miehet taitaa olla yksiä isoja vauvoja
Naisen pitäisi vaan niellä kaikki ja hymyillä, mitään ei saisi vaatia ei sitä että siivoo ei että ottaisi kumpanin huomioon. ilmeisesti vain silloin suhde mieheen onnistuu kun nainen esittää että ei oo tunteita eikä tarvii mitään. niinkö se menee eettä miehelle pitää esittää että kaikki on ok vaikka ei olisi niin sitten mies ei jätä??
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Oma vaimo ainakin nielee mielellään kaiken ja hymyilee. ;)
Ei käy ihan täysillä se nainen.
Eiköhän tämäkin ole tapauskohtaista itse ainakin nautin kodinhengettären roolista se ilme miehellä töitte jälkeen kun saa astua siistiin kotiin ja istua valmiiseen pöytään ja sitten rentoutua miten parhaimmaksi näkee niin se ilme palkitsee jo paljon vaikkei mies aina osaa puhua tms tietysti mieskin huomioi minua ostelemalla juttuja kuten kun sanoin tiskeistä niin meille tuli tiskikone :D ja tekemällä arkisia juttuja kuten imuroimalla (kumpikin "vihaa" siivoamista) ja yllättämällä kuten reissu roomaan.
Minä olen niin mies, että palkkaan siivojan. Jaksa mitään pölyjen pyörittelyä kun on parempaakin tekemistä.
Meillä mies ripustaa pyykit niin, että läjäyttää märän kasan keskelle telinettä ja jättää siihen mätänemään. Samoin mädäntyvät tiskirätit, niillä pyyhitään maito lattialta ja jätetään kasaksi tiskipöydälle jos hyvin käy. Jos käy huonosti, kalmamytty unohdetaan kankaiselle pöytäliinalle. Lakanoita ei tarvitse vaihtaa kuin kerran vuodessa, samoin wc:n siivous. Imuroidessaan mies työntää imurilla lattialla olevat tavarat ja roskat nurkkiin, imuroi siis keskeltä huonetta kuten joku muukin yllä. Meillä on jopa kaksi vuotta vanhoja likakasoja nurkissa, kun ei niitä sieltä kukaan siivoa. Minä lopetin ajat sitten. Kun mies siivoaa, minun pitäisi mennä perässä, jotta jälki on edes auttavasti hygieenistä. Anoppi/kummilapset nyt ei ole lahjoja saaneet enää vuosiin. Anoppi kyllä haukkuu minut laiskaksi käydessään ja ylistää, miten harva mies siivoaa kuten hänen poikansa, on se ahkera mieheksi.