Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni kertoi että hän

Vierailija
23.05.2013 |

sormettaa ja nai minua joskus kun nukun. Kuulemma voihkin ja vastailen unissani. En oikein tiedä mitä ajatella.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos voihkit ja vastailet, niin ehkä hän ei ymmärrä, että olet silti poissa pelistä eikä tästä jää sulle muistikuvaa? Ehkä itse sinuna tekisin nyt vain selväksi, että sun pitää olla selkeästi hereillä ja mukana, ennen kuin ryhdytte/ryhtyy puuhastelemaan.

Vierailija
22/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se raiskaus, jos toista nai ilman lupaa ja toinen vielä nukkuu. Hyvinkin voi uni olla niin syvää, minulle on usein käynyt niin että olen unissani vastannut miehelle, vaikka en itse sitä tiedosta tai muista heräämisen jälkeen. Kerran meillä kuulemma jatkui riitakin sen jälkeen kun olin nukahtanut. :D

Kuitenkin asiaan... Jokaisella on oikeus koskemattomuuteen ilman omaa suostumusta, ja sen pitäisi myös hiemankin järkeä omaavan puolison ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, kun se ei ole raiskaus... vaan seksuaalinen hyväksikäyttö, tämä on faktaa.

Mutta se, salliiko puolisonsa näin tekevän ei poissulje sitä, ettei se olekaan hyväksikäyttöä.

Ap:n pitää itse miettiä, miltä tuo tieto hänestä tuntuu ja sitten jutella miehen kanssa, mitä jatkossa saa tai ei saa tehdä.

Vierailija
24/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ensimmäinen poikaystävä teki tota mulle ja sen jälkeiselle tyttöystävälleen.. olis pitäny vaan sillon mennä suoraa poliisilaitokselle.. nyt se on päässy monesta hyväksikäytöstä pälkähästä... :( kyllä se myös tykkää aina hakkailla naisiaan.. kerranki se täräytti mua lättyyn kaikkien mun ystävien edessä... nenähän multa murtu ja sen veren tulo ei meinannu millää loppua :/

Vierailija
25/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.. en usko ap:ta ja herranjumala teidän kanssanne.. raiskaus? :D

Vierailija
26/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö vähätellään näin paljon naisen ihmisarvoa, että toosan törkkiminen ilman lupaa on ainoastaan seksuaalista hyväksikäyttöä? Ei ihmekään, että raiskaustuomiot ovat niin mitättömiä! Mikä sitten täyttäisi raiskauksen kriteerit? Pitäisikö miehen vielä hakata naista, vai eikö sekään riittäisi? Uskomatonta touhua..

Vierailija
27/27 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse palstamammojen vähättelystä, vaan ihan lakiin perustuvaa on. Eli lainsäätäjille vaan ihmettelemään tätä uskomatonta touhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi