Vaan kun se tapahtuu toisin päin, että mies saakin suuhoitoa nukkuessaan, niin se ei ole mitään hyväksikäyttöä, eihän?

[/quote]

Tottakai on. Jos miehet ovat niin tyhmiä, että suostuvat hyväksikäytetyiksi, niin ei meillä naisilla ole mitään velvollisuutta tehdä samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:16"]

Ei ole kyse palstamammojen vähättelystä, vaan ihan lakiin perustuvaa on. Eli lainsäätäjille vaan ihmettelemään tätä uskomatonta touhua.

[/quote]

Jos viittasit minun tekstiini, niin en tarkoittanutkaan pelkkää av-mammojen vähättelyä, vaan juurikin sitä missä menee raiskauksen ja hyväksikäytön raja. En voi ymmärtää, miksei tuollainen täyttäisi raiskauksen määritelmää. Pitääkö nainen hakata siinä sivussa vielä sairaalakuntoonkin?

-17-

Vierailija
4/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 15:30"]

[/quote]

Tuosta asiasta on muuten tullut yksi tietämäni tuomiokin Suomessa. Samoin Suomessa on annettu tuomio seksuaalisesta hyväksikäytöstä tilanteessa jossa polttareissa olleelle naiselle annettiin näytepakkaus "häpykarvojenhoitoainetta", joka käytön jälkeen osoittautuikin väriaineeksi.

Vierailija
5/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan raiskauksesta tulee mustelmia, mutta oikeustajun mukaan JOKAINEN yksipuolinen yhdyntä on raiskaus. Jenkkileffoissa jopa raiskaus on sitä, että naista penetroi ilman lupaa jonkun esineen kanssa.

Vierailija
6/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ajatella että sut on raiskattu moneen kertaan ja käytetty hyväksi.

Vierailija
7/27 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä heräisin heti, ja jos tollasta koskettelua olis tarjolla, niin kyllä tykkäsin kovasti!

Vierailija
8/27 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas äijä.

Vierailija
9/27 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäki jos mies on itse sanonut tekevänsä näin kun ap nukkuu, niin voitte lopettaa nuo "ehkä mies ei tajunnut että ap nukkuu" kommentit. Tuo ihan oikeasti on seksuaalista hyväksikäyttöä ja ap:n kannattaa tämä seikka tehdä miehelle selväksi. 

Vierailija
10/27 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella sairasta. on eri asia jos asiasta on keskusteltu ja se on ok että toinen hiplaa nukkuessa mutta tuo on todella sairasta. itse ainakin parisuhteessakin olen itsenäinen oma henkilö, kehoni ei ole mieheni omaisuutta, siihen ei voi yhtyä aina kuin huvittaa.

Vierailija
11/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksia pliis

Vierailija
12/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro toki hänelle, että se on seksuaalinen hyväksikäyttö/ raiskaus, jos tolleen tekee ilman toisen suostumusta.

Vierailija
13/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan on seksuaalista hyväksikäyttöä, eli siis ihan lainvastaista toimintaa... Minä tiedän, mitä minä ajattelisin, mutta enpäs ole sinä.

Vierailija
14/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 09:30"]

kerro toki hänelle, että se on seksuaalinen hyväksikäyttö/ raiskaus, jos tolleen tekee ilman toisen suostumusta.

[/quote]

ei ole raiskaus vaan seksuaalinen hyväksikäyttö

Vierailija
15/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa.

Vierailija
16/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutko oikeasti niin sikeästi, vai oliko se vaan joku ihme skitso fantasia? Joka tapauksessa, kuulostaa ahdistavalta tyypiltä.

Vierailija
17/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo, seksuaalinen hyväksikäyttö? Ei nyt sentään! Vai olisiko se seksuaalinen hyväksikäyttö, jos itse vähän hyväilisitte nukkuvan miehenne penistä? Parisuhteessa kuitenkin...

Vierailija
18/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 09:43"]

Hei haloo, seksuaalinen hyväksikäyttö? Ei nyt sentään! Vai olisiko se seksuaalinen hyväksikäyttö, jos itse vähän hyväilisitte nukkuvan miehenne penistä? Parisuhteessa kuitenkin...

[/quote]

Kyllä se vaan on... että halloota vaan.

Vierailija
19/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 09:43"]

[/quote]

Kyllä se vaan on... että halloota vaan.

[/quote]

No enpä haluaisi olla sinun kumppanisi. Menisi vähän muodolliseksi, jos pitäisi joka kerta kysyä, että saanko koskea sinua. Uni ja sammuneena oleminen on kuitenkin täysin eri asioita. Nukkuva ei ole samalla lailla puolustuskyvyttömässä tilassa.

Vierailija
20/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kyllä pätkääkään, että toista pystyy naimaan ilman että hän herää.