Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää pojalleni kämppä?

Vierailija
14.07.2020 |

Poika ei ole nyt töissä mutta on työnhakija, onko edes mahdollista? Pojalla on kyllä ammatti ja varmaan tulee saamaan töitä tulevaisuudessa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mistä vaan, jos rahaa löytyy.

Vierailija
2/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pojan vuokran maksaa? Eikö ensin pitäisi löytää työ ja sitten asunto? Et kai äitinä poikaa kadulle ole heittämässä? Vai onko poika ongelma sinulle ja yrität päästä eroon hänestä?

Vierailija
4/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pojan vuokran maksaa? Eikö ensin pitäisi löytää työ ja sitten asunto? Et kai äitinä poikaa kadulle ole heittämässä? Vai onko poika ongelma sinulle ja yrität päästä eroon hänestä?

Saa tällä hetkellä työttömyysrahaa ja siihen saisi asumistuen. En ole heittämässä pihalla mutta poika on halunnut jo muuttaa kauan ja olemme tätä yhdessä miettineet, pojan ensimmäinen oma vuokra-asunto olisi. Poika pian 22-vuotias

- T. AP

Vierailija
5/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tällä hetkellä työttömyysrahaa, on työnhakijana. Säästöjä ei ole, haluaisi kovasti muuttaa

T: AP

Vierailija
6/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku palstalehmä auttaa?

Vierailija
7/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias eikä osaa vuokrata asuntoa? Ja äiti yhtä avuton. Tsiisös. Kuule googleta vaikka "vuokra-asunnot *kaupunki*" ja valitse minkä haluat.

Vierailija
8/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa tällä hetkellä työttömyysrahaa, on työnhakijana. Säästöjä ei ole, haluaisi kovasti muuttaa

Ei kyse ollutkaan pojan rahoista, vaan sinun. Mikset ostaisi asuntoa ja antaisi pojan muuttaa sinne? Asunto on kuitenkin aina sijoitus.

Vierailija
9/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ollutkaan pojan rahoista, vaan sinun. Mikset ostaisi asuntoa ja antaisi pojan muuttaa sinne? Asunto on kuitenkin aina sijoitus.

Olen työkyvyttömänä eikä ole säästöjä

Vierailija
10/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22-vuotias eikä osaa vuokrata asuntoa? Ja äiti yhtä avuton. Tsiisös. Kuule googleta vaikka "vuokra-asunnot *kaupunki*" ja valitse minkä haluat.

Pitäisikö tuossa iässä osata?

Vierailija
11/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Jos luottotiedot on kunnossa, esim. Lumolta tai Satolta saa kämpän saman tien. Viimeksi vuokrasin yksityiseltä, kestihän se puhelu n. 5min. ja kämppä oli mun.

Vierailija
12/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta helv etissä pitäisi. Aikuinen ihminen.

Vierailija
13/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Jos luottotiedot on kunnossa, esim. Lumolta tai Satolta saa kämpän saman tien. Viimeksi vuokrasin yksityiseltä, kestihän se puhelu n. 5min. ja kämppä oli mun.

Asumme paikkakunnalla jossa tuollaisia säätiöitä ei ole, haluaisi jäädä tänne koska kaikki kaverit asuu täällä sanoo 

T. AP

Vierailija
14/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sitten ole mitään mahdollisuutta saada omaa kämppää, eli mitkään neuvot täällä eivät ole toteuttamiskelpoisia, niin pojan pitää sitten toistaiseksi asua edelleen äidin luona.

Eihän muuta mahdollisuutta ole.

Joten turpa tukkoon.

Vierailija
15/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo vielä mitään. Olen itse 36-vuotias työtön nainen ja joudun vieläkin asumaan isäni kanssa lapsuudenkodissamme. Koskaan ei ole ollut tilaisuutta muuttaa.Tuloni koostuvat pelkästään työmarkkinatuesta, eikä minulla ole säästöjä, eikä omaisuutta. Kovaa vauhtia minusta on tulossa käytännössä omaishoitaja ja minun pitää tehdä kaikki kotityöt ja elää isän säännöillä. Lisäksi tässä on tapahtunut kaikkea ikävää ja elämä on todella vaikeaa. Kärsin itse selvästi mm. suolistovaivoista ja kovasta ahdistuksesta sekä päänsärystä, mutta isän lukuisat terveysongelmat ovat menneet tämän edelle. Juu, sossusta olen hakenut apua, mutta eivät halua auttaa. Luultavasti asun niin kauan tässä asunnossa kuin isänikin eli siihen saakka kun isä joutuu laitokseen tai aika isästä jättää. Mihin sitten päädyn asumaan, sitä en tiedä.

Vierailija
16/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asunnon hakeminen lapsen puolesta voi kuulostaa yksityisen vuokranantajan korvissa aika huonolta. Jos vuokralainen ei osaa itse hakea asuntoa, voi olla ettei hän osaa vastata asioistaan muutenkaan. Kuten vuokran maksu ajallaan, asunnon siivous, taloyhtiön sääntöjen noudattaminen jne.

Vierailija
17/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö poika voisi jäädä nykyiseen ja ap muuttaa?

Vierailija
18/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22 vuotias on aikuinen!

Mitä tekemistä äidillä on hänen asuntoasioissaan.

Ongelmamme on paljon suurempi kuin asunto.

Mitä sitten? Vaikka osaisikin, saa äiti jelpata

Vierailija
19/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta helv etissä pitäisi. Aikuinen ihminen.

Mutta tottahan äiti hoitaa tämänkin.

Vierailija
20/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjääkö hän omillaan? Riittäävätkö tulot vuokran, veden ja sähkön maksuun ja niiden lisäksi muihin arjen menoihin? Tarvitsetteko ulkopuolista tukea esim. nuorisotyöntekijältä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi