katsovatko feministi-kommari-lesbot James Bond elokuvia
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 20:13"]
Minä en katso. Näin yhden ja se riitti mulle. Juurikin tuo naiskuva niissä Bondeissa ärsytti.
[/quote]
sen takia juuri katson, kun sukupuoliroolit ovat hyvin esillä
[/quote]
Totta, tosi vääristyneet ja stereotypiset sukupuoliroolit.
[/quote] Olisiko parempi että mies paistattelisi hienona objektina ja nainen pelastaisi maailman?
[/quote]
Ei, kun kukaan ei joutuisi olemaan pelkkä objekti. Ihan sama, kuka sen maailman pelastaisi.
Olen feministi-viherpiipertäjä-rillipiru-hetero ja olen nähnyt kaikki Bondit, muutaman useampaan kertaan. Ne on sellaista aivojennollausviihdettä.
Tämä feministilesbovihreä tykkää nollata tv:n sitcomien äärellä. Jos sukupuoliroolit on vääränlaiset, vaihdan toiseen sitcomiin. Väkivalta ei nollaa aivojani vaan tekee pahan olon. (Koska olen myös rillipiruälykkö, luen vielä mielummin kirjoja, enkä varmasti dekkareita, ehen!)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 21:03"]
Olen feministi-viherpiipertäjä-rillipiru-hetero ja olen nähnyt kaikki Bondit, muutaman useampaan kertaan. Ne on sellaista aivojennollausviihdettä.
[/quote]
sulla onkin huumori hallussa
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 20:13"]
Minä en katso. Näin yhden ja se riitti mulle. Juurikin tuo naiskuva niissä Bondeissa ärsytti.
[/quote]
sen takia juuri katson, kun sukupuoliroolit ovat hyvin esillä
[/quote]
Totta, tosi vääristyneet ja stereotypiset sukupuoliroolit.
[/quote] Olisiko parempi että mies paistattelisi hienona objektina ja nainen pelastaisi maailman?
[/quote]
Paras jos miestä ei olisi ja naiskommunisti pelastaisi maailman.