Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monensienko treffien jälkeen tai miten nopeasti muuten osaat sanoa onko toisessa potentiaalia pidempään suhteeseen?

Vierailija
14.07.2020 |

Onko se yleensä nopea päätös vai voiko se viedä enemmän aikaakin? Kerro myös oletko mies vai nainen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään erityistä päätöstä. Kymmenessä minuutissa selviää, onko toinen romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä kiinnostava. Jos on, ja hän ajattelee minusta samoin, tapaamme varmaan uudelleen, harrastamme seksiä ja otamme sitten päivä kerrallaan niin kauan kuin molemmilla on suhteessa hyvä olla.

Viimeksi noin mentiin kymmenen vuotta, sitä ennen kolme. Hyvin toimii.

M36

Vierailija
22/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ensin päästä treffeille, niin pystyisi testaamaan/tietämään... N38 ikisinkku

Minkä takia et ole kelpuuttanut ketään miestä treffeille?

Minua ei ole koskaan kysytty treffeille, ja omiin treffikutsuihin on vastattu 100% kieltävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ekan 30 minuutin kohdalla asia tulee selväksi, kolahtaako toinen vai ei 

Mitkä asiat sen kertovat noin nopeasti? Ei mulla ainakaan asia selviä tuossa ajassa. Yleensä vaatii useamman tapaamisen tehdä päätös suuntaan tai toiseen.

En ole se keneltä kysyit, mutta minulla ihan yksinkertaisesti tunne mikä siitä toisesta ihmisestä tulee.

Tuo on varmaan yleistä, mutta minusta tunteeseen ei voi niin varmasti luottaa, että olettaisin sen olevan aina totuus. Siksi on parempi antaa toinenkin mahdollisuus, jos se tunne ei ole täysin kielteinen ja jopa ahdistava.

No, mulla se vaikutelma on aina joko täysin kielteinen tai täysin myönteinen. Mitään välimuotoa ei ole. Niinpä en lähde mitään uusia mahdollisuuksia antamaan. Mulla myös on tietynlaisena vaatimuksena, että ensimmäinen kohtaaminen sen ihmisen kanssa on spesiaali, enkä lähde siitä vaatimuksesta joustamaan.

Vierailija
24/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen se vartti riittää.

Siinä vaiheessa on alkujäätyminen jo sulanut.

Koskaan en ole käynyt toisilla treffeillä.

Lyhin parisuhteeni kestänyt 2.5 vuotta.

Vierailija
25/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan tapaamisen yhteydessä tajuaa että kannattaako katsoa pidemmälle. Jos tapaaminen kestää vain tunnin voi suosiolla unohtaa.. Jos tapaaminen venähtää +3h kannattaa jatkaa eteenpäin. Vaikka edeltävä suhde kuolikin minun puolelta puolessa vuodessa kun rakastumista ei tullut tuossa ajassa niin erittäin mukava nainen oli eikä ole pahaa sanottavaa!

Nykyiseen lähes rakastuin profiilin perusteella. Viestittelyssä oli pieniä riskejä havaittavissa, mutta livenä tavatessa ihastuin täysin.

-M39

Vierailija
26/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nopeasti tiedän pääseekö jatkoon, puolen tunnin sisään viimeistään. Ei tämä tarkoita etteikö jatkossa voi löytyä jotain deal breakereita, mutta ensivaikutelmasta kyllä tietää onko toisessa mitään kiinnostavaa tai kiehtovaa. Toiset treffit tulee vain, jos näen miehessä potentiaalia pidempään suhteeseen.

Vierailija
27/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla tiedän.

Oikeasti kiinnostavilla treffillä vietetään aikaa useita tunteja (esim. 6-8 h) ja kotiin lähdetään, kun on "aivan pakko" tai toisella on jotain muuta sovittuna. Jälkimmäisen voi aina valehdella, mutta en itse tee niin ja kiinnostavan kohdalla pahoittelen ja selitän, että joudun lähtemään ja vihjailen uusista treffeistä.

Tällä hetkellä kyllä treffailen sellaisiakin, joiden kanssa ei ihan 100 % synkkaa heti ekalla kerralla, koska kaipaan seuraa ja on kiva löytää uusia kavereita. Riman laskeminen on tuonut eteen myös pikatreffit eli poistun paikalta joko heti tai puolen tunnin sisään.

Vierailija
28/31 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla kerralla tiedän.

Oikeasti kiinnostavilla treffillä vietetään aikaa useita tunteja (esim. 6-8 h) ja kotiin lähdetään, kun on "aivan pakko" tai toisella on jotain muuta sovittuna. Jälkimmäisen voi aina valehdella, mutta en itse tee niin ja kiinnostavan kohdalla pahoittelen ja selitän, että joudun lähtemään ja vihjailen uusista treffeistä.

Tällä hetkellä kyllä treffailen sellaisiakin, joiden kanssa ei ihan 100 % synkkaa heti ekalla kerralla, koska kaipaan seuraa ja on kiva löytää uusia kavereita. Riman laskeminen on tuonut eteen myös pikatreffit eli poistun paikalta joko heti tai puolen tunnin sisään.

Tuosta treffeillä vietetystä ajasta ei kyllä voi päätellä mitään molemminpuolisesta kiinnostavuudesta ja klikkaamisesta. Juteltiin viime deitin kanssa viisi tuntia ja jälkeenpäin kun kyselin sen perään, se ihmetellen antoi kaverikortin.

Itsekin omalta puolelta tiedän heti, mutta toisen puolesta ei siis kyllä voi tietää mistään. Kai miehet seksinkin toivossa istua nököttää siinä pöydässä tasan sinne asti kunnes nainen käskee lähtemään kotiin.

Vierailija
29/31 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisillä treffeillä tiedän, onko toinen kiinnostava ja puoleensavetävä, eli tiedän, haluanko hänen kanssaan jotain. Sitten ajan kanssa selviää, onko se "jotain" pitkä suhde.

Vierailija
30/31 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä livekohtaamisesta sen tietää, onko mahdollisuuksia suhteeseen. Eli jos tuntuu, ettei ole, niin ei se paremmaksi tule muuttumaan, vaikka tapaisi useamminkin.

Sen sijaan alussa tullut lupaava vaikutelma potentiaalisesti suhdekelpoisesta miehestä voi mennä pilalle missä vaiheessa vain, jos mies sanoo tai tekee jotain tosi luotaantyöntävää.

Vierailija
31/31 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up