Tekisin mitä vain 10 000€urosta
Huhhuh tätä elämää! Pitempiä jaarittelematta, lainaakaan ei voi ottaa, opiskelija kun olen kaiken lisäksi yksinasuva ja perheetön, tai ainakin siten että olemassa olevilta sukulaisilta ei voi lainata. Mitä minä teen nyt?
Kommentit (15)
Hakeudu töihin. Siitä voi saada parikin kymppitonnia vuodessa.
Niin tekisin minäkin, opettelisin vaikka kävelemään käsilläni. ;)
Mitä vain? Sitten muista että istut pankin päällä.
Minulta löytyisi ylimääräinen kymppitonni, mutta en nyt keksi mitään, mitä ap voisi sen edestä tehdä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 14:55"]
Minulta löytyisi ylimääräinen kymppitonni, mutta en nyt keksi mitään, mitä ap voisi sen edestä tehdä.
[/quote]
Tarvitseko munuaista? Verta? Aidot hiusten pidennykset (leikkaan oman paksun lettini :D) orjaa?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 14:59"]
[/quote]
Olen työtä tehnyt opintoraharajaa hipoen, täksi kesäksi olisin tarvinut mutta eipä irronnut työtä, vaikka aiemminkin on tullut tehtyä kaikkea kaupankassasta siivoushommiin. Pieni paikkakunta nääs ja ei autoa käytössä... ap.
...enkä voi siivota tai hoitaa lapsia tai pestä ikkunoita tai leikata nurmikkoa tai jakaa mainoksia tai poimia marjoja saati myydä niitä...
noin alkajaisiksi
samaa mieltä, haukottelemalla saat nopeammin sen kybätonnin kasaan
Muuta kesäksi kaupunkiin, taatusti kiva kesä . Jonnekin missä on töitä.
Mulle tarjottiin 7500 euroa seksistä yhdestä päivästä. Tarjouksen tehnyt oleva mies on Suomessa asuvaa ja naimisissa oleva. Enpäs suostunut koska mies oli kaamean näköinen yli 2 metrinen ja sanoi hänellä on isobja varoitti siitä. Halusi peppuseksiä myös. Ällötti mutta raha houkutteli noh en suostunut minulla on todistajia tilanteen päällä. Mies oli selvinpäin.
näitä tuhlaajia löytyy myös Kun eivät tiedä mitä rahoille tehdä :(
itse en ole varakas.
Maahantuontibisneksissä saa muutamalla reissulla hyvät rahat. Ei tarvi kuin syödä, istua koneessa ja paskoa. Miinuspuolena marginaalinen riski vankilasta tai kuolemasta, mutta ensinmainitussa tapauksessa säästyy rahaa ja voi vaikka lukea yhteiskunnan tuella tohtoriksi. Jälkimmäisessäkään tapauksessa ongelmaa ei sitten enää ole.
Myös muutto Vantaalle ja mol.fi voisi olla kova veto.
Pahoittelut hieman epäasiallisesta ehdotuksesta.. Sanotaan vaikka Kerava.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 14:55"]
Mitä vain? Sitten muista että istut pankin päällä.
[/quote]