Mies ei tule riidassa koskaan vastaan
Mitä tehdä kun mies ei tule riidoissa koskaan vastaan. Jos mies loukkaa minua syvästi ja sitten reagoin itse ikävästi (esim. en vastaa puhelimeen), jotta huomaisi loukanneensa, niin sitten mies tekee saman minulle. Antaa aina samalla mitalla tai pahemmin takaisin. En voi myöskään loukkaannuttuani käsitellä asiaa keskustelemalla, koska miestä ei kiinnosta keskustella, eikä tunnu välittävän että tekonsa satuttavat. Minun tulisi siis jaksaa kaikki loukkaavat teot ja sanat kerta toisensa jälkeen, koska asiasta ei voida puhua, eikä auta osoittaa mieltänsäkään kun saa vaan entistä ilkeämpää käytöstä osakseen.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset analysoi liikaa asioita ja pyörittelee mielessään jokaista sanaa.
Riitoja ei syntyisi, jos ottaisitte asiat rennommin ja nauttisitte elämästä.
Iloitkaa, naurakaa...elämä on liian lyhyt turjottamiseen.😉Miten itse toimit riitatilanteissa? Heitäppä sitten hyviä neuvoja kehiin kun tunnut tietävän paremmin ja yleistät naiset ylianalisoiviksi tiukkapipoiksi. Tuppaa vaan usein itsellä olevan mielikuva ystäväpiirin miehistä, että paetaan mökille, tai poikien iltaa viettämään ja siten kostetaan se riita. Syy on tietenkin naisessa! Mitäs on niin tiukkapipo ettei ymmärrä miestä, joka ei vaan halua riidellä.
Ei tule riitatilanteita. Minähän jo kirjoitin tuohon, miten ne riidat syntyy.
Minä olen nainen ja osaan elää sovussa mieheni kanssa.
Kunnioitamme ja rakastamme toisiamme.
Yhdessä oltu jo 22vuotta❤
Haha. Takaan ja allekirjoitan, että jos olisit ollut minun ex-mieheni kanssa edes sen kymmenen vuotta, minkä minä hänen kanssaan olin, niin sinun osaavuutesi olisi huitsin veessä. Sinulle on osunut mies, jonka kanssa eläminen onnistuu, aivan kuten minunkin nykyisen mieheni kanssa tulisi lähes kuka tahansa hyvin toimeen.
Et ole joutunut elämään luonnehäiriöisen kanssa ja sen vuoksi luulet olevasi parempi kuin muut naiset. Älä anna neuvoja, kun et osaa.
Naiset ovat sellaisia analysoijia, niin kuin tunnut olevan itsekin. Analysoit siinä parastaikaa viesteilläsi toisten ihmisten elämänkuvioita ja heidän virheitään.
Mutta osaatko arvata, että myös miehissä on tätä "vikaa" ja hyvin vaikeissa luonteissa se menee eräänlaiseksi ylianalysoinniksi. Jokainen asia, minkä teet, on merkki jostain, mitä on "analysoitava." Lue: mistä on syytettävä. Jokainen sana, mitä sanot, on merkki jostain, mitä on kaiveltava ja käänneltävä ja mistä on etsittävä syyttämisen aihetta. Tärkeintä on saada aikaan riita,
Osaatko arvata, että tällaisia tapauksia on hämmästyttävän paljon. Olen nykyisessäkin elämässäni joutunut kohtaamaan asian, en itseeni liittyen, mutta erään ystäväpariskunnan kohdalla. Mies etsii koko ajan jotain, mistä voisi vaimolleen nälviä. Vaimo yrittää elää niin sopuisasti ja hillitysti kuin suinkin, on karsinut elämästään lähes kaiken ulkoisen, hyvä kun työssä pystyy käymään. Siitäkin mies hänelle nalkuttaa, halveksii ja heittelee ylimielisiä letkautuksia, jopa keksii omasta päästään epäluulon aiheita. Syynä ei ole pelkästään sairas mustasukkaisuus, vaan yksinkertaisesti halu pitää toista ihmistä nujerruksissa ja osoittaa muillekin, miten mitätön ja epäluotettava vaimo hänellä on. Tätä on sivusta nähty nyt jo yli kymmenen vuotta.
Luulenpa että sinunkin osaavuutesi olisi aika hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kerran, kun toinen käyttäytyy noin, annan varoituksen. Toisesta kerrasta seuraa viimeinen varoitus. Ja kolmannesta kerrasta suhde päättyy.
Ensimmäisen kerran, kun nainen jakelee varoituksia suhteessa, niin se suhde päättyy kamojensa kera ulko-oveni ulkopuolelle. Et ole suhteessa. Aloitus oli taas malliesimerkki yksipuolisesta ja -silmäisestä versiosta parisuhteen ongelmista. Eli sopii hyvin tälle palstalle.
1. Olen mies.
2. Olen pitkässä ja riidattomassa parisuhteessa, jossa molemmat kohtelevat toista hyvin.
Kiitos pelaamisesta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei jokaiseen ongelmaan ole ero ainoa ratkaisu.
Minkälaisia ihmisiä te olette, jotka aina ensimmäisenä olette huutamassa että: Eroa, eroa, eroa.
Nytkin aloittaja yrittää etsiä ratkaisua suhteeseen, vinkkejä, ja neuvoja.
Mutta tämä palsta on täynnä epäonnistuneita tyhjäpäitä, joilla ei ole antaa muuta neuvoa kuin: Eroa.
Ei jokaisen toisen puoliskon ikävän puolen takia erota, jos muuten menee hyvin ja viihdytään yhdessä.
Eihän moittija itsekään ole täydellinen. Parisuhteessa pitää aina myös joustaa, että se toimisi.
Koko Suomen kansa olisi kohta täynnä eroneita ihmisiä, jos tämän palstan hulluja akkoja kuunnteltaisiin ja heidän ikitoistonsa eroa sana, otettaisiin tosissaan.
Aloittaja kuvailee suhdetta, jonka jatkamisessa ei ole mitään järkeä. Jos joku ei osaa ilmaista itseään riitelemättä ja haukkumatta, hän ei ole parisuhdeainesta. Normaalejakin miehiä riittää kyllä yllin kyllin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset analysoi liikaa asioita ja pyörittelee mielessään jokaista sanaa.
Riitoja ei syntyisi, jos ottaisitte asiat rennommin ja nauttisitte elämästä.
Iloitkaa, naurakaa...elämä on liian lyhyt turjottamiseen.😉Miten itse toimit riitatilanteissa?
Tiesitkö, että parisuhteessa ei ole mikään pakko riidellä?
Sitä juuri pelkään, että onko niin että mies haluaa lapsia kun riidassa niin sanoi, mutta yrittää vain nämä ajatuksensa sivuuttaa. Kuitenkin kun olen asiasta kysynyt, väittää että sanoi niin vain ärsyttääkseen riidassa. Minun on kovin vaikea ymmärtää miten tuollaista yhtäkkiä vaan riidassa keksisi toista ärsyttääkseen sanoa. Haluaisin keskustella asiasta ja muutenkin suhteemme ongelmista kunnolla kuin aikuiset ihmiset, mutta miehen mielestä se ei tunnu olevan tarpeen. Ja kun yritämme vähän keskustella, niin mies sitten hermostuu ja sanoo ettei näe meillä tulevaisuutta. Kuitenkin sitten jatkaa suhteessa ja sanoo että haluaa olla suhteessa. Riita sitten jatkuvat ja pahenevat vaan, koska ilmapiiri on kireä ja itse olen kiukkuinen selvittämättömien asioiden vuoksi. Miehen mielestä ne on selvitetty kun hän on yhdellä lauseella tokaissut, että haluaa olla kanssani. Minä en vain tiedä, onko näin todella kun hänen käytöksensä viestii aivan muuta.
-AP