Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kaikki jotka hehkutitte juoksemista pari vuotta sitten

Vierailija
27.06.2013 |

miksi lopetit?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli talvi.

Vierailija
2/15 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopettanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopettanut. Eilenkin kävin hölkkäämässä pari kilsaa, vaikka oli törkeän kuuma. Mistään hinnasta en aio lopettaa niin kauan kuin tossu nousee.

Vierailija
4/15 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet?

Vierailija
5/15 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytin pahojen terveysongelmien vuoksi. Nyt olen vähän paremmassa kunnossa, joten kesän aikana saan toivottavasti kasvatettua yleiskuntoani rauhallisilla kävelylenkeillä sen verran, että syksyllä voisin taas jatkaa juoksemista.

Vierailija
6/15 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko tämän ketjun tyyppien kootut selitykset:

http://www.vauva.fi/keskustelu/1378291/ketju/juoksukoulu_1_viikko_18244

Vierailija
7/15 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole listalla mutta kävin täällä varmasti hehkuttamassa. Juokseminen muuttui tylsäksi, siihen meni liikaa aikaa, kun olisi pitänyt käyttää päivittäin n 2h että olisi hyvät fiilikset saanut. Kunto oli kyllä hyvä se täytyy myöntää. Vaihdoin lajia älyllisempään ja nyt käyn juoksemassa silloin tällöin jos ei muuta ole.

Vierailija
8/15 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä saan hyvät fiilikset puolenkin tunnin juoksulenkistä. Miksi pitäis juosta 2h?

Vierailija
9/15 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 09:45"]

Minä kyllä saan hyvät fiilikset puolenkin tunnin juoksulenkistä. Miksi pitäis juosta 2h?

[/quote]

Sama täällä. Mahtava hehku loppuillan vaikka vauhti ei edes ole kova. Liika treenaaminen vie ylikuntoon ja sitten ei varmaan saakaa kiksejä.

Vierailija
10/15 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 09:46"]

[/quote]

Sama täällä. Mahtava hehku loppuillan vaikka vauhti ei edes ole kova. Liika treenaaminen vie ylikuntoon ja sitten ei varmaan saakaa kiksejä.

[/quote]

Mulla oli kunto sen verran hyvä että noin tunnin kohdalla alkoi vasta kunnon fiilikseen päästä. Välillä juoksin toki kovemmalla vauhdilla lenkkejä, mutta niitäkään ei voi koko aikaa tehdä. Ylikunnosta ei todellakaan ollut kyse, mutta nautinto tuli vasta sai tehdä kuntoon nähden riittävän rasittavan treenin. Puolesta tunnista tuli lähinnä paha mieli ekä sen takia edes kannattanut juoksukamppeita päälle vaihtaa. Nyt menee kyllä käytännössä sama aika, mutta liikunta on monipuolisempaa ja todellakin älyllisempää kuin juokseminen.

Vierailija
11/15 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vauvapalstaillut enkä juossut pari vuotta sitten. Mutta nykyisin juoksen ja myös hehkutan. En väitä että juoksen loppuelämäni ajan, onhan se osittain ollut ikävystymistäkin, välillä karannut kilometrit vähän käsistä ihan vaan koska on helvetin tylsää.

Nyt raskaana, joten juoksu voi hiipua joskus loppuvuodesta... sitten vaunujen kanssa pääsee taas jatkamaan :) pikkulapsiajan voisin kuvitella haasteelliseksi, lasta ei voi jättää yksin, muttei kulje enää rattaissa/vaunuissa. Ei tuntunut pahalta eilenkään, 30 astetta (varjossa), tosin lyhyen 7 km lenkin vain heitin juosten, ehkä olen ylivarovainen, mutta kun ekasta raskaudesta on kyse niin kyllähän se usein niin menee.

Vierailija
12/15 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopettanut, kivaa on juoksu. Välillä vähän vähemmän, välillä vähän enemmän. Monipuolista liikuntaa, missä juoksu on yksi harrastus muiden joukossa. -J-

Vierailija
13/15 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen, en hehkuta. Ei ole tosiaankaan kailille sopiva laji.

Vierailija
14/15 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopettanut. Paitsi nyt on ollut viikon tauko kuumuuden takia, sen ajan olen pyöräillyt. Tuleehan noita taukoja pakkasenkin takia, muttei se lopettamaan saa.

En enää jaksa hehkuttaa, vaikka saman hyvän olon itse saan edelleenkin. Aloitin juoksemisen 2007.

Vierailija
15/15 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 09:46"]

[/quote]

[/quote]

Mulla oli kunto sen verran hyvä että noin tunnin kohdalla alkoi vasta kunnon fiilikseen päästä. Välillä juoksin toki kovemmalla vauhdilla lenkkejä, mutta niitäkään ei voi koko aikaa tehdä. Ylikunnosta ei todellakaan ollut kyse, mutta nautinto tuli vasta sai tehdä kuntoon nähden riittävän rasittavan treenin. Puolesta tunnista tuli lähinnä paha mieli ekä sen takia edes kannattanut juoksukamppeita päälle vaihtaa. Nyt menee kyllä käytännössä sama aika, mutta liikunta on monipuolisempaa ja todellakin älyllisempää kuin juokseminen.

[/quote]

Mitä on tämä "todellakin älyllisempi" liikunta? :D