Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WhatsApp-kokemuksia

Vierailija
21.05.2013 |

Onko tuo oikeasti maksuton ja sitä kaikkialla maailmassa? Entä jos on voimassa sopimus jonkun operaattorin kanssa, niin tuleeko siitä jotain ongelmaa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen voi piilottaa? siis ettei muut näe milloin on ollut online?

Vierailija
2/29 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen voi piilottaa? siis ettei muut näe milloin on ollut online?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "nähty klo: 7.23" ei tarkoita että kaveri on välttämättä nähnyt juuri sinun viestisi, vaan että hän ylipäätään on avannut WhatsApp - sovelluksen :) itse viestittelen usein monen ihmisen kanssa kerrallaan enkä esimerkiksi töissä ehdi lukea kaikkien viestejä yhdellä kerralla.

Vierailija
4/29 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi piilotta siis sen milloin nähty?

Vierailija
5/29 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 16:23"]

Miten voi piilotta siis sen milloin nähty?

[/quote]

Androidissa: Asetukset - Tili - Tietosuoja - Paikalla

Vierailija
6/29 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti ladata ja minä ainakin mielelläni maksankin palvelusta. iPhonen omistan ja maksoin ohjelmasta alle euron ja voin käyttää sitä kaikilla apple-laitteillani. Äitini +45v ei IKINÄ lähetellyt tekstareita, mutta latasin hänellekkin whatsapin, niin alkoi kunnon viestispämmit ja tykkää oikein kovasti ohjelmasta :) Kannattaa siis olla liittymässä rajaton netti, koska toimii tosiaan netin kautta.

Vierailija
7/29 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näkee milloin viesti on toimitettu perille. Mutta se ei takaa,että vastaanottaja on sen samanaikaisesti lukenut.

Koitetettiin just miten noi 'täpit'(eili merkit perillemenosta viestissä) toimivat..täppi tulee het kun viesti on menny perille vastaanottajan puhelimeen - ei tarkoita sitä,että viesti on aukaistu näkösälle kokonaisuudessaan.

Tosin kyllähän sen näkee,että millo kaveri ollu paikalla.. Mutta viestejä tulee paljon ja niistä vain eka rivi 'pyörähtää' näytön ylälaidassa pikaisesti. Jos haluaa-ennättää sen kokonaan lukea, pitää avata keskustelu kyseisen viestinlähettäjän kanssa..

Vierailija
8/29 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:01"]

Juu näkee milloin viesti on toimitettu perille. Mutta se ei takaa,että vastaanottaja on sen samanaikaisesti lukenut.

Koitetettiin just miten noi 'täpit'(eili merkit perillemenosta viestissä) toimivat..täppi tulee het kun viesti on menny perille vastaanottajan puhelimeen - ei tarkoita sitä,että viesti on aukaistu näkösälle kokonaisuudessaan.

Tosin kyllähän sen näkee,että millo kaveri ollu paikalla.. Mutta viestejä tulee paljon ja niistä vain eka rivi 'pyörähtää' näytön ylälaidassa pikaisesti. Jos haluaa-ennättää sen kokonaan lukea, pitää avata keskustelu kyseisen viestinlähettäjän kanssa..

[/quote]Ja tonkin voi piilottaa, että muut ei näy koska olet ollut online.

Vierailija
9/29 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asetus tarkoittaa kyllä että itse et näe miten muut ovat olleet linjoilla mutta muut näkevät kyllä sinun paikallaoloaikasi. En tiedä mitä järkeä kyseisessä asetuksessa on, mutta juuri tänään testasin yhden kaverin kanssa janoon se meni...Saakohan sitä oikeasti millään piiloon niin että oma ei näkyisi muille??

Vierailija
10/29 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä just laitoin ton asetuksen päälle ja ei kaveri tossa vieressä enää nää et monelta oon viimeks ollu wa :D

Vierailija
11/29 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyyks jos toinen poistanut numeron että on paikalla jos itellä viel yhteystiedot tallella ja mites kirjoittaminen, jos tekstaa jonkun kanssa...tarttis nähdä

Vierailija
12/29 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö muut kenen kaikkien kanssa juttelet?

Vierailija
13/29 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa asetuksen päälle, muut näkevät kun olet paikalla. Muutoin on pelkkää tyhjää. Myös pitämällä sormella pohjassa viimeksi lähettämää viestiä esim ryhmäkeskustelussa, näkee ketkä ovat lukeneet viestin

Vierailija
14/29 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivityksen myötä WhatsApp web on osoittautunut erittäin käteväksi, voin ladata puhelinta toisessa päässä huonetta ja käyttää sovellusta koneella :) Joku taisi mainita aiemmin (2013), että viber on paras koska sillä voi soittaa, niin voi nykyään whatsappillakin :)

Olen käyttänyt sovellusta vuodesta 2009, enkä ole koskaan maksanut mitään.. Alkuvuosina piti ladata sovellus uudestaan, mutta nykyään tulee viesti palvelun jatkamisesta :D 

Vierailija
15/29 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 17:08"]

Oikein hyvä ohjelma!! Viber on silti paras koska sillä voi puhuakin ilmaiseksi.

[/quote]

Voiha WA:llakin puhua ilmaiseksi. Vai oliko se niin että toimii vain androidilla? Anyway, minä soittelen ilmaiseksi perheenjäsenten kesken kun kaikilla androidit.

Vierailija
16/29 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut mitään ongelmia. Nykyään lähes kaikki tekstiviestittely tapahtuu WA:n kautta, kun lähes kaikilla ystävillä älypuhelimet. Tosi kätevä!

Vierailija
17/29 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii verkon kautta, eli jos sulla on datapaketti, ei ole mitään ongelmaa. 

Sopimuksessa sanotaan että se on vuoden maksuton, mutta en vielä ole törmännyt yhteenkään jonka olisi pitänyt siitä alkaa maksamaan, mullekin tuli viesti että ilmaista aikaa jatketaan vuodella tms.

Vierailija
18/29 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on käsittääkseni maksuton ladata (ainakin androidille) ja käyttö sinänsä ei maksa mitään. Tottakai sulla pitää olla puhelimessa nettiyhteys (datapaketti tai wi-fi) jotta saat käytettyä sitä ohjelmaa.

Se on tosi kätevä, ja sillä saa helposti pidettyä yhteyttä muihin jolla se ohjelma on. Itse asun ulkomailla ja toimii muihin maihin mainiosti.

Vierailija
19/29 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen siirtänyt viestittelyn täysin Whatsappiin. Muistaakseni WA:n lataaminen maksoi jotain pari euroa. Jopa vanhempani ovat opetelleet Whatsappin ja minulla on ihan selvästi lisännyt viestittelyä kun se on niin helppoa. Kissakuvat vaihtuvat nopeasti ja löytyy vaikka mitä kivoja hymiöitä.

Vierailija
20/29 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhonelle lataaminen maksoi jonkun alle euron muistaakseni, ja on tosi kätevä viestiä kavereiden kesken, varsinkin useammalle kerralla. Kätevämpi ja jotenkin vähemmän kankea kuin esim. ryhmätekstarit ja FB-viestit. Työnantaja maksaa puhelinlaskuni joten säästösyistä en tuota käytä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi