10 vuotta balettia tanssinut vastailee kysymyksiin
Olen 15-vuotias tyttö, joka on tanssinut 10 vuotta balettia, josta 7 vuotta tavoitteellisesti. Jos sinulla on joku kysymys balettiin liittyen, voin vastata siihen :)
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinulle paras kärkitossumerkki?
Gaynor Mindenit ovat parhaat. Myös Capezioilla pystyn tanssimaan, mutta Gaynorit sopivat jaloilleni paremmin.
Ap
Ihana, toinen Gaynor fani! Mä kanssa rakastan Gaynoreita, sopivan pehmeät mutta silti kestävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinulle paras kärkitossumerkki?
Gaynor Mindenit ovat parhaat. Myös Capezioilla pystyn tanssimaan, mutta Gaynorit sopivat jaloilleni paremmin.
ApIhana, toinen Gaynor fani! Mä kanssa rakastan Gaynoreita, sopivan pehmeät mutta silti kestävät.
Jes, mahtavaa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi balettitanssijat ovat aina niin laihoja ja muodottomia?
Eivät aina. Tässä on ihanan rehevä balleriina. https://www.youtube.com/watch?v=aHbGqJ_MonU
Tässä vähän samaa tyyliä: https://www.youtube.com/watch?v=krDUAHwpSXk
Mitä muuten ketjun aloittaja pitää tällaisesta komedia-baletista? Pilkkaako aitoa balettia liikaa, vai on ihan ok ja hauska mauste harvoin katsottuna?
Ei mielestäni pilkkaa liikaa. Tosi hauskaa katsoa aina välillä myös tuollaista, eikä aina ns. vakavamielisempää.
Ap
Onko teidän porukassa tyttöä jonka kanssa kukaan poika / mies ei halua tanssia?
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän porukassa tyttöä jonka kanssa kukaan poika / mies ei halua tanssia?
Meidän balettikoulussa ei tällä hetkellä ole yhtään suunnilleen samanikäistä poikaa, joten kaksintanssia harjoitellaan vain tyttöjen kesken. Saa nähdä aloittaisiko syksyllä meidän ryhmässä joku poika niin voitaisiin harjoitella paremmin. Tätä on odoteltu jo pari vuotta.
Ap
Olipas kerrankin kiva, mielenkiintoinen ja asiallinen keskustelu lukea. Kiitos ap:lle!
Vierailija kirjoitti:
Olipas kerrankin kiva, mielenkiintoinen ja asiallinen keskustelu lukea. Kiitos ap:lle!
Kiitos paljon! Ja kiitos kaikille hyvistä kysymyksistä!
Ap
Ap