Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liimataanko zalandon palautuslappu paketin kylkeen vai vanhan lapun päälle?

Vierailija
21.05.2013 |

Olin jo liimaamassa vanhan lapun päälle, mutta ohjekuva näyttäisi siltä että se pitäisi liimata paketin kylkeen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan päälle kiitos!

Vierailija
2/8 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimasin kerran vanhan päälle ja myyjä repi sen pois, otti viivakoodin siitä vanhasta. Eli ei päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:12"]

Liimasin kerran vanhan päälle ja myyjä repi sen pois, otti viivakoodin siitä vanhasta. Eli ei päälle.

[/quote]

Itse liimaan aina päälle, koska tiedän alalla olevana että ne paketit seikkailee sitten miten sattuu.

t: 2

Vierailija
4/8 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandon omissa ohjeissa lukee, että "Kiinnitä palautuskortti, josta ilmenee lähetysosoite, paketin päälle. Jos käytät Zalando-laatikkoa, varmista, etteivät vanhat osoitetiedot jää näkyviin." Eli vanhan päälle, tai itse otan vanhan tarran aina pois, niin ei varmasti mene sekaisin.

Vierailija
5/8 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa kaupoissa kuten Valintatalossa ja Siwassa haluavat, että asiakaspalautustarra liimataan vanhan tarran viereen, koska ottavat kassan lukulaitteella viivakoodin vanhasta lähetystarrasta.Minulle on tästä erikseen sanottu ko.kaupoissa.

Vierailija
6/8 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mihin tarvisevat vanhaa koodia enää siinä vaiheessa kun se on järjestelmään kuitattu. Sekä alkuperäisen että palautustarran koodit on molemmat järjestelmässä. Tiedän koska käytän samaa järjestelmää joka päivä.

Mutta selkeintä on tehdä niin että ruksaa alkuperäisen tarran yli, toki jättää sen viivakoodin näkyviin.

t: 2

Vierailija
7/8 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:39"]

Monissa kaupoissa kuten Valintatalossa ja Siwassa haluavat, että asiakaspalautustarra liimataan vanhan tarran viereen, koska ottavat kassan lukulaitteella viivakoodin vanhasta lähetystarrasta.Minulle on tästä erikseen sanottu ko.kaupoissa.

[/quote]

Joo, mielellään niin, että alkuperäisen tarran viivakoodikin on näkyvissä, kun sitä kuitenkin tarvitaan palautuksessa. Toki se tieto koneeltakin löytyy (olettaen tietenkin, että palautusaikaa on vielä jäljellä) mutta sen etsiminen sitten saattaa vähän kestää ja joissain tapauksissa voi olla vähän arpomistakin, että mikäs se nyt sitten onkaan, jos samalla asiakkaalla on samasta firmasta tullut lähiaikoina useampiakin paketteja. Vanhan viivakoodin voi sitten palautuksen jälkeen sutata yli, niin eivät mene sitten sekaisin uuden kanssa.

Vierailija
8/8 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 13:04"]

Vanhan viivakoodin voi sitten palautuksen jälkeen sutata yli, niin eivät mene sitten sekaisin uuden kanssa.

[/quote]

Muistakaa sitten tehdä niin!