WhatsApp-kokemuksia
Onko tuo oikeasti maksuton ja sitä kaikkialla maailmassa? Entä jos on voimassa sopimus jonkun operaattorin kanssa, niin tuleeko siitä jotain ongelmaa?
Kommentit (29)
Oikein hyvä ohjelma!! Viber on silti paras koska sillä voi puhuakin ilmaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 17:01"]
Kunhan on datapaketti palveluntarjoajalta, niin mitään ongelmaa ei pitäisi olla. Sovelluksen maksullisuus vaihtelee - esimerkiksi iPhoneen sovellus maksaa 89 senttiä (itsellä maksanut jo monta kertaa itsensä takaisin), mutta joskus on myös kampanjoita, jolloin sovellus on ilmainen. Joillakin puhelimilla taas taitaa olla vuoden ilmainen, vaikka olen myös kuullut, että lopulta vuodenkaan jälkeen ei ole tarvinnut maksaa mitään.
Välttelen nykyään tavallisia tekstareita viimeiseen tappiin ja käytän mieluummin WA:ta. Esimerkiksi kuvien lähetteleminen on paljon hauskempaa WA:lla kuin (maksullisilla) multimediaviesteillä. Ainut ärsyttävä puoli WhatsAppissa on se, että siinä näkee, milloin joku on viimeksi avannut ko sovelluksen. Sinänsä ärsyttävää, että jos vaikka lukee viestin liikennevaloissa eikä pysty saman tien vastaamaan, niin toinen osapuoli näkee, että olet lukenut viestin, muttet mukamas ole vain viitsinyt vastata.
[/quote]
Totta! Samoin yhtä ärsyttävää on se kun viestin lähettämisen jälkeen katsoo että avaako kaveri sen viestin ja sitten että alkaako kaveri kirjoittamaan vastausta. Ja jos kaveri vain sulkee viestin ni sitä luulee ett viesti ei ollut vastaamisen arvoinen :/.
Itse suosittelen ehdottomasti Viberiä. Lataaminen täysin ilmaista, samoin viestit ja puhelut. Voi myös lähettää kuvia ja videoita ilmaiseksi.
iPhonellani WA jumittaa tuon tuosta, joten Viberin koen helpommaksi ja ns. varmemmaksi.
Jos kaveri kirjoittaa watsapp viestiä, niin näkyykö se mulle kun kirjoittaa vaikka kirjoittaa jollekin toiselle?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:15"]Ja tonkin voi piilottaa, että muut ei näy koska olet ollut online.
[/quote]
Miksi tämä pitää piilottaa? Minulle aivan se ja sama jos joku näkee milloin olen viimeksi käyttänyt wa:a.
jos kaveri kirjoittaa niin näkyykö se muille että kirjoittaa vai vaan sille jolle se kirjoittaa??!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:05"]jos kaveri kirjoittaa niin näkyykö se muille että kirjoittaa vai vaan sille jolle se kirjoittaa??!
[/quote]
Mitä väliä?
Minusta se näkyy vain sille, jolle olet kirjoittamassa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 16:30"]Kannattaa ehdottomasti ladata ja minä ainakin mielelläni maksankin palvelusta. iPhonen omistan ja maksoin ohjelmasta alle euron ja voin käyttää sitä kaikilla apple-laitteillani. Äitini +45v ei IKINÄ lähetellyt tekstareita, mutta latasin hänellekkin whatsapin, niin alkoi kunnon viestispämmit ja tykkää oikein kovasti ohjelmasta :) Kannattaa siis olla liittymässä rajaton netti, koska toimii tosiaan netin kautta.
[/quote]
Ohhoh, äiti +45 peräti oppi puhelimen käytön. Huikeeta..!
Kunhan on datapaketti palveluntarjoajalta, niin mitään ongelmaa ei pitäisi olla. Sovelluksen maksullisuus vaihtelee - esimerkiksi iPhoneen sovellus maksaa 89 senttiä (itsellä maksanut jo monta kertaa itsensä takaisin), mutta joskus on myös kampanjoita, jolloin sovellus on ilmainen. Joillakin puhelimilla taas taitaa olla vuoden ilmainen, vaikka olen myös kuullut, että lopulta vuodenkaan jälkeen ei ole tarvinnut maksaa mitään.
Välttelen nykyään tavallisia tekstareita viimeiseen tappiin ja käytän mieluummin WA:ta. Esimerkiksi kuvien lähetteleminen on paljon hauskempaa WA:lla kuin (maksullisilla) multimediaviesteillä. Ainut ärsyttävä puoli WhatsAppissa on se, että siinä näkee, milloin joku on viimeksi avannut ko sovelluksen. Sinänsä ärsyttävää, että jos vaikka lukee viestin liikennevaloissa eikä pysty saman tien vastaamaan, niin toinen osapuoli näkee, että olet lukenut viestin, muttet mukamas ole vain viitsinyt vastata.