Vihaan tuota avokeittiötä. Mies paistaa muikkuja,mikä käry ja haju!
Voisipa vaan sulkea keitttiön oven. Päätä alkaa särkeä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen, sinulla on kokkaava mies ja asunto, saat johta ruokaakin.
En syö mitään muikkuja. Hain aiemmin sushia. Siinä muodossa syön kalaa.
Ap
Ei paistetut muikut mitään mutta sitten rapussa on idiootti, joka tekee silakka/muikku laatikkoa. Koko rappukäytävä haisee alhaalta ylös mätänevälle ruumiille tai käyvälle biojäteroskikselle, ja haju tunkeutuu asuntoihin hitaasti.
Tuo muikut minulle. Älä sitä miestä.
Ostin miehelle Ikeasta kolmen kympin induktiolevyn ja hän paistaa kalansta ulkona.
Tule meille, ja kerro minkä oven sulkee kun naapuri kerrosta alempana paistaa kalaa, tai joku aasialainen kaksi kerrosta alempana kokkaa ja meille tulee kaikki hajut. On käytävälle menevä ovi kiinni ja on väliovi kiinni, huoltoon on ilmoitettu vaan ei niitä kiinnosta. Eletään siis löyhkässä, ja kyllä välillä haisee niin paljon ettei edes just paistetut pullat tuoksu, vaan kaikki muu
Ei se tuo muikun paistohaju ole mitään silakan vastaavaan verrattuna. Siihen kaveriksi toiseen kattilaan kaali keittymään, niin on aromit sitten koko talossa.
Leviääkö pierunhajukin koko taloon?
pari viikkoa sitten luin julkaisusta öötaibee (=en muista enää nimeä), että avokeittiiden aika alkaa olla ohi. Ihmiset alkaneet kysellä erilliskeittiiden perään ja niitä on alettu jo suunnitellakin enemmän uusiin valmistuviin taloihin, tai tehdä sellaiset pohjaratkaisut, että asukas voi itse rakentaa keittiön ja olohuoneen väliin kevytseinän ja näin saada erilliskeittiön.
hurrasin mielessäni todella äänekkäästi, että vihdoin. Mikä oli aika outoa, koska asun ok-talossa ja meillä on erilliskeittiö, mutta muistan vieläkin kun etsittiin aikoinaan muutamaksi vuodeksi kaupunkiasuntoa eikä muuta ollut kuin ällöttäviä avokeittiöitä.
Minä kyllä ottaisin sen miehen muikkuineen päivineen. Ihana! Vesi valuu suupielistä jo.
Pekonin kärryytys on maailmanloppu kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Minulla on ollut kokkaava hyvä mies.
Parempaa liesituuletinta hankkimaan, auttaa ainakin jonkin verran.
Työkaveri oli aika provo. Lämmitin työmaakopissa kaalilaatikkoa. Rupes äijä vinkumaan ja meni ulos ängstäämään ja polttamaan sätkää. (minun ruokatunti on pilattu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ah, tämä juttu olikin Porvoosta.
1/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sushi on epäterveellistä!
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/onko-sushi-terveellista-asia…
"Runsaasti sushia syövien kannattaa kuitenkin olla tietoinen tonnikalojen ja makrillien mahdollisista elohopeapitoisuuksista. Pelkkien tonnikalarullien sijaan Perez suositteleekin nauttimaan erilaisia vaihtoehtoja, kuten katkarapuja ja ankeriasta."
Vierailija kirjoitti:
Tule meille, ja kerro minkä oven sulkee kun naapuri kerrosta alempana paistaa kalaa, tai joku aasialainen kaksi kerrosta alempana kokkaa ja meille tulee kaikki hajut. On käytävälle menevä ovi kiinni ja on väliovi kiinni, huoltoon on ilmoitettu vaan ei niitä kiinnosta. Eletään siis löyhkässä, ja kyllä välillä haisee niin paljon ettei edes just paistetut pullat tuoksu, vaan kaikki muu
Miltä tuntuu elää maailmassa, jossa toisten laittama ruoka löyhkää?
Älä kerro, miten sinne löytää.
Kalat on parasta ruokaa. Ihana mies!