Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsimme jyväskyläläisiä pienten lasten työssäkäyviä äitejä haastateltavaksi

Vierailija
22.05.2013 |

Teemme Jyväskylän yliopistolla tutkimusta lastenhoidon ja omaisten hoivan vaikutuksista naisten työllisyyteen. Etsimme haastateltavaksi työssäkäyviä naisia 6-8 hengen ryhmissä tehtävään haastatteluun, jossa tarkoituksena on keskustella näistä teemoista.

Etsimme nyt haastateltavia seuraaviin ryhmiin:

1. Asun Jyväskylässä. Olen työssäkäyvä (koko- tai osa-aikainen työ).  Minulla on alle kouluikäinen lapsi. Koulutustasoni vastaa toisen asteen koulutusta (peruskoulu, lukio, ammattikoulu).

2. Asun Jyväskylässä. Olen työssäkäyvä (koko- tai osa-aikainen työ). Minulla on oma vanhempi, appivanhempi, tai muu läheinen sukulainen, jolla on hoivan tai hoidon tarvetta. Koulutustasoni vastaa toisen asteen koulutusta (peruskoulu, lukio, ammattikoulu).

Jos elämäntilanteesi vastaa jompaa kumpaa näistä ryhmistä, olisimme todella iloisia jos saisimme sinut haastateltavaksemme! Jos sinulla on mahdollisuus tulla haastateltavaksemme, otathan meihin mahdollisimman pian yhteyttä (tiina.m.sihto ( AT ) student.jyu.fi tai p.  040 805 38 80)

Haastattelut suoritetaan Jyväskylän yliopiston tiloissa kesäkuun aikana. Haastatteluun on hyvä varata aikaa n. 2½ tuntia. Ryhmähaastatteluun osallistuneille annamme kiitokseksi S-ryhmän lahjakortin (arvo 20 €). Haastattelut ovat ehdottoman luottamuksellisia.

Ystävällisin terveisin,
FLOWS-projektin Suomen tutkimusryhmä
(johtajanaan professori Teppo Kröger Jyväskylän yliopistosta)

Lisätietoja FLOWS-projektista: http://www.flows-eu.eu/about-flows/

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi