Raskaana 40+3, kiva herätä näin aikaisin JUMALATTOMAAN ripuliin...
Olisi ollut mukava saada nukuttua vähän pitempään, esikoinen alkaa kuitenkin kohta heräilemään ja sitten ei kukaan nuku. Muutenkin yö oli katkonainen kuumuuden takia ja hyvää asentoa ei löydy.
Ja se määrä ei ollut ihan mitään " pientä" vaan tuntuu että litrakaupalla sitä tavaraa tuli. Kaupallekin pitäisi tänään vielä uskaltautua, meneeköhän päivä nyt sitten vessassa istumiseen sekin?
Kommentit (73)
Olin itse varautunut että menee ensi viikkoon vielä, niin kun esikoisenkin kanssa. Olisihan se mukava päästä jo mahasta eroon...
Onko ripuli sitten merkki siitä että synnytys voisi kohtapuoleen alkaa?
ap
(paitsi suklaat ja esikoisen osa vaatteista), henkisesti pitänee ruveta valmistautumaan. Tai siis olen kyllä " jotenkin" valmis henkisestikin, mutta olin vaan olettanut että tämäkin menee sen reilu viikon yli.
Jännittää vaan esikoisen hoitopaikan puolestakin, luotettavimmat hoitajat ovat päivän töissä joten toivotaan että illalla vasta alkaa niin voi hyvillä mielin synnyttää kun tietää että esikoinen on hyvässä hoidossa ja suht. lähellä sairaalaa. Onhan meillä " varapaikka" päivällekin, mutta se ei ole yhtä tuttu paikka kuitenkaan.
Pitänee ruveta valmistelemaan ukkoakin ;)
ap
Eräänä aamuna alkoi ripuli ja tavaraa tuli vähän väliä. Seuraavana aamuna sitten syntyi poika :)
Onnea ja tsemppiä! :)
yöllä juosta vessassa. PArin tunnin kuluttua alkoivat supistukset... Tsemppiä vaan!
olen suunnitellut tässä kauppareissua, jos vaikka auttaisi ;)
Mies taas ei oikein innostu tuosta ajatuksesta että pitäisi kaupassa ravata mutta uhrauduttava on jos tahtoo että lapsi syntyisi :)
ap
tätä kiva seurata ilmoitahan itsestäsi ja kerro sit kumpi tuli
Laitetaas vaikka Pelle niin löytyy tää ketju
mut näköjään hidastetulla aikataululla
itselläni kesti 2pv ja sitten meni vedet.
ainakin minulla vastaava kokemus.
Ei tää tästä synny varmaan ikinä.
Mites nro 2, joko sulla on käynyt parempi onni?
Ap
Ihmeen pysähtynyttä on ollut. Kävely on vaikeeta ja nivusiin sattuu, mutta tänään ei ainakaan ole supistellut. Yöllä en millään saanut unta ja teki mieli siivota. Sellaista pystysuoraa viiltävää kipua on, kun vauvan pää painaa.
2
Sauna on päällä, meinaan sinne mennä kyllä tänään ja jos vaikka isännän kanssa illalla vähän hempeilisi
Ap
Itselläni on kura lentänyt jo viikon, eikä vieläkään ole synnytys alkanut! Toivottavasti olosi helpottuu, ja saat nyytin pian viereesi! Onnea jo etukäteen, samoin kakkoselle =)
ehkä myöhemmin?
Pitää houkutella ukko sänkyhommiin vielä
Ap
yöllä maha kipeä, luulin jo että alkaisi mutta kivut loppuivat parin tunnin päästä... Ehkä kohta kuitenkin?
Ap
Nyt se sitten meni ohi.
Tsemppiä ap. Mä kokeilen tänään saunaa kun miestä käytin jo eilen ; )
2
mä kokeilen taas tänään miestä kun saunaa testasin eilen ja nukahdin ennen kun ukko tuli nukkumaan. Tai ehkä sekä saunaa ja miestä ;)
Ap
Onnea !!