Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole lihava, mutta pikkuhousut pitää olla kokoa L ja

Vierailija
13.07.2020 |

mielellään lähes maxi mallia. En ymmärrä, miten pieniä alushousut nykyään on. Onko muilla sama ongelma? KappAhlista olen löytänyt parhaita koossa 40.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään bambualkkareista, sokkarilta olen ostanut. Mummomalliset, tai mikä shortsimalli liekään, korkeavyötäröiset kuitenkin. 38 kokoa käytän niissä. Just ostin prismasta jotain halpisalkkareita myös mummomallia, m-kokoa ja jotenkin tuntuu ahdistavilta. Noin 95cm on lantionympärykseni tällä hetkellä.

Vierailija
2/8 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on sama juttu. en ole lihonut mutta ennen kävi 36 koko, nyt 40. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain liian rasvoittunut, jos XS stringit ei mahdu päälle. Miehet tykkää sellaisista ja sellaiset pitää olla.

Laihduta.

Vierailija
4/8 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi sietää liian pieniä tai edes sopivia alushousuja. Numeroa liian suurilla, luonnonkuituisilla, mummoalkkareilla pärjään eikä ole ollut hiivatulehduksia moneen vuoteen.

Vierailija
5/8 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama homma, mulla on kyllä muodokas perä, ei mikään lättäarse...

Vierailija
6/8 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk mikä ketju. Ei kiinnosta teidän hiivatulehduksenne ja limaiset mummoalkkarinne.

Vierailija
7/8 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk mikä ketju. Ei kiinnosta teidän hiivatulehduksenne ja limaiset mummoalkkarinne.

Piti kuitenkin avata ja lukea?

Vierailija
8/8 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee just toisinpäin. Vaikka ostan kuinka pieniä, niin tuntuu aina löysiltä. Ja kuitenkin ahteria löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän