Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusia lakanoita hankkiessa, ostatteko miehelle mieleisensä pussilakanat?

Vierailija
13.07.2020 |

Vai otatteko esim. kaksi vaaleanpunaista kukkakuosista pussilakanaa?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on oletus että miehet jotenkin erikoisesti vihaisivat kukkia? Vaaleanpunaisesta en sano mitään - sillä on paikkansa, mutta itse suosin kyllä lakanoissa valkoista, vuodevaatteiden vaihdon jälkeen on ihanaa heittäytyä siihen valkoiseen marenkipilveen - ei ole kyllä miestäkään, joten saan pitää pilveni keneltäkään kysymättä.

Vierailija
42/52 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paripeitto ja siihen yksi pussilakana. On toinenkin varalla, mutta sitä ei ole vielä käytetty. Aina tehdään niin, että pannaan lakanat koneeseen, kuivaajaan ja takaisin sänkyyn. Sama tehdään pyyhkeille. Liinavaatekaappi on nykyisin melkein tyhjä. Ennen oli toisin, onneksi konmaritus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi että kunhan ovat egyptiläistä puuvillaa, ihan sama. No meillä ei käytetä vaaleanpunaista väriä missään muodossa ja sisustuksen kanssa oltu samoilla linjoilla aina. Onko jollain vaaleanpunainen koti?

Vierailija
44/52 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain valkoisia pussilakanoita ja tyynyliinoja. Kuviolliset ovat mauttomia samaan tapaan kuin kuviolliset/värilliset astiat.

Vierailija
45/52 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.thisiswhyimbroke.com/uk/floral-penis-pattern-throw-pillow/

Jos löytyis tuollainen pussilakana setti. Ostaisin.

Kuinkahan kauan kestäisi, että vaimo huomaisi vitsin.

:)

M49

Vierailija
46/52 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.thisiswhyimbroke.com/uk/floral-penis-pattern-throw-pillow/

Jos löytyis tuollainen pussilakana setti. Ostaisin.

Kuinkahan kauan kestäisi, että vaimo huomaisi vitsin.

:)

M49

Vierailija
47/52 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran erehdyin kysymään mieheltä, millaiset lakanat haluaa. Vanhat oli rikki ja piti uusia. Sain sellaisenkin katseen että oksat pois, ja kommentin "mitä v'itun väliä?". Eli aika lailla vapaasti saan ostaa ihan millaisia lakanoita tahansa :D

Vierailija
48/52 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan vain valkoisia pussilakanoita ja tyynyliinoja. Kuviolliset ovat mauttomia samaan tapaan kuin kuviolliset/värilliset astiat.

Pussilakanoita en ole syönyt, eikä astioistakaan tartu makua ruokaan vaikka ovat yksi väriset. Mitä teen väärin?

Vierailija
49/52 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo miestä tällä hetkellä, niin ei tarvitse miettiä. Itsellä super king -kokoinen peitto, en koskaan oo ymmärtänyt suomalaista tapaa ostaa kahta pientä peittoa yhteen sänkyyn.

Vierailija
50/52 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin työkaverilla kahvilla, heillä kaksi tytärtä.

Työkaverini on nainen. Kyllä heidän kotonaan oli paljon vaaleanpunaista.

Mulla taas kolme poikaa, enimmäkseen sisustuksessa ollut harmaata, vihreää, sinistä.

Pojista vanhin muutti omaan kotiin, sain siintä itselleni huoneen. Miehelläni jo työhuone.

Ja olen ostanut paljon vaaleanpunaista huoneeseeni, ihanaa.

Vierailija
51/52 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa yhdessä ostetaan/valitaan pussilakanat. Ja kotiin kaikki muukin sisustuksellinen tavara. Kompromisseja saa kyllä tehdä puolin ja toisin. Mies ei kuulemma tarvitsisi kotona lainkaan verhoja tai mattoja. No, itse taas en osaa olla niin alastoman näköisessä kodissa. Eli matot ja verhot löytyy, yhdessä valittuina toki :).

Vierailija
52/52 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo miestä tällä hetkellä, niin ei tarvitse miettiä. Itsellä super king -kokoinen peitto, en koskaan oo ymmärtänyt suomalaista tapaa ostaa kahta pientä peittoa yhteen sänkyyn.

Minulla on kaksi normaalikokoista peittoa, ne on helpompi asettella samaan aikaan tukemaan ja lämmittämään kehoa kun vaikka pelailee sängyssä - miestä ei ole, tai naistakaan sen puollen.

Olen kyllä hiukan ihmetellyt oman unikokemukseni perusteella tuota yhtä peittoa kahdella ihmisellä, entä jos toinen on levoton nukkuja ja toinen saa koko ajan heräillä kylmyyteen kun peitto on kadonnut ties mihin sen toisen pyöriskelyn takia - ehkä tämä ajatus juontaa siihen, että inhoan heräämistä kylmyyteen (pidän makuuhuoneeni viieänä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi