Mikä on helpoin tapa saada sut hyppäämään otsikon yli?
Kommentit (31)
Mamu-alkuiset. Ne yleensä koostuvat tietämättömien idioottien yleistyksistä.
Kaikki missä on sana Blogi, Mungoanna, WT.. nämä nyt aluksi
Hyi miespöpöjä! [quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 20:05"]
Kaikki nuo suihinotto-jutut. "Kuinka monta kertaa otat mieheltäsi suihin..." jne ja loputtomiin. Toinen toistaan ruokkii. Nytkin niitä on etusivulla jo ainakin kaksi. Yääääkkkkkkkkkkkkk ;( ;(
[/quote]
Sellaiset, joissa ketjun aihetta pihdataan tyyliin: "Hei nyt vähän apuja!" Miksei voi laittaa sen verran infoa otsikkoon, että suunnilleen voi arvata ketjun asiann ja kiinnostaako se. Näitä en avaa koskaan.
Toinen inhokkini ovat suurten ja suosittujen blogien kummastelut/ihastelut/kauhistelut.
Mulla taitaa olla kaikki edellä mainitut :)
jäiköhän mulle mitään, mitä mä luen?
Apuja, auttakee, apuva - nämä ainakin hyppään yli (sen sijaan, jos joku pyytää apua, saatan avatakin ja jopa vastata, jos katson tietäväni aiheesta jotakin), samaten posliini/rämemajava -aloitukset ja suihinotto- ja anaaliseksijutut. Mitä nämä viimemainitut edes tällä palstalla tekevät, sitä vartenhan on seksipalsta.
Kaikki kakku- ja melkein kaikki ruoka-aiheiset jutut, varsinkin jos jo otsikosta käy ilmi, että jollekin tarjotulle ruualle naureskellaan, se on ollut jossain pahaa tms.
Sana av-mammat. Nuo jutut on teinien tai muuten vain leinin tasolle jämähtäneiden ihmisten kirjoituksia ja sisältö on yleensä haukotuttava, vaikka yrittää olla jotain kauhian fiksua tai sarkastista tai jotain. Sarkasmia niissä kai haetaan, mutta koskaan se ei ole niissä onnistunut.
mamu, persu, tukholman mellakka, ym. jutut. EVVK.
Yo-juhlien tarjoilut. "Mikä kissaani vaivaa?" ja muut kissa-aiheet. "Kuinka usein vaihdat lakanat/teillä on seksiä/otat suihin/ käyt suihkussa/ syötte lihaa ym. gallupit. Kuppikokokyselyt. Pituus- ja painokyselyt. "Lapsen koko ja paino, onko ok"-tyyppiset. Jos otskossa sana läski, wt, av-mamma, alkoholi.
Kaikki nuo suihinotto-jutut. "Kuinka monta kertaa otat mieheltäsi suihin..." jne ja loputtomiin. Toinen toistaan ruokkii. Nytkin niitä on etusivulla jo ainakin kaksi. Yääääkkkkkkkkkkkkk ;( ;(