Antiikkipiano ja majoneesi
Pakko jakaa tänne, on niin uskomaton juttu! Sain lahjana antiikkipianon 1800-luvulta. Googlasin, miten sen puupintaa voi hoitaa ja yksi vinkki oli majoneesi. Olen nyt laittanut majoneesia puupintaan useampana päivänä ja antanut vaikuttaa, ja vaikutus on aivan uskomaton!
Jotenkin niin koominen juttu. Saada nyt antiikkipiano kukoistamaan Pirkan majoneesilla!
Kommentit (31)
Sinapilla saat lisää väriä pianoon.
Onko muilla antiikkipianoja? Kertokaa kokemuksistanne!
ap
Korvaisin Liberonin kurkkusalaatilla ja mehiläisvahan hunajadijonsinapilla.
Vierailija kirjoitti:
Korvaisin Liberonin kurkkusalaatilla ja mehiläisvahan hunajadijonsinapilla.
Tuo kuulostaa jo liian herkulliselta :-) Kyllähän tässä itsekin alkaa burgereita haluamaan tässä tuoksussa :-)
ap
Se on vain niin ihmeellistä, että yli 100 vuotta sitten tehty koneisto toimii edelleen ja mikä ammattilaisen työmäärä on mennyt tuohon ranskalaiseen kiillotukseen! Siksi sitä haluaa pitää tuota pianoa arvossa, vaikka ammattilaisen mukaan siitä ei mitään konserttipianoa saakaan. Mutta minusta se on ihana!
ap
P.S. Mutta joo, kyllä tässä tuoksussa alkaa tehdä burgereita mieli :-)
Varo ettei tipu niitä pastilleja sinne koneistoon siitä ranskalaisesta vahauksesta. Tekee pahaa jälkeä pienolle, kuullostaa sen jälkeen Yamahan uruille.
Paahdetulla sipulilla voit hioa ongelmakohtia.
Vierailija kirjoitti:
Paahdetulla sipulilla voit hioa ongelmakohtia.
Heh :-) Oikeasti toisaalta yhdessä ohjeessa neuvottiin hieromaan mahdollisia naarmuja halkaistulla saksanpähkinällä :-)
ap
Anteeksi, mutta mä luin antiikkipano ja majoneesi😅
"Olen aina halunnut kirjoittaa kirjan, joka loppuu sanaan 'majoneesi'." -Richard Brautigan
Se majoneesin öljy imeytyy puupintaan. Toki pyyhin ylimääräiset pois. Seuraavaksi ajattelin kokeilla öljyä, sekä Liberonin öljyä että oliiviöljyä. Ja ehkä lopuksi vahata mehiläisvahalla.
ap