Pika-apua;jotain nopeaa herkkua NYT
Mies illan poissa ja iski kova herkutteluhetkitarve :) Kauppaan en ole menossa, mutta olisko jollain jotain ihanaa herkkuohjetta, jolla saisi nopeasti jotain herkkua. Kun lapset nukkuvat, äiti tahtoo herkutella :)
Kommentit (14)
Kai jollain nyt joku ihana nopea herkutteluohje on? :)
Lämpimiä voileipiä ;)
T Suklaan ja kaiken makean inhoaja
Tee köyhiä ritareita. Niiden kanssa hilloa ja kermavaahtoa tai vaan kanelisokeria, sen mukaan mitä kaapeista löytyy.
Vetäse koskispullo ja otat miehen vastaan iloisissa tunnelmissa. Eli yllätät miehes!
Ja unohdin mainta, että miehes hoitaa lapset huomenna, koska sä "et pysty. Ja tuotko mulle limpparii ja mässyy kaupasta, kiitos kultapuppeli kun oot niin ihana" Toimii!
Hmm. Hankala sanoa kun ei tíedä mitä sulla on siellä kaapissa, mutta tee vaikka muffinsseja, tai Brownies-leivoksia mikrossa. Tai jos suolasta haluat, täytetty munakas :) Esim kasviksia/juustoa/kinkkua/nakkia väliin. Tai tee "itse-tehtyä daimia/toffeeta :)
Netistä löytyy kaikkien noiden ohjeet! :)
Ihania ideoita..taidan mennä brownies ja munakas linjalla. Kiitos herkkusuut :)
Tee joku nopea sulkaakakku. Googlettamalla löytyy paljon reseptejä! Selailet niitä ja teet sellasen mihin löytyy kaapista ainekset. :)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 18:43"]
[/quote]
Ole hyvä! :) Voih, nyt pitää itsekin jotain herkkua tehdä, mies työreissussa mulla, saan rauhassa herkutella ;)
Paitsi höh..voiko brownieta tehdä ilman suklaata?Kaakaojauhoa on kyllä, mutta suklaata ei. Ohjeissa puhutaan aina suklaasta :(
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 18:43"]
[/quote]
Ole hyvä! :) Voih, nyt pitää itsekin jotain herkkua tehdä, mies työreissussa mulla, saan rauhassa herkutella ;)
[/quote]
Kiva tietää, että en ole yksin :)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 18:47"]
Paitsi höh..voiko brownieta tehdä ilman suklaata?Kaakaojauhoa on kyllä, mutta suklaata ei. Ohjeissa puhutaan aina suklaasta :(
[/quote]
Tee mokkapaloja.
Eikö kaapin kätköistä löydy suklaalevyä? :)