Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: etsiiko nainen miehestä turvaa ja suojelua?

Vierailija
14.07.2020 |

Luin hesarin jutun siitä, että naiset viehättyvät rikollisista (yhdeltä osin) siksi, että tuntevat saavansa turvaa ja suojelua. Sain ahaa-elämyksen ja minulla on teoria: suurin osa naisista viehättyy miehestä, jolta tuntee saavansa turvaa. Miehestä, joka puolustaa perhettään.

Siksi naiset viehättyvät alfoista - he ovat vahvoja. Siksi naiset lankeavat narsistisiin miehiin - koska itseriittoisuus näyttäytyy suhteen alussa vahvuutena. Siksi naiset tykkäävät pitkistä miehistä - heistä riittää suojelijoiksi.

Äänestä, oletko samaa mieltä.

Gallup: etsiiko nainen miehestä turvaa ja suojelua?

Vaihtoehdot

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että se turva on niinkään naista vaan lapsia varten. Jos siis lähdetään biologiasta liikkeelle.

Vierailija
2/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääh, vastasin väärin kun luin  pelkän kyselyn, emmää mitään rikollisia halua!!! pitkiä ja miehekkäitä miehiä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että se turva on niinkään naista vaan lapsia varten. Jos siis lähdetään biologiasta liikkeelle.

Ei kai kaikki naiset nyt etsi miestä isäksi?

Minä itse olen toisella kierroksella 50 +, ja lapsetkin lähteneet pesästä. Silti tykkään vahvoista miehistä.

Vierailija
4/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain totta. Kyllä tykkään sellaisesta miehen tuomasta turvallisuudentunteesta. Se varmaan myös jotenkin paistaa minusta ulos päin, koska saan miehiltä usein jonkin sortin avuntarjouksia ja huolenpitoa, muiltakin kuin omalta mieheltä. Rikolliset eivät kuitenkaan itseäni viehätä. Ovat enemmänkin niitä joilta toivon että minua suojellaan.

Vierailija
5/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarkentaisin tähän: sekä tuki että turva. Tuella tarkoitetan myötäelämistä, empaattisuutta, kuuntelua ja joskus neuvonantoa. Kaikista miehistä ei todella ole tähän!

Vierailija
6/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis tän olevan aika päivänselvä asia :Dd

Vierailija
7/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen ahaa-elämys, kellään muulla ei ole koskaan käynyt sama mielessä... 

8/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että miehillä on eron jälkeen taipumus etsiä ns. Laastarisuhde, kun pelätään yksin jäämistä ja miehet haluavat uuden kumppanin kanssa heti lapsen, jotta nainen sitoutuisi mieheen.

Vierailija
9/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä etsin turvallista miestä. Arkana ihmisenä kaipaan sitä tunnetta, että joku pitää huolta silloinkin kun maailma sorsii.

Vierailija
10/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa, jännyyttä ja jonkinlaista puolivillaista turvallisuudentunnetta(ei haittaa vaikka mies itse olisi vaaraksi)

Vierailija
11/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun omasta ahaa-elämyksestä, en kenenkään muun ahaa-elämyksiltä.

Ainakin palstan miehet eivät näytä tätä ahaa-elämystä saaneen.

Ap

Vierailija
12/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ja miehekäs mies on enemmän vaarallinen kuin turvallinen. Itse tykkään feminiinisistä miehistä. Työkykyä ja rahaa pitää kyllä olla, koska minusta ei olisi yksin elättämään perhettä.

Vierailija
13/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kymmenen vuotta sinkku enkä kokenut itseäni pelokkaaksi tai turvattomaksi, joten ei, en koe tarvitsevani miestä suojelijaksi elämääni. Parisuhteelta haen rakkautta, kumppanuutta ja seksiä. En tiedä miten naisilla keskimäärin menee, mutta omassa tuttavapiirissäni on paljon vahvoja itsenäisiä naisia, joilla parinvalintakriteerit tuntuvat vastaavan omiani. Ei etsitä vahtikoiraa tai henkivartijaa vaan tasavertaista kumppania.

Vierailija
14/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kymmenen vuotta sinkku enkä kokenut itseäni pelokkaaksi tai turvattomaksi, joten ei, en koe tarvitsevani miestä suojelijaksi elämääni. Parisuhteelta haen rakkautta, kumppanuutta ja seksiä. En tiedä miten naisilla keskimäärin menee, mutta omassa tuttavapiirissäni on paljon vahvoja itsenäisiä naisia, joilla parinvalintakriteerit tuntuvat vastaavan omiani. Ei etsitä vahtikoiraa tai henkivartijaa vaan tasavertaista kumppania.

Niin minäkin haen parisuhteelta rakkautta, kumppanuutta ja seksiä. Tienaan hyvin ja olen henkisesti vahva. En ”tarvitse” ketään. SILTI elämäni miehissä on yhteinen piirre: he ovat hyvin maskuliinisia henkisesti ja fyysisesti vahvoja miehiä. Ei tarvitse soittaa Freudille kysyäkseni, mitä alitajunta hakee.

Vierailija
15/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhun omasta ahaa-elämyksestä, en kenenkään muun ahaa-elämyksiltä.

Ainakin palstan miehet eivät näytä tätä ahaa-elämystä saaneen.

Ap

Tuo on itsestäänselvyys jonka kaikki tietää, myös ne täällä jännittävistä miehistä kitisijät. Tietävät kyllä että kyse ei ole jännittävyydestä, vaan siitä että nainen vaistomaisesti etsii itselleen toisaalta huolehdittavaaa ja parannettavaa miestä, mutta toisaalta vahvaa suojelijaa joka suojaa ulkopuolelta tulevia vaaroja vastaan.

Ja tästä on toki poikkeuksia olemassa, myös mikkihiiret saa naisia ja vaikka olisi vammainen pyörätuolissä tms.

Vierailija
16/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bull shit..

Vierailija
17/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitä tarkoita että naisen pitäisi olla pelokas, turvaton tai heikko itse, vaan miehen pitää olla useimmiten sellainen joka periaatteessa tilanteen sattuessa pysyisi suojaamaan perhettään myös fyysisesti. Siksi miehet on isompia kooltaan ja lihaksikkaampia koska se on heidän biologinen tarkoituksensa. Onko sun miesmaku ja niiden muiden vahvojen naisten miesmaku sitten sellainen heikko nyhverö joka pelkää omaa varjoaankin?

Vierailija
18/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuki ja turva, kyllä, ei tosin miltään rikolliselta... mitä hittoa :D 

Vierailija
19/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla henkisesti vahva ja seistä puolisonsa rinnalla joka tilanteessa. Pitää kumppanin puolta, kun siihen on tarvetta. Enkä tarkoita väkuvaltaa.

Vierailija
20/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, ei kiinnosta yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan