Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monensienko treffien jälkeen tai miten nopeasti muuten osaat sanoa onko toisessa potentiaalia pidempään suhteeseen?

Vierailija
14.07.2020 |

Onko se yleensä nopea päätös vai voiko se viedä enemmän aikaakin? Kerro myös oletko mies vai nainen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä todella nopeasti, jo ensiminuuttien aikana. Joskus voi mennä pari treffikertaa, mutta harvoin se ensivaikutelma muuttuu ajan myötä parempaan suuntaan.

Olen nainen.

Vierailija
2/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten hyvää seksi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jo heti ekojen treffien jälkeen jää naisesta "wau" fiilis jos jää koskaan.

Eli vastaan ekojen treffien jälkeen.

Viimeksi kävi niin että jo puolen tunnin kuluttua multa loppui kaikki sanottava ja puhuttava. Siitä tiesi heti että ei synkkaa yhtään. Joskus taas tuntuu siltä että 4 tuntia menee tosi nopeasti ja jää vieläkin puhuttavaa.

Vierailija
4/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljapullo tyhjäksi ja sänkyyn. Näin päädyin 32 vuodeksi avioliittoon :  D

Vierailija
5/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisillä treffeillä.

Vierailija
6/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos akka ei ota ekoilla suihin saa mennä

Vierailija
7/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin päästä treffeille, niin pystyisi testaamaan/tietämään... N38 ikisinkku

Vierailija
8/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ensin päästä treffeille, niin pystyisi testaamaan/tietämään... N38 ikisinkku

Minkä takia et ole kelpuuttanut ketään miestä treffeille?

Vierailija
9/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 minuuttia. The Lemon Law.

Olen kyllä valitettavasti tehnyt virheitä tässä suhteessa, olisi pitänyt tajuta viidessä minuutissa.

Vierailija
10/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekan livekontaktin jälkeen, eli yleensä ekojen treffien jälkeen. Jos mies tulee iskemään irl, tiedän heti siinä tilanteessa onko potentiaalia vai ei. Jos ei, treffeille ei tietenkään päädytä.

Vierailija
11/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ensitapaaminen kertoo mulle kaiken. Pystyn heti sanomaan että tämä kestää.

Vierailija
12/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu, miten nopeasti treffikumppani paljastuu narsistiksi. yleensä viimeistään tokilla treffeillä tai silloin kun ei tee niinkun haluan.

Vierailija
13/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ensitapaaminen kertoo mulle kaiken. Pystyn heti sanomaan että tämä kestää.

Heh, kaltaisesi yksilöt lankeavat helposti kumppaneihin, joiden todellinen minä tulee esille vasta kuukausien jälkeen.

Vierailija
14/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ekan 30 minuutin kohdalla asia tulee selväksi, kolahtaako toinen vai ei 

Vierailija
15/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä todella nopeasti, jo ensiminuuttien aikana. Joskus voi mennä pari treffikertaa, mutta harvoin se ensivaikutelma muuttuu ajan myötä parempaan suuntaan.

Olen nainen.

Jos se ensivaikutelma on huono tai epävarma, tuleeko koskaan toisia treffejä?

Vierailija
16/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä asiat sen kertovat noin nopeasti? Ei mulla ainakaan asia selviä tuossa ajassa. Yleensä vaatii useamman tapaamisen tehdä päätös suuntaan tai toiseen.

Vierailija
17/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä asiat sen kertovat noin nopeasti? Ei mulla ainakaan asia selviä tuossa ajassa. Yleensä vaatii useamman tapaamisen tehdä päätös suuntaan tai toiseen.

En ole se keneltä kysyit, mutta minulla ihan yksinkertaisesti tunne mikä siitä toisesta ihmisestä tulee.

Vierailija
18/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole se keneltä kysyit, mutta minulla ihan yksinkertaisesti tunne mikä siitä toisesta ihmisestä tulee.

Tuo on varmaan yleistä, mutta minusta tunteeseen ei voi niin varmasti luottaa, että olettaisin sen olevan aina totuus. Siksi on parempi antaa toinenkin mahdollisuus, jos se tunne ei ole täysin kielteinen ja jopa ahdistava.

Vierailija
19/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäähän sen jo alussa keskustellessa tai viestitellessä. Sitten myöhemmin, kun joutuu erilaisiin tilanteisiin ja näkee miehen käyttäytymisen niissä, tietää varmemmin, onko hänestä mihinkään.

Vierailija
20/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on jotenkin absurdi. Ketut keskustelemassa pihlajanmarjojen laadun arvioinnista. Tarkoitan siis sitä, että mitä enemmän kokemuksia on kertynyt pitkän suhteen ainesten arvioinnista, sen pahemmin se on epäonnistunut, kaiken loogisuuden nimissä.

Ne, jotka ovat onnistuneet ykkösellä, eivät pysty mitenkään analysoimaan ja yleistämään asiaa.