Voisitko pitää tätä mekkoa?
Kommentit (16)
En. Liian pitkä. Tai jos tuollaisen saisin, lähtisi helmasta puolet :D Minulla on kauniit sääret ja en halua niitä piilotella.
Voisin, ottaisin tuon ruokaliinan vain siitä etumuksesta pois.
En voisi, kun on ruma. Ampiaismekko, siivet vaan puuttuu :)
En. Arki-/päiväkäyttöön on liian "juhlava" ja bileisiin taas halvan oloinen ja liian pitkä helmakin siinä on.
En myöskään tykkää väreistä ja materiaaleista. Erityisen kamala on toi muovinen kiiltovyö.
Aik avähän on tilaisuuksia jossa tuollaista tarvitsen ja tuota pituutta löytyy jo muutama kaapista, joten pärjään niillä. Eikä kyllä muutenkaan ole mun makuuni. Mutta siis kropan puolesta joo voisin.
Mekko maksaa liki 200e.Itse en tuota halvannäköiseksi sanoisi. Keltainen ei vaan ole mun väri.
Ei mikään muu estäisi kuin että en tiedä, missä tuota käyttäisin. En myöskään suosi mustaa.
Pukisin tässä kuussa oleviin ystävän häihin. Harmi, että mulla on jo puku.
En. Olen pieni ja siro ja hukkuisin tuohon helmaan. Värikin olisi minulle väärä, keltainen ei pue minua ollenkaan. Näyttäsin pikkutytöltä joka on pukenut isoäidin mekon päälle leikkeihin.
En, olen lyhyt ja päärynävartaloinen. Lyhyyteni vuoksi tuo näyttäisi huonolta, hukkuisin tuohon, ja minulla on niin iso perse, etten löytäisi sopivaa kokoa, niin että olisi sekä yläosa (joka itsellä siro) että persepuoli sopiva.:)
Sopiva tuo olisi pitkälle ja hoikalle tai pitkälle ja tiimalasivartaloiselle.
Laittaisin kesällä oleviin häihin, jos ois varaa ostaa noin kallis mekko. Tykkään tosi paljon! Just hyvä väri ja malli!
Nätti on, pitäisin! olen 179 cm pitkä ja hoikka, joten helman oikea pituus vaan tarvitsisi varmistaa ensin. Liian lyhyt maximekko on kaamean näköinen.
Nätti on, pitäisin! olen 179 cm pitkä ja hoikka, joten helman oikea pituus vaan tarvitsisi varmistaa ensin. Liian lyhyt maximekko on kaamean näköinen.
Voisin hyvinkin, on väreiltäänkin sellainen mistä tykkään.