Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on kylppärissä iso hämähäkki. Miten saan sen nilkkiin?

Vierailija
20.05.2013 |

Näin se  ja aika kookas oli... tai no Suomen mittakaavassa ainakin. Katosi pesukoneen taakse ja nyt vaivaa asia. Tuskin edes enää kylppärissä, mutta jossakin täällä asunnossa. Miten houkuttelen sen esille nistiäkseni sen? Ei kuitenkaan mikään tarantella-kokoinen, eikä karvainen.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkiin? Nistiä?

Vierailija
2/50 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistiä sen haluaisin, juu. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla juoksuhämähäkki, eli susihämppis? Sellainen hieno saalistava otus. Joka pitää kodin puhtaana bananikärpäsistä ja sokeritoukista syöden ne? Joka indikoi homeetonta kotia? Älä nyt hyvä ihminen kotihämppistä lahtaa, etkö tiennyt että se tuo epäonnea?

Vierailija
4/50 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tosiaan olla tuo juoksuhämähäkki. Toinen havainto vastaavasta hämähäkistä oli sängyn alta laatikosta. Mistä tuollainen taikausko tulee, etteikö hämähäkkejä pitäisi hävittää kaupunkiasunnosta?

Vierailija
5/50 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapat hämähäkin niin seuraavan kerran kun menet kylpyyn, sen jättiläiskokoinen sukulainen nousee esiin viemäristä ja syö sinut senkin sadisti! Olen itse televisiosta nähnyt eikä ole mitään taikauskoa.

Vierailija
6/50 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin kylppärissä hämppiksen asua, kun se oli tehnyt seitinkin meidän vesivaraajan alle.

Muualta asunnosta hämpit kyllä saa kyytiä. Vasta tuli olkkariin 1,5cm kokoinen hämähäkki ulkoa, kun terassin ovi ehti olla 5min auki. Siellä se kiipeili katossa ja seinillä. En olisi saanut sitä tapettua, joten kaivoin imurin esille ja imuroin sen. Lisäksi imuroin sitten vielä olkkaria noin 5min, sillä olen lukenut, että hämähäkit kuolevat imurin pölypussissa.

Raukkaparka, mutta en voi sille mitään, että ne inhottaa.

Vierailija
7/50 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhakansa kielsi tappamasta hämähäkkejä koska talosta kuoli silloin lammas, onko pelkoa että näin voisi tapahtua?

Vierailija
8/50 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi listiä...? Anna hämähäkin taapertaa, ymmärtääkseni sä olet aika paljon sitä isompi joten ei taida uhata sua mitenkään!

Vierailija
9/50 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli tutkimus että ihminen keskimäärin syö n.2-3 hämähäkkiä elämänsä aikana unissaan! Tosin ovat varmaan pieni mitkä unissaan suuhun kielellä lipaistaan :)

Vierailija
10/50 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina jos näen juoksentelemassa hämpyn, en tapa sitä vaan otan koivesti kiinni (jos on niitä pitkäkoipisia, se on aika helppoakin) ja vien pihalle. Niitä pieniä yritän saada kupilla ja vaikka postikortilla kuppiin loukkuun ja sitten vien ulos. En halua tappaa viattomia luontokappaleita joista ei edes ole varsinaista haittaa. Mutta toisaalta ymmärrän että on epäsiistin oloista jos on paljon seittejä kämpässä joten poistan kyllä nähtäessä hämpyt ulos.

Vierailija
11/50 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkit sisällä on hyvä juttu, sillä ne saalistavat muita hyönteisiä. Jos haluat siitä kuitenkin eroon, niin yritä saada se juomalasiin ja paperi alle ja kuskaat ulos. 

Vierailija
12/50 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä imuroin ne.
Ja kyllä, tiedän olevani AV-mamma :-D

Vierailija
13/50 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko näin että kyseisen eliön eloonjättäminen ei olisi esimerkiksi mulle vaihtoehto. Mulla on niin kamala fobia etten pysty kunnolla hengittämään jos tiedän että talossa lymyilee jossain joku kahdeksanjalkainen, vaikka kyseessä olisi vain pieni huonehämppy. Tuun ihan hulluks ja saan paniikkikohtauksen.. 

Vierailija
14/50 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkiin=nalkkiin?

Oli virhe päästää se silmistäsi... Itse aina, kun näen jonkun hämiksen sisällä, otan jonkun tavaran, millä saan sen liiskattua. Ja siis tavarna jostakin ihan vierestä, jottei se katoa näköpiiristä se hämis.

Vierailija
15/50 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asusti tupakeittiön nurkassa iso musta hämis. Iltaisin tv:tä katsellessa se lähti säännöllisesti liikkeelle joka päivä. Olin hiukan surullinen kun eräänä päivänä löysin sen lattialta raajat kippurassa kuolleena.

Vierailija
16/50 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt tapa sitä. Se pitää muut tunkeilijat kurissa.

Muutes, varmenteeni on 666...

Vierailija
17/50 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkki ei ole mikään hyönteinen, vaan hämähäkkieläin. Ne pyydystävät hyönteisiä, joita monikaan meistä ei halua sisätiloihin. Hämähäkki on ystävämme!

Vierailija
18/50 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan vessahämähäkkien elää rauhassa. Ne pitävät sokeritoukat ym. kurissa. Muut hämpyt sen sijaan nappaan vesilasin ja postikortin ym. avulla ja heitän pihalle, sillä en raaski tappaa :D

Vierailija
19/50 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti! En uskaltais enää olla kotona vaan lähtisin pakoon.

Vierailija
20/50 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaudu vanhaan perinteiseen konstiin, karkottaa karhut, sudet ja varmaan hämiksetkin;

Pyllytä se tiehensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän