Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: etsiiko nainen miehestä turvaa ja suojelua?

Vierailija
14.07.2020 |

Luin hesarin jutun siitä, että naiset viehättyvät rikollisista (yhdeltä osin) siksi, että tuntevat saavansa turvaa ja suojelua. Sain ahaa-elämyksen ja minulla on teoria: suurin osa naisista viehättyy miehestä, jolta tuntee saavansa turvaa. Miehestä, joka puolustaa perhettään.

Siksi naiset viehättyvät alfoista - he ovat vahvoja. Siksi naiset lankeavat narsistisiin miehiin - koska itseriittoisuus näyttäytyy suhteen alussa vahvuutena. Siksi naiset tykkäävät pitkistä miehistä - heistä riittää suojelijoiksi.

Äänestä, oletko samaa mieltä.

Gallup: etsiiko nainen miehestä turvaa ja suojelua?

Vaihtoehdot

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisessa tynnyrissä sinä ap olet elänyt jos tuo sulle nyt vasta selvisi? Miten olet aikaisemmin sen ajatellut että miksi naiset haluaa lihaksikkaita ja pitkiä miehiä? Tai että miten naiset lankeaa kaikenmaailman kuspäihin? Eikö mitenkään ole ihmisen historia ja biologia tai edes eläinmaailman biologia kertonut sulle mitään?

Vierailija
22/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä turvallinen mies viehättää. Mutta rikollista en kyllä koe millään lailla turvalliseksi, päin vastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuki ja turva, kyllä, ei tosin miltään rikolliselta... mitä hittoa :D 

Lue aloitus uudestaan: ei tässä rikollisista ole kyse. Artikkeli rikollisista vain herätti seuraavan ajatuksen.

Ap

Vierailija
24/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisessa tynnyrissä sinä ap olet elänyt jos tuo sulle nyt vasta selvisi? Miten olet aikaisemmin sen ajatellut että miksi naiset haluaa lihaksikkaita ja pitkiä miehiä? Tai että miten naiset lankeaa kaikenmaailman kuspäihin? Eikö mitenkään ole ihmisen historia ja biologia tai edes eläinmaailman biologia kertonut sulle mitään?

Koen itseni henkisesti vahvaksi, joten en ole ajatellut koskaan asiaa. Olen itse pitkä, 177 cm, ja myös fyysisesti vahva. Pärjään oikein hyvin yksin.

Siihen kun lisää av-ketjut siitä, kuinka naiset haluaa vain rahaa ja pitkää miestä ja koulutettua miestä, niin ei ole edelleenkään tullut mieleen.

Joskus olen ohimennen miettinyt, että onhan niillä köyhillä, lyhyillä duunareillakin naisia - ja sitä tämä ahaa sisältääkin. Heistä löytyy se vahvuus, joko todellinen tai kuviteltu.

Naurakaa vaan, mutta tämän tajuaminen oli minulle valaiseva heti. Heureka!

Ap

Vierailija
25/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso ja miehekäs mies on enemmän vaarallinen kuin turvallinen. Itse tykkään feminiinisistä miehistä. Työkykyä ja rahaa pitää kyllä olla, koska minusta ei olisi yksin elättämään perhettä.

Femiinininen mies? Onko nainen piilo-h0m0, jos sellaisesta miehestä tykkää?

Vierailija
26/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsismi ja pituus on keksittyä. Muuten, tottakai nainen hakee miestä joka kykenee suojelemaan häntä - muuten nained on pedari tms.

Vierailija
27/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 170 cm on pitkä niin kyllä, tuo on minusta ihannepituus miehelle. Rikollisista en kyllä tykkää, mutta en sellaisistakaan, jotka eivät koskaan voi kävellä päin punaista. Joko mt-ongelma tai kehitysvammaa jos EI KOSKAAN

Vierailija
28/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoiista parisuhdettta ainakin varmaan tasapainooista parisuhdetta etsivät etsii ja varmaan kohtaaa jos kohtaa.

Vierailija
29/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisen paljon täällä nyt myötäillään väitettä. Yleensä naiset huutavat kilvan, et miehestä eivät suojelijaa tarvitse, osaavat huolehtia itsestään.

Tää aloitus taas... Alfajutut aiheuttivat niksahduksen jossain aivossa. En myöskään vastannut, sillä olen lesbo nainen.

Vierailija
30/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisen paljon täällä nyt myötäillään väitettä. Yleensä naiset huutavat kilvan, et miehestä eivät suojelijaa tarvitse, osaavat huolehtia itsestään.

Tää aloitus taas... Alfajutut aiheuttivat niksahduksen jossain aivossa. En myöskään vastannut, sillä olen lesbo nainen.

Yleensä tällä palstalla puhutaan naisen hyväksikäytöstä, elämän rajaamisesta ja alistamisesta elätykseen vedoten. Kuka sellaista haluaakaan? Tällä kertaa kysymyksessä on turva ja tuki, mikä useimmille kyllä kelpaa. En mäkään kyllä vastannut kun ei ollut eos-vaihtoehtoa

Vierailija
31/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta lihaksikkaat ja pitkät miehet.

Vierailija
32/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisälukutaito hävyksissä?

Vierailija
33/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisälukutaito hävyksissä?

Kuten myös silloin, kun vastauksissa puhutaan rikollisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi