Uusia lakanoita hankkiessa, ostatteko miehelle mieleisensä pussilakanat?
Vai otatteko esim. kaksi vaaleanpunaista kukkakuosista pussilakanaa?
Kommentit (52)
Meillä on yksi yhteinen peitto, joten jonkunlaiseen yhteisymmärrykseenhän se on päästävä. Vaikka mies on kyllä sitä mieltä, että hän nukkuu silmät kiinni, joten ei ole väliä miltä lakana näyttää, väliä on sillä miltä se tuntuu.
Ostamme sellaiset, jotka ovat molempia miellyttävät. Tärkeintä on hyvä laatu. Meillä on usein myös yövieraita ja siksi sellaiset lakanat ovat hyviä mitkä kestävät käytön ja pesun pitkän aikaa.
Eipä tuo mies taida huomta/välittää millasissa lakanoissa nukkuu. En voisi itse nukkua eripari lakanoilla, tykkään pedata sängyn puolipäiväpeitteellä (jolloin alla olevat lakanat näkyy) tosin päiväpeitteen virkaa toimittaa kingsizepeitto johon löytyy muutama lakana jota vaihdella. Aika neutraalia on, ei oo yhtään kukkalakanaa. Perkaalipuuvillaa suosin ja yhdet pellavaiset on, ihanan vilposia ja ryhdikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nukkunut viimeiset vuodet mustissa lakoanoissa. Ihan aidosti.
Ihan hyvältä on tuntunut. Ja ajattelin ostaa toisetkin, jos sattuu olemaan. Tai.
t. Mies joka lähti.
On niitä tyttejä toisiakin, tuonentyttejä jotka suuta antaa. Jotka miekalla kielii haulipusssit irroittaa.
Antaa se toinenkin tytti suuta.
Kai.
t. Yksi joka ei ole siellä.
Ihanat alapeukut. Nostaa juuri sopivasti ardenaliiniä tai testosteronia: Tai rauhoittaa tasaiseksi.
t. Yksi joka ei ole siellä.
(Tarvi oikein nousta ylös ja katsoa parvekkeelta palmujen, puiden ohi. Kyllä, näen ne naiset toisetkin).
ei niillä lakanoilla ole niin väliä kunhan muistat maata jalat leveillään selällään. muuten lakanoiden maksajat katoaa
Mies saa vapaasti verhota pussinsa valitsemaansa lakanaan.
Be my guest kirjoitti:
Be my friend!
Mutta miksi minun pitäisi sinulle mitään verhota? Siinä sinulle verhot.
t. Mies joka lähti.
Vierailija kirjoitti:
Be my guest kirjoitti:
Be my friend!
t. Mies joka lähti.
Mutta mätsääkö maton kans?
Aito väri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Be my guest kirjoitti:
Be my friend!
t. Mies joka lähti.
Riippuu matosta. Laatta lattiassa ei ole valittamista. Jos jostain löytyisi matto, niin voisin kanssa nostaa seinälle?
Vierailija kirjoitti:
Aito väri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Be my guest kirjoitti:
Be my friend!
t. Mies joka lähti.
Riippuu matosta. Laatta lattiassa ei ole valittamista. Jos jostain löytyisi matto, niin voisin kanssa nostaa seinälle?
Eipähän tarvisi akustiikkalevyjä asennella. Relevantti vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito väri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Be my guest kirjoitti:
Be my friend!
t. Mies joka lähti.
Hyvä alku. Ei paha idea.
Anoppi ostaa yleensä meille pussilakanoita joululahjaksi. Harmaita, vaaleansinisiä, aika hillittyjä.
Itse olen ostanut näiden 12 yhteisen vuoden aikana vain yhdet. Mustat kukalliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito väri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Be my guest kirjoitti:
Be my friend!
t. Mies joka lähti.
Hyvä alku. Ei paha idea.
Ja silti se tuskin olisi tarpeeksi!
Mutta ok alku?
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito väri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Be my guest kirjoitti:
Be my friend!
t. Mies joka lähti.
Hyvä alku. Ei paha idea.
Jep. Jos laattaa vahingossa lattialle, nii naapuriparat ei häiriinny.
Miksi ostaisin? Mieheni osaa käydä lakanaostoksilla ihan itse.
Mies on ihan vapaa ostamaan millaiset lakanat haluaa. Viimeisen 35 vuoden aikana tosin ei ole häntä kiinnostanut, joten olen käyttänyt omaa harkintaa.
Me ostetaan yhdessä, aika neutraaleja värejä ja kuvioita. Inhoan pinkkejä kukkakuvioita, joten niistä ei huolta. Meillä on tuplapeitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miehellä mitään käsitystä lakanoista. Luulee kai että ilmestyvät itsestään taloon. XD
Eikö huomaa seksin jälkeisenä aamuna että ne vaihtuu?
Aika monta settiä saisi olla lakanoita jos ne pitäisi aina seksin jälkeen vaihtaa. Ja vielä aamulla. Miksi? Johan niissä on seksisissä lakanoissa on nukuttu. En tiennytkään, että joku tekee noin.
Mutta aloitukseen, ei mun mies välitä pätkääkään mistään pussilakanoista, sille on ihan yksi lysti millaiset on. Niin kyllä mullekin, mutta minähän ne ostan, ei mun mies tollaisia edes mieti.
Meillä tehdään tuollaiset hankinnat aina yhdessä. Olipa sitten verhot, pussilakanat, suihkuverho, matto - mikä hyvänsä mitä kummatkin joutuvat kodissa katselemaan. Vähän tilanteesta riippuu etsitäänkö sellainen, mikä miellyttää molempia (esim. verhot, matto, pussilakanat) vai joustaako toinen, jos asia ei ole itselle niin tärkeä. Ikinä ei osteta sellaista, mistä toinen ei tykkää ollenkaan.
Asutaan miesystävän kanssa vielä erillämme. Mun pussilakanat ovat harmaata, paksua puuvillasatiinia. Miehellä taas värikästä kukkakuosia, en ole kehdannut kysyä onko jäänyt hänelle entisestä avioliitostaan, saanut äidiltään vai ostanut itse. Toisaalta hän tykkää kyllä väreistä, tänäänkin pukeutui kivaan burgundinväriseen paitaan, joten voisi hyvin olla ihan itsensä ostamat.
Olen päättänyt, että jos/kun muutamme yhteen, niin joka toinen viikko voidaan molemma käyttää mun harmaita lakanoita ja joka toinen viikko vastaavasti hänen kukkalakanoitaan. Vaihtelu virkistää :)