miehet taitaa olla yksiä isoja vauvoja
Naisen pitäisi vaan niellä kaikki ja hymyillä, mitään ei saisi vaatia ei sitä että siivoo ei että ottaisi kumpanin huomioon. ilmeisesti vain silloin suhde mieheen onnistuu kun nainen esittää että ei oo tunteita eikä tarvii mitään. niinkö se menee eettä miehelle pitää esittää että kaikki on ok vaikka ei olisi niin sitten mies ei jätä??
Kommentit (24)
Noin se just on. Ja sit ne vielä kiukutteleekin milloin mistäkin.
Outo parisuhde, muunkinlaisia on... ihan vaan tiedoksi 🙄
Osa naisista kyllä asennoituu miehiinsä kuten isoihin lapsiin, ei ne osaa mitään.. niin ku pestä pyykkiä oikein tai siivota oikein... sitten ihmetellään mistä niitä mieslapsia tulee.
Ja aina se on niin, että ”oman miehen kanssa riitelin” = ”kaikki miehet ovat sitä ja tätä”
Vierailija kirjoitti:
Outo parisuhde, muunkinlaisia on... ihan vaan tiedoksi 🙄
Osa naisista kyllä asennoituu miehiinsä kuten isoihin lapsiin, ei ne osaa mitään.. niin ku pestä pyykkiä oikein tai siivota oikein... sitten ihmetellään mistä niitä mieslapsia tulee.
No toivon että suurimmassa osassa "miesviha-haukkumisessa" on kyse myös siitä, että jotkut miehet nytvaan ihan oikeasti alisuorittaa ja heittäytyy passattavaksi, koska nainen mahdollistaa sen. Kyllä syy on ihan naisissa kun suhteen alkuvaiheessa haluavat tehdä miehelle palveluksia ja sitten suhteen arkistuessa huomaavat ettei palvelusten määrä ole lähelläkään sama.
Itse en edes anna mieheni pestä pyykkiä enkä siitä kyllä hänelle räpätä, sen sijaan sinne päin tehty imurointi kyllä vituttaa. Mikä järki on pyöräyttää imuria keskellä olohuoneen lattiaa, jos joku toinen joutuu sen sitten perästä viimeistelemään. tätä kutsun alisuorittamiseksi ja vauvailuksi. hän kyllä tietää, että sohvan altakin pitäisi ottaa, ei vain viitsi. voimme kutsua tätä myös erilaisiksi kriteereiksi, mutta onneksi sentään jopa martta liitto on puolellani tässä, kunnon perus viikkosiivous kuuluu aikuisen ihmisen elämään ja jos asuinkumppani tekee kaikkensa ettei tähän tarvitsisi osallistua niin mikäs muu kuin vauva se on?
Juu kannattaa unohtaa miehet. Sitten vielä sytyttävät omasta kuspäisyydestäänkin naista.
ihan oikeasti soittakaa mulle tasavertainen parisuhde jossa mies kestää en että pitäisi olla aikuinen ja sen että naisella on tunteet ja tarpeet? ja niin että suhde on kestänyt vaikka 15v . mun läheisillä niillä naisilla on suhteet kestäneet jotka on läheisriippuvaisia ja sallivat mieheltä kaiken paskan!
Hmmm...miettikää mitä siitä tulisi jos miehet alkaisivat parisuhteessa päättämään milloin siivotaan, mitä ostetaan anopilla lahjaksi, mitä syödään, minkä väriset verhot ikkunaan ripustetaan, milloin tehdään lapsia, jne...
Palstalla ei ole yhtään miesvihaa, ei lainkaan!
( Tai sitten vain naisen äly ei riitä sen tunnistamiseen.)
Vierailija kirjoitti:
Hmmm...miettikää mitä siitä tulisi jos miehet alkaisivat parisuhteessa päättämään milloin siivotaan, mitä ostetaan anopilla lahjaksi, mitä syödään, minkä väriset verhot ikkunaan ripustetaan, milloin tehdään lapsia, jne...
Mulle ois helpotus jos mieskin osallistuisi. Loppuisi se rakas metatyö. Tosin oon joutunu kouluttamaan miestä, anoppi ei saa mitään lahjaa jos mies ei itse ymmärrä olevansa äitinsä lapsi. VOI KUNPA mies päättäisikin, että milloin siivotaan, tekisin sen nimittäin erittäin mielelläni silloin kun se vaan tapahtuu, nyt on vaan pelkästään rasittavaa yrittää saada sitä osallistumaan. Verhojen väri on sovittavissa oleva asia ja lasten tekemisestä normaalit tasapainoiset aikuiset sopivat yhdessä, ei yksipuolisesti.
Kyllä musta tulis rentoutuneempi ja onnellisempi nainen jos mies alkaisi ottamaan ihan vastuuta näistä asioista toki siis tuhannen muun asian lisäksi mitä meillä tässä elämässä on. Olisi niin ihanaa välillä heittäytyä siihen huolettomaan rooliin, että aijaa oliko meillä jotkut synttäritkin tänään tai ohhoh pitäs varmaan siivotakin kun äitis tulee puolentunnin päästä :D Muttakun naisena sitä jotenkin "ylilukee" muita ihmisiä eikä vaan pysty unohtamaan synttäreitä tai elämään paskassa.
Vierailija kirjoitti:
Oma vaimo ainakin nielee mielellään kaiken ja hymyilee. ;)
Sulla on harvinaislaatuisen hyvä vaimo. Toivottavasti myös kääntää jommankumman ja molemmat persposket ja hymyilee silloinkin. Jos vain tuollaisia olisi enemmän, suomi olisi hyvä maa. Mutta kun ei ole.
Miksi miehelle täytyy esittää, että kaikki on ok, ettei se jätä? Jos mikään (mieheen liittyvä) ei ole ok, tämän tuo julki ja mies sen vuoksi häipyy, niin eikö se ongelma ole juuri tuolla ratkaistu?
Vierailija kirjoitti:
ihan oikeasti soittakaa mulle tasavertainen parisuhde jossa mies kestää en että pitäisi olla aikuinen ja sen että naisella on tunteet ja tarpeet? ja niin että suhde on kestänyt vaikka 15v . mun läheisillä niillä naisilla on suhteet kestäneet jotka on läheisriippuvaisia ja sallivat mieheltä kaiken paskan!
Täällä. 20 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tuohon älyvaje-puoleen kallistuu. Mutta ei kyllä millään tavalla yllätä. <ÄO 40 kalluja kun naiset ovat, niin sehän nyt on selvä että kun ÄO korreloi kengännumeron kanssa, että mitä siitä seuraa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tuohon älyvaje-puoleen kallistuu. Mutta ei kyllä millään tavalla yllätä. <ÄO 40 kalluja kun naiset ovat, niin sehän nyt on selvä että kun ÄO korreloi kengännumeron kanssa, että mitä siitä seuraa :D
Ei minun naisystäväni kylläkään. On helkkarin älykäs, melkein pelkkiä aivoja koko daami! Melkoinen tieteellinen julkaisuluettelokin löytyy ( ihan "kovasta" aihealueesta, ei mitään höttötutkimusta). Siksi varmaan hän ei mikään kiihkofemakko olekaan.
Vierailija kirjoitti:
No minä en voi soittaa sinulle (koska et laittanut puhelinnumeroasi julkiseksi), mutta itselläni on kuvailemasi kaltainen suhde.
Parisuhteemme on tasavertainen.
Molemmat käymme töissä, molemmat teemme tasamäärän kotitöitä ja hoidamme lapsia. Mieheni oli yhtä lailla isyysvapailla kuten minä olin äitiysvapailla. Hän hoitaa lapsia heidän sairastuessaan (itse en saa lapsen sairaspäiville yhtä helposti vapaata).
Lisäksi hän ottaa minut huomioon ihmisenä ja naisena oikein hyvin.
En ole läheisriippuvainen enkä tosiaan ota vastaan mitään p*skaa.
Suhteen alkuaikoina mies oli lapsellisempi kuin itse olin (olemme olleet nuoresta asti yhdessä), mutta hänestä kasvoi 23-24 v. ikäiseksi mennessä ihan aikuinen, vastuuntuntoinen mies. Ei hän nuorenakaan ollut mikään p*skapää, mutta oli lapsellisempi, vastuuttomampi ja - sanalla sanoen - tyhmempi ja kypsymättömämpi kuin itse olin.
Suhteemme on kestänyt lähes 20 vuotta.
Hyvinpähän noi "vauva miehet" taisteli Suomen sodissa ja aika moni ukko tuo sen leivän pöytään vielä tänäkin päivänä ja mammat vaan vinkuu päivät pitkät vauvpalstalla. Poikkeukisi toki on.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat siis, että miehet alkaisivat oma-aloitteisesti siivoaamaan esim vapaapäivinä, he tuntisivat anoppinsa niin hyvin, että osaisivat valita nopille lahja, tekisivät ruokaa ja laittaisivat eri verhoja ikkunoihin?
KYLLÄ MULLE KÄY
Vierailija kirjoitti:
Hyvinpähän noi "vauva miehet" taisteli Suomen sodissa ja aika moni ukko tuo sen leivän pöytään vielä tänäkin päivänä ja mammat vaan vinkuu päivät pitkät vauvpalstalla. Poikkeukisi toki on.
Yksikään nykyajan vauvamiehistä ei ole taistellut sodissa.
Oma vaimo ainakin nielee mielellään kaiken ja hymyilee. ;)