Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä inhoan lapsia.

Vierailija
22.05.2013 |

Niistä ei ole kuin huolta ja murhetta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niistä myös paljon iloa. Elämässäni on nyt paljon enemmän naurua ja onnea kuin ennen lapsia.

Vierailija
2/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa siis Vauva-palstalle! Tämä on juuri sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla on lapsi mutta onnellisempi ja huolettomampi olin ennen lasta.

Vierailija
4/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on jotain inhoja mitä milloinkin kohtaan. Minä ihmettelen taas sitä, kuinka näillä inhoilla prassaillaan ja niitä pidetään oikeutettuina. Kuten juuri inho lapsi, nuorisoa, ylipainoisia kohtaan tai maahanmuuttajia. Siinä yleistetään eikä etsitä itsestä mikä sen inhon aiheuttaa. Yleensä inho ei ole kohteen syy, vaan vika löytyy itsestä. Hämähäkki tai käärme on hyödyllisiä "luojanluomia", mutta monen inhon kohde. Itsetutkistelun paikka

Vierailija
5/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sitä on huolettomampi ennen lasta, kun silloin ei yleensä tarvi huolehtia kuin itsestään. Lapsesta huolehtiminen on iso vastuu.

Lapset tuovat mukanaan kaikenlaista; työtä, huolta, valvomista, onnea, iloa, valtavan rakkauden, elämään ison tarkoituksen. muun muassa.

Vierailija
6/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin inhoan lapsia, ainakin useimpia, siis TOISTEN lapsia. Omat lapseni ovat parasta, mitä minulle on tapahtunut ja rakastan heitä yli kaiken. Se ei kuitenkaan tarkoita, että tykkäisin lapsista yleisellä tasolla.

Vierailija
7/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten hankit lapsen jos sinusta ei ole vanhemmaksi ja haluat viettää huoletonta sinkkuelämää koko loppuelämäsi?

Vierailija
8/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 10:53"]

Miksi sitten hankit lapsen jos sinusta ei ole vanhemmaksi ja haluat viettää huoletonta sinkkuelämää koko loppuelämäsi?

[/quote]

Mies halusi lapsen. Kärsittiin lapsettomuudesta ja melkein 1,5v meni ennenkuin aloin odottaa. Kaikki ehdottivat lapsettomuushoitoja mutta niistä kieltäydyin koska en pitänyt lasta niin tärkeänä juttuna sitten vaan yhtäkkiä olin raskaana.

Vierailija
9/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en aktiivisesti inhoa lapsia mutta en niistä pidäkään, ainakaan alle kymmenvuotiaista.

Vierailija
10/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 10:42"]

Elämässäni on nyt paljon enemmän naurua ja onnea kuin ennen lapsia.

[/quote]

Minulla vähemmän.

Vierailija
11/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono syy tehdä lapsi: miestä miellyttääkseen. Minä en edes haluaisi lasta sellaisen miehen kanssa joka vain minun mielikseni sen suostuisi tekemään mutta inhoaisi lapsia.

Vierailija
12/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 10:57"]

Mies halusi lapsen. Kärsittiin lapsettomuudesta ja melkein 1,5v meni ennenkuin aloin odottaa. Kaikki ehdottivat lapsettomuushoitoja mutta niistä kieltäydyin koska en pitänyt lasta niin tärkeänä juttuna sitten vaan yhtäkkiä olin raskaana.

[/quote]

Joo, ei tosiaankaan kannata hankkia lapsia, jos tuntuu, että elämä onnistuisi ilmankin niitä.

Vierailija
13/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 10:33"]

Niistä ei ole kuin huolta ja murhetta.

[/quote]

Äitisikin näemmä inhosi, kun jätti opettamatta sinulle käytöstavat.

Vierailija
14/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no myöhästähän sitä on katua.Ikää oli jo silloin niin paljon niin mies painosti.

Vierailija
15/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhosin lapsia ennenkuin sain omia. Ne oli minusta ärsyttäviä ja melkein pelottavia, en yhtään tiennyt mitä tehdä niiden kanssa. Ärsytti tilanteet joissa tunsin että oli pakko jotenkin ottaa kontaktia lapsiin, esim. joku epäluuloisen näköinen parivuotias tuijottaa sormi suussa ja pitäisi siinä sitten osata jotain sanoa tai tehdä jotain kun mammansa katsoo odottavasti. Olinkin sillä mielellä yli 30-vuotiaaksi, etten koskaan tule tekemään lapsia. Sitten sain kuitenkin lapsen ja voi luoja. Päivittäin tuijotan sitä ihmeissäni että miten noin ihana voi olla olemassa. Vieraiden lasten kanssa pärjään nyt oman lapsen ikäisten ja sitä nuorempien kanssa, isommat on edelleen vähän pelottavia :D.

Vierailija
16/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinulla nyt sitten kuitenkin on lapsi ja elät tekemiesi ratkaisujen kanssa. Sitä kun ei voi työntää enää sinne mistä se tulikin. Toivottavasti miehesi pystyy olemaan se empaattinen ja välittävä vanhempi joka kompensoi sinun aiheuttamiasi ei-toivotun kokemuksia lapsella.

Vierailija
17/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Lapset tuottavat sinulle ahdistusta.  Oletko muuten huomannut sellaisen seikan että monet lievittävät tätä kyseistä ahdistusta curlaamalla omia lapsiaan niin ettei lapsille kasva  siipiä lentoon lähtöön.Vanhemmat ahdistuvat kun lapsi epäonnistuu  tuottaa murhetta. Tehdään asiota jotka lievittävät omaa ahdistusta. Palkintona tästä lapsikin jossakin vaiheessa ahdistuu ja seuraa vanhempiensa jalanjälkiä.  Kysymys ei ole inhosta vaan ahdistuneisuushäiriöstä.

Vierailija
18/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 11:21"]

Ap. Lapset tuottavat sinulle ahdistusta.  Oletko muuten huomannut sellaisen seikan että monet lievittävät tätä kyseistä ahdistusta curlaamalla omia lapsiaan niin ettei lapsille kasva  siipiä lentoon lähtöön.Vanhemmat ahdistuvat kun lapsi epäonnistuu  tuottaa murhetta. Tehdään asiota jotka lievittävät omaa ahdistusta. Palkintona tästä lapsikin jossakin vaiheessa ahdistuu ja seuraa vanhempiensa jalanjälkiä.  Kysymys ei ole inhosta vaan ahdistuneisuushäiriöstä.

[/quote]

No ei mulla mitään ahdistuneisuushäiriötä ole todettu.

Vierailija
19/34 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, noh kertookaa miten pitäisi lapsen kanssa toimia kun hän nimenomaan alkaa kitistä kaupoissa aina max. vartin jälkeen kun ei jaksa olla siellä? Kun lähdetään vinkuminen loppuu mutta sitähän lapsi juuri haluaa eli en voi elää lapsen säännöillä.. Luuletteko että äidistä ei ole raskasta kuunnella sitä? Minulla ainakin on ja stressaa kun tuli takapuolen alla saa hoitaa kaikki ostokset ja muut asiat kun muut ihmiset alkaa katsomaan inhoavasti lastani. Kaikki keinot on jo koitettu, ainut mikä hiljentää on joku herkku ja se vasta hyvä tapa onkin opettaa.. Kyseessä siis melko pieni lapsonen.. Mun mielestä tuollainen käytös on äärimmäisen itsekästä, en usko että kukaan äiti tahallaan tuo lastaan kauppaan vinkumaan.

Vierailija
20/34 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:18"]

Huoh, noh kertookaa miten pitäisi lapsen kanssa toimia kun hän nimenomaan alkaa kitistä kaupoissa aina max. vartin jälkeen kun ei jaksa olla siellä? Kun lähdetään vinkuminen loppuu mutta sitähän lapsi juuri haluaa eli en voi elää lapsen säännöillä.. Luuletteko että äidistä ei ole raskasta kuunnella sitä? Minulla ainakin on ja stressaa kun tuli takapuolen alla saa hoitaa kaikki ostokset ja muut asiat kun muut ihmiset alkaa katsomaan inhoavasti lastani. Kaikki keinot on jo koitettu, ainut mikä hiljentää on joku herkku ja se vasta hyvä tapa onkin opettaa.. Kyseessä siis melko pieni lapsonen.. Mun mielestä tuollainen käytös on äärimmäisen itsekästä, en usko että kukaan äiti tahallaan tuo lastaan kauppaan vinkumaan.

[/quote]

Miten pieni lapsi? Onko se lapsi pakko ottaa aina mukaan kauppaan? Voisiko isä käydä kaupassa tai hoitaa lasta, kun äiti käy kaupassa? Miksi hän ei siellä jaksa olla, muuallako jaksaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan