Ihastuminen/rakastuminen ilman vastakaikua. Kerro tarinasi!
Mulla on tällä hetkellä tilanne se, että olen tavannut henkilön, joka vastaa kaikin puolin sitä, mitä olen etsinyt poikaystävässä. Meillä on niin samanlaiset toiveet tulevaisuuden suhteen ja mun mielestä meidän luonteet "matchaa" todella hyvin. Ollaan tavattu pari kertaa ja meillä on ollut mielettömiä ns. filosofisia ja kaikenkattavia keskusteluita ja meillä on ollut ainakin mun mielestä tosi hauskaa. Kerta kerran jälkeen mulle jää aina sellanen "aah" -fiilis. Sellanen, että ton kanssa mä voisin mennä naimisiin.
Silti tää toinen osapuoli ei ole lähettänyt periaatteessa mitään signaaleita, jotka viittais siihen, että tää tunne olis molemminpuolinen. Esim. mä olen se, joka yleensä aloittaa viestittelyn, mä olen se, joka on kutsunut hänet luokseni pari kertaa.
En vain käsitä, että miten voi olla niin, että tää toinen ei sitä näe? Voiko olla, että hänellä on jokin henkilökohtainen syy?
Haluaisin kuulla muita vastaavia tarinoita!
Kommentit (23)
Paistaako kommentistasi sarkasmi, vai onko sekin vain vilkkaan mielikuvitukseni tuotetta?
Minä ainakin luottaisin siihen että ensin ulkonäkö täsmää eli tunnet todella myös fyysistä fetofoimaa miestä kohtaan.
Se on tärkeää.
Sitten tulee seuraava askel. Onko keskustelua, jota jo sanoit oltavan.
Ruumis mieli ja näiden pyhä yhteiselo. Muuten ei toimi mikään, ei mikään elämässä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 21:17"]
Mainittakoon vielä, että minä en tunne älyllisesti olevani hänen arvoisensa. Ja se toisinaan vie halut viedä tätä eteenpäin. Joten voi olla, että jollain tasolla hän tuntee, ettei ole arvoiseni. Epäilen kuitenkin suuresti.
[/quote]
Luulen että olet älyllistesti ihan kymppiä. Hän tosiaan tuntee ristariitaisia tunteita ja taitaa olla melkoinen adhd tapaus. Suosittelisin vielä helluntaiheilan kunniaksi pommittamaan ja väläyttelemään hymyä mitä et tänään suonut vaikka sää olikin armollinen sille. Anna nyt mennä. Et menetä mitään missään mielessä. Sinähän olet täydessä kukassa nyt.