Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kahden pojan jälkeen tulla tyttö..?

Vierailija
22.05.2013 |

..selviää huomenna rakenneultrassa. Kyllä jännittää. Vaikka sanomattaki selvää, että tärkeintä on että vauvalla on kaikki hyvin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vielä sanoa, että voi :-) Tyttö tulossa <3 T. Ap Ps. Kiitos kaikille kommentaattoreille, ootte te ihania

Vierailija
2/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa kolmas on todennköisesti ERI sukupuolta kuin kaksi edellistä jos kaksi edellistä on ollut samaa. Olen nähnyt tämän tutkimustulos kaavassa joskus. Sitten taas jos on kolme samaa niin neljäs on jo todennäköisesti samaa laatua.

t. neljän pojan äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:04"]

Itseasiassa kolmas on todennköisesti ERI sukupuolta kuin kaksi edellistä jos kaksi edellistä on ollut samaa. Olen nähnyt tämän tutkimustulos kaavassa joskus. Sitten taas jos on kolme samaa niin neljäs on jo todennäköisesti samaa laatua.

t. neljän pojan äiti

[/quote]

Mutta prosentit heitteli jotain tyyliin 51% vastaan 49% tai 48% vastaan 52%, että eipä ne kauhean merkittävästi muuttunut missään vaiheessa. Aina se mahdollisuus on se puolet ja puolet...tai ainakin hyvin lähellä.

Ja AP:lle onnea. Voi kun olisin itsekin joskus saanut tytön :(

t. se neljän pojan äiti

Vierailija
4/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti voi.

Minä en olisi ansainnut sitä kohtaloa (olla kahden pojan jälkeen tyttö) eikä äitini olisi ansainnut yhtäkään tyttöä.

Vierailija
5/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Miehen perheessä juuri näin: kahden pojan jälkeen tuli tyttö. Mutta pliis, älkää tehkö sitä virhettä kuin heillä. Tyttö on ollut prinsessa, joka on nostettu jalustalle, ja pojat ovat kärsineet siitä. Kärsivät vieläkin aikuisina, kun sisko on äidilleen ja isälleen ykkönen.

Onnea ihanaan odotukseen!

Vierailija
6/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän perheen jossa on 4 poikaa, ja toinen missä 6 tyttöä :)

Vierailija
7/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin enne, että prosentit on aina 50/50 mutta ei se olekaan. En sit tiedä onko se kuitenkin vain tuota 49/51 luokkaa, mutta jotku saa todennäköisemmin tyttöjä ja toiset poikia, pakko kai siihen on uskoo. Kiitos onnitteluista! En ymmärrä, miks ei sais toivoo jompaa kumpaa, mitä pahaa siinä on? Varsinkaan kahden saman sukupuolen jälkeen. On kumminki kiistatonta, että tytön ja äidin suhde on ihan erilainen kuin pojan ja äidin.

Vierailija
8/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:38"]

Mä luulin enne, että prosentit on aina 50/50 mutta ei se olekaan. En sit tiedä onko se kuitenkin vain tuota 49/51 luokkaa, mutta jotku saa todennäköisemmin tyttöjä ja toiset poikia, pakko kai siihen on uskoo. Kiitos onnitteluista! En ymmärrä, miks ei sais toivoo jompaa kumpaa, mitä pahaa siinä on? Varsinkaan kahden saman sukupuolen jälkeen. On kumminki kiistatonta, että tytön ja äidin suhde on ihan erilainen kuin pojan ja äidin.

[/quote]

Saahan sitä toivoa, mutta olisi se reilua kohdella lapsiaan tasapuolisesti ja -vertaisesti. Jos joku on suosikki, siitä on haittaa muille lapsille. IHAN OIKEASTI. Äidin suhde jokaiseen lapseen on erilainen johtuen temperamenteista jne. Mutta KOHTELUN tulee olla samanlaista jokaisen lapsen kanssa. Ei suosimisia jne. Toivon, että olet yhtä lailla tasapuolinen poikiesi kuin tyttäresi kanssa.

Vierailija
9/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen nainen ja mulla on 2 isoveljeä. Ja 1 pikkuveli myös

Vierailija
10/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuossa järjestyksessä:

- tyttö

- tyttö

- tyttö

- poika

- poika

- poika

- tyttö

- tyttö 

- poika

Tulokkaan sukupuoli on vielä arvoitus.

Vierailija
11/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne prosentit tosiaan ole 50/50. Esimerkiksi yksi tutkimustulos oli sellainen, että poikalapsen synnyttäminen lisää todennäköisyyttä siihen, että seuraavakin lapsi on poika, varsinkin on jos lasten välillä on lyhyt ikäero. Omassa kaveripiirissäni (jota en väitäkään mitenkään tieteelliseksi otannaksi) näyttää menevän niin, että jos esikoinen on poika, ovat seuraavatkin lapset poikia. Sellaisia perheitä, joissa pojan jälkeen on syntynyt poika, on huomattavasti enemmän kuin sellaisia, joissa ensin on syntynyt poika ja sitten tyttö. Näin äkkiseltään laskettuna poika-poika- perheitä on n. 80% kaveripiirin perheistä.

Vierailija
12/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lapset ovat kaikki yhtä rakkaita! Rakastan poikiani yli kaiken, mutta uskon, että rakkaus omiin lapsiin on ehtymätöntä ja sitä riittää yhtä lailla jaettavaksi tulevalle tytöllekin! Minulla ei ole suosikkeja <3 :) Ap

Vierailija
13/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielenkiintoisia todella nuo tyttö- ja poikatodennäköisyydet!

Vierailija
14/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:17"]

Tottakai lapset ovat kaikki yhtä rakkaita! Rakastan poikiani yli kaiken, mutta uskon, että rakkaus omiin lapsiin on ehtymätöntä ja sitä riittää yhtä lailla jaettavaksi tulevalle tytöllekin! Minulla ei ole suosikkeja <3 :) Ap

[/quote]

Ei kun juuri tuota tarkoitin! Kaikkea hyvää odotukseen! Ihanaa, että saat kolmannen lapsen, ja toivomasi tytön :).

Vierailija
15/25 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Kyllä voi. :) Tai sitten kolmas poika.

Vierailija
16/25 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tulla. Kahden pojan jälkeen kolmaskin on aina poika, jos siis kumppani on sama. Neljäs on 85% varmuudella poika. Oletko missannut bilsantunnit?! Tämä kaava opetettiin jo yläasteella.

Vierailija
17/25 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää..... joskus ihmettelen miten te edes raskaudutte kun selvästi järki ainakin on kateissa.....

Kyllä voi olla tyttö. Tietenkin.

Vierailija
18/25 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä just toi setti. Kolme poikaakin olis ollut tosi hieno trio, mutta tyytyväinentietenkin näinkin. Joskus tyttö kyselee, eikö äiti voisi synnyttää vielä yhden tytön kaveriksi hänelle :-) Ei voi :-( Kyllä kolme riittää meille.

Vierailija
19/25 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei! :-D Todennäköisyys saada poika on kuitenkin suurempi kuin saada tyttö. Mitä enemmän yhtä sukupuolta on jo perheessä saman miehen siittämänä, sitä epätodennäköisempää on saada vastakkaista sukupuolta.

Vierailija
20/25 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni joutui oottamaan 7 tyttö enen kun sai pojan, tietenkin äiti myös, mutta isälle oli tärkeää saada poika. nyt isäni sanoo että hänellä on 7 tyttöä joilla jokaisella on yksi veli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi