Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin fb:n ja instan kirjojen lukemiseen!

Vierailija
14.07.2020 |

Ja nyt täytyy sanoa, että tunnen itseni paljon paremmaksi ihmiseksi. Itsetuntoni koheni ja olen jotenkin itsevarmempi.

Voi kun olisin tajunnut tämän tehdä jo paljon aiemmin :(
Niin paljon turhia tunteja olen somessa viettänyt sen pa***n keskellä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Poistin kaikki sometilini vuosi sitten ja olen sen jälkeen voinut paljon paremmin ja myös palannut lukuharrastuksen äärelle, johon ei ennen riittänyt keskittymiskykyä.

En kehota kaikkia samaan, mutta itselleni tämä oli hyvä ratkaisu.

Vierailija
2/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes luonut tiliä facebookkiin enkä instaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt on vaan käynyt niin kuin kuntoilijalle joskus käy, että se viikonlopun alkoholi tuhoaa hyvät tulokset. Nimittäin sinä olet täällä.

Vierailija
4/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-riippuvuutta et saanut katkaistua?

Vierailija
5/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkn osaksi . Tänä vuonna olen lukenut 70 kirjaa.

Vierailija
6/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, että kuinka paljon ihmiset aikaa todella somessa tai palstalla käyttävät, kun tuollaisia katkaisuja pitää tehdä..

Mä olen sujuvasti lukenut kirjoja ja somettanut aina rintarinnan. Kirja per viikko tulee luettua, ellei peräti kaksi.

Vierailija
7/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotatko mitalia? :)

Vierailija
8/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt on vaan käynyt niin kuin kuntoilijalle joskus käy, että se viikonlopun alkoholi tuhoaa hyvät tulokset. Nimittäin sinä olet täällä.

Some ja anonyymi keskustelupalsta eivät omasta mielestäni ole vertailukelpoisia.

Vierailija
9/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä ole myöskään ikinä kirjaa avannut.

Vierailija
10/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some ja anonyymi keskustelupalsta eivät omasta mielestäni ole vertailukelpoisia.

Tämä korruptoi sielun.

Vierailija
11/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkn osaksi . Tänä vuonna olen lukenut 70 kirjaa.

Vau! Mä oon pitäny itteäni ahkerana lukijana kun oon 7 vuoden ajan lukenu vajaa 20 kirjaa vuodessa :D

Vierailija
12/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole FB:ssä enkä instassa, mutta roikun ihan turhaan täällä ja Netflixissä. Nuorena luin paljon ja haluaisin päästä siihen takaisin. Olisiko teillä ap ja ykkönen, tai muutkin, jotain kikkoja siihen?

Vierailija
13/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lopetat vielä palstailun

Vierailija
14/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, että kuinka paljon ihmiset aikaa todella somessa tai palstalla käyttävät, kun tuollaisia katkaisuja pitää tehdä..

Mä olen sujuvasti lukenut kirjoja ja somettanut aina rintarinnan. Kirja per viikko tulee luettua, ellei peräti kaksi.

Sepä kiva kuulla! :)

Valitettavasti kaikilla tämä ei onnistu ja sosiaalinen media ihan tutkitusti aiheuttaa psyykkistä oireilua huomattavalle määrälle käyttäjiä.

Vierailija
15/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin yritän lukea, mutta se tuntuu pakkopullalta.

Vierailija
16/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole FB:ssä enkä instassa, mutta roikun ihan turhaan täällä ja Netflixissä. Nuorena luin paljon ja haluaisin päästä siihen takaisin. Olisiko teillä ap ja ykkönen, tai muutkin, jotain kikkoja siihen?

Mulla toimi e-kirjapalvelut, esim. Bookbeat. Samalla vaivalla avaa kirjan kuin instagramin eli ei tarvitse erikseen etsiä kirjaa jostain kirjastosta ja raahata kotiin ja rauhoittua, mutta kun alkaa lukea niin ei maltakaan lopettaa. Nyt on helpompi taas lukea ihan paperikirjojakin, mutta hyvä valikoima noissa palveluissa!

-eri-

Vierailija
17/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin yritän lukea, mutta se tuntuu pakkopullalta.

Tai sitten luen, mutta en muista/tajua siitä mitään. - sama

Vierailija
18/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin . n. 70 kirjaa olen lukenut. Parhaita ovat olleet ehkä Jää ja Katarina.

Vierailija
19/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä kiva kuulla! :)

Valitettavasti kaikilla tämä ei onnistu ja sosiaalinen media ihan tutkitusti aiheuttaa psyykkistä oireilua huomattavalle määrälle käyttäjiä.

Sitten vaan reippaannutte ja hankitte paremman itsetunnon. :) Moni näyttää sen saavan, kun jättää somen taakseen. Eli jatkuvaa itsensä vertailuako se heille on? Ei ihme, että rasittaa sielua.

Vierailija
20/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla toimi e-kirjapalvelut, esim. Bookbeat. Samalla vaivalla avaa kirjan kuin instagramin eli ei tarvitse erikseen etsiä kirjaa jostain kirjastosta ja raahata kotiin ja rauhoittua, mutta kun alkaa lukea niin ei maltakaan lopettaa. Nyt on helpompi taas lukea ihan paperikirjojakin, mutta hyvä valikoima noissa palveluissa!

-eri-

Okei...itse tykkään kirjoista esineinä, enkä ole juuri e-kirjoja kokeillut. Mutta ehkä pitäisi antaa niille mahdollisuus.

- se kysyjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän