IS: 30-vuotias mies kuollut koronaan. Halusi tartunnan, mutta katui tekoaan viimeisinä hetkinä.
Kommentit (21)
Joskus sitä luulee, että ihmisten tyhmyyskään ei ole ihan loputon. Mutta aina sitä vain yllättyy.
Meillä avattiin koulut, ravintolat, sisäleikkipuistot, yms. Niissäkin voi olla tartunnan saaneita.
Onko kukaan lukenut sitä Hesarin artikkelia kuinka Salminen toteaa että totuttava ajoittaisiin koronaryppäisiin jotka johtuneet viime aikoina siitä että Suomeen saapunut ulkomaisia kausityöläisiä? Olen mieluummin ilman mansikoita kuin että epidemia pahenisi
Joku keksii kertoa nimettömänä "lääkärinä" tarinan, ja jo vaan paniikinlietsojat levittävät sanomaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan lukenut sitä Hesarin artikkelia kuinka Salminen toteaa että totuttava ajoittaisiin koronaryppäisiin jotka johtuneet viime aikoina siitä että Suomeen saapunut ulkomaisia kausityöläisiä? Olen mieluummin ilman mansikoita kuin että epidemia pahenisi
Jos kausityöläiset tuovat mukanaan koronaryppäitä, niin miten sitten suomalaiset kun käyvät lomailemassa? Eikä tarvitse kuulemma lomalta palattua edes olla karanteenissa. Niitä ryppäitähän tulee sitten koko ajan, ihme jos ei ala leviämään uudestaan.
Tuli yksi lisää kuuluisiin viimeisiin lauseisiin. "Taisin tehdä virheen."
Hieno tarina veli, kiva että epäluuloinen mies avasi sydämensä lääkärille vaikka ei ollut edes sydänlääkäri...
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvä perusvaatimus (oikean karanteenin lisäksi) olisi vaatia noilta maskin käyttöä ja pelloille ainakin käsidesit ja kädenpyyhkimisvälineet poimijoille. Mut ei meillä suomessa kun ne maksaa. Nythän noi taitaa olla karanteenissa sen mitä itse huvittaa kun niitä ei kukaan valvo ennen töihin menoa. Kuten raksoilla, jossa korona myös levisi taannoin samoista syistä.
Suomessa koronaan kuolleiden mediaani-ikä 84 vuotta. Edes kommarit eivät saaneet kuolettavia tartuntoja suurissa määrin riehuessaan blm mielenosoituksessa Helsingin Tuomiokirkolla muutama viikko sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kausityöläiset tuovat mukanaan koronaryppäitä, niin miten sitten suomalaiset kun käyvät lomailemassa? Eikä tarvitse kuulemma lomalta palattua edes olla karanteenissa. Niitä ryppäitähän tulee sitten koko ajan, ihme jos ei ala leviämään uudestaan.
Maailman koulutetuin pisa-kansa on tunnetusti hieman itsekästä ja yksinkertaista joten voi sen arvata jo etukäteen miten käy. "korona yllätti lomaltapalaajat" ihan samalla tavalla kun talvi onnistuu yllättämään autoilijat joka hel**tin vuosi :D
Niinkauan kun on elämää maapallolla niin on myös viruksia. Panikoijat joutuvat elämään poteroissaan.
Vierailija kirjoitti:
Darwin award ehdokas #1.
Kuinka niin? Ehkä luotti vaan todennäköisyyksiin.
Kännissä/huumeissa autolla ajava (tai vaan päihteitä runsaasti käyttävä) on darwin award ehdokas no 1.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonvalinta toimii.
Ei toimi. Nykyäänhän todella sairaat ja vammaiset pidetään keinotekoisesti hengissä. Myöskin itsensä elintasosairauksilla sairastuttaneet typerykset.
Vierailija kirjoitti:
Meillä avattiin koulut, ravintolat, sisäleikkipuistot, yms. Niissäkin voi olla tartunnan saaneita.
"ei pelota tartunta"
"ei ole vaarallinen kuin vanhuksille"
"tarttuu jos tarttuu"
"jokainen täältä joskus lähtee"
"ehehehe, mä olen niin hyvin alkoholilla marinoitu ettei virukset tartu"
"norminuha"
Ja sitten kun napsahtaa niin alkaa sellainen ulina ja säksätys kuinka ei vaan voinut tietää että on joku riski, koska ei kai nyt mikään ole auki/sallittua jos se olisi vaarallista ja blaablaablaa.. ja sitä paitsi mistä se edes muka tarttui kun kyllä pestiin käsiäkin ja oltiin ihan varovaisia eikä edes käyty kuin vähän siellä, täällä ja tuolla..
Sehän tuossa on että bileissä voi tulla helposti koronan lisäksi moni muukin virus yhtäaikaa. Siinä missä yksi virus ei välttämättä koidu kohtaloksi, monta voi koituakin.
Iltsikat elävät kuohutellen asioita
Darwin award ehdokas #1.