Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkauskysymys!

Vierailija
21.05.2013 |

Pitääkö meikkivoiteen alle aina laittaa jotakin kosteusvoidetta tai päivävoidetta? Miksi?

Mietin, että mistä löytäisin niin kevyttä kosteusvoidetta, ettei olo tuntuisi niin kovin pakkeloidulta. Normaali päivävoiteeni on nimittäin aika paksua ja jos sen päälle vetäisen meikkivoiteen, niin liikaa tulee. Mitä tekisin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu päivävoiteen ja meikkivoiteen pitää sopia yhteen. Neuvoja on siksi hankala antaa, kun iho on erilainen kaikilla. Suosittelen, että valitset keveän meikkivoiteen ja itse käytän The Body Shopin E vitamiinivoidetta ja Lancomen meikkivoidetta ja hyvin toimii. Mutta toimisiko sun iholla, sitä ei voi tietää.

Voithan myös käytää pelkkää BB voidetta, Lumenellahan on maailmallakin palkittu voide ja se ajaa molemmat voiteet, sen lisäksi vain peitovoidetta vähän ongelmakohtiin jos tarvitsee.

Vierailija
2/4 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvosta. Mutta meikkivoidetta ei siis voi käyttää pelkästään? Ehkä pitää kokeilla tuota Lumenen BB voidetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole laittanut enää vuosiin alle kosteusvoidetta, on sekaiho ja jos laitan alle voiteen, lähtee meikki sulamaan ja iho rasvoittuu todella nopeasti. Pysyn paljon siistimpänä kun alla ei ole kosteusvoidetta.

Vierailija
4/4 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kesäisin laita kosteusvoidetta meikkivoiteen alle, iho ei sitä tarvitse, kunhan iltaisin laitan voidetta. Talvella laitan aamulla kosteusvoiteen, puuhailen muita juttuja välissä ja kun meikkaan, niin voide on jo imeytynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi