Uusia lakanoita hankkiessa, ostatteko miehelle mieleisensä pussilakanat?
Vai otatteko esim. kaksi vaaleanpunaista kukkakuosista pussilakanaa?
Kommentit (52)
Meillä on aikalailla sama maku, joten ostetaan molemmille mieluisat.
Tietysti kummallekin mieleiset! Minulla on harmaata puuvillasatiinia, miehellä Harry Potterit.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle ei kuulemma ole mitään väliä, millaisissa lakanoissa nukkuu.
Sama meillä. Yhdet ostin oman mielen mukaan, yhdet ollaan valittu joskus seurustelun alussa yhdessä ja yhdet lakanat tuli lahjaksi. Ollaan tyytyväisiä eikä riidellä lakanoista.
Mies on valinnut suurimman osan pussilakanoistamme. Niissä on kukkiakin, mutta värimaailma on sinistä ja vihreää. Tykätään molemmat :)
On ne mieheni mielee. Mies ei vaa piittaa ulkonäöstä vaa siitä ettei varmasti oo ruotsalaiset ku ne on vaikeampi laittaa. Eli en osta ikeasta
Ei ole miehellä mitään käsitystä lakanoista. Luulee kai että ilmestyvät itsestään taloon. XD
Vierailija kirjoitti:
Tietysti kummallekin mieleiset! Minulla on harmaata puuvillasatiinia, miehellä Harry Potterit.
Voi ei!!! XD
On varmaan hauska näky, niin kuin joku Huvikumpu!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miehellä mitään käsitystä lakanoista. Luulee kai että ilmestyvät itsestään taloon. XD
Eikö huomaa seksin jälkeisenä aamuna että ne vaihtuu?
Mun mies ehhdokkaalla -olemme siis vielä tapailuvaiheessa- on reilu puolentusinaa paria lähinnä Gantin pussilakanoita, piääkö olla huolissaan?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ehhdokkaalla -olemme siis vielä tapailuvaiheessa- on reilu puolentusinaa paria lähinnä Gantin pussilakanoita, piääkö olla huolissaan?
Onko ollut töissä tavaratalossa, tai onko äitinsä tai siskonsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö huomaa seksin jälkeisenä aamuna että ne vaihtuu?
Vaihdetaanko teillä lakanat joka päivä? :O
Meillä on Formula 1 pussilakanasetti. Melkoista kyytiä se onkin!
Ostan vaan jotkut neutraalit. Tai yleensä mies ostaa.
Ostan neutraaleja kuoseja jotka sopii sisustukseen tai meidän molempien makuun.
Aina tietty molemmille samanlaiset.
Olen nukkunut viimeiset vuodet mustissa lakoanoissa. Ihan aidosti.
Ihan hyvältä on tuntunut. Ja ajattelin ostaa toisetkin, jos sattuu olemaan. Tai.
t. Mies joka lähti.
On niitä tyttejä toisiakin, tuonentyttejä jotka suuta antaa. Jotka miekalla kielii haulipusssit irroittaa.
Antaa se toinenkin tytti suuta.
Kai.
t. Yksi joka ei ole siellä.
Vaaleanpunainen kukkalakana on ehkä kamalin mitä voin kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut töissä tavaratalossa, tai onko äitinsä tai siskonsa?
Ei. -Ei kukaan heistä ole ollut. - Mies kyllä kertoi aikanaan joutuneensa valinnan eteen meneekö kesätöihin Stockkalle vai keskityykö lukemaan pääsykokeisiin kokopäiväisesti. - Valitsi jälkimmäisen..
Mies ei välitä millaisissa lakanoissa nukkuu, kukallisia meillä ei ole koska en itse tykkää. Lahjaksi yleensä saatu hyvin neutraaleja kuoseja onneksi, yhdet olen antanut pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen nukkunut viimeiset vuodet mustissa lakoanoissa. Ihan aidosti.
Ihan hyvältä on tuntunut. Ja ajattelin ostaa toisetkin, jos sattuu olemaan. Tai.
t. Mies joka lähti.
On niitä tyttejä toisiakin, tuonentyttejä jotka suuta antaa. Jotka miekalla kielii haulipusssit irroittaa.
Antaa se toinenkin tytti suuta.
Kai.
t. Yksi joka ei ole siellä.
"lakoanoissa"
Kas kun tuli vielä alfa ja omega samaan sanaan. Ihan vahingossa. Alku ja loppu. ( )
Miehelle ei kuulemma ole mitään väliä, millaisissa lakanoissa nukkuu.