Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan kokeillut lääkitystä liialliseen seksuaalisuuden?

Nymfis vaimo
13.07.2020 |

Itse olen alkanut harkitsemaan.
Haluan miestäni enemmän ja siitä saadaan aikaiseksi pahanmielen kierre ja riitoja.
Luontoaan ei voi muuttaa, mutta mitenkäs liiallinen himo.
En halua pelkän sekin takia rikkoa perhettä.
Keljuttaa oikeasti jo koko seksi. Taitaa olla pakkomielle jollain tavalla.
Ollaan kyllä noin 3 krt viikossa, mutta ei näy mulle riittävän.
Tekee mieli laittaa pillit pussiin koko seksin suhteen.
Saispa mieskin välillä ei huvita kommentin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt kyselin. Miten hänelle kävisi ilman ulkopuolista suhdetta? Mistä hän sen löysi?

Vierailija
22/28 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan nyt kyselin. Miten hänelle kävisi ilman ulkopuolista suhdetta? Mistä hän sen löysi?

Mieliala- ja keskittymisongelmia omien puheidensa mukaan lähinnä saisi, kokemuksia elämän merkityksettömyydestä ja muuta. Hänellä aiemmin elämässä ollut seksittömiä kausia ja ne vetivät mielen ihan matalaksi. En tarkkaan tiedä mistä on niitä suhteita löytänyt, netin eri alustoilta kai lähinnä. Hänellä on ollut siis useampia fwb-suhteita vuosien aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aikoinaan määrätty lääkitys jonka sivuvaikutuksena oli seksuaalisten halujen väheneminen. Auttoi ja pystyi sitten keskittymään normaaliin elämään.

Nykyään en syö lääkettä ja olen ollut parisuhteessa 14-vuotta sekä seksiä harrastamme 7-10 kertaa viikossa.

Vierailija
24/28 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa lääkitystä! kirjoitti:

Mulle on aikoinaan määrätty lääkitys jonka sivuvaikutuksena oli seksuaalisten halujen väheneminen. Auttoi ja pystyi sitten keskittymään normaaliin elämään.

Nykyään en syö lääkettä ja olen ollut parisuhteessa 14-vuotta sekä seksiä harrastamme 7-10 kertaa viikossa.

Muistatko mikä lääke oli kyseessä? Miten paljon halut vähenivät? Oletko M vai N? Itse olen M, haluaisin noin 2 krt viikossa, vaimoa ei seksi kiinnosta, minulla siis todella hankala olla ja haluaisin näistä haluista eroon.

Vierailija
25/28 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatko mikä lääke oli kyseessä? Miten paljon halut vähenivät? Oletko M vai N? Itse olen M, haluaisin noin 2 krt viikossa, vaimoa ei seksi kiinnosta, minulla siis todella hankala olla ja haluaisin näistä haluista eroon.

Meinaat että olisi joku täsmälääke, joka puolittaa sun halut? Jos haluja lähtee lääkkeillä vähentämään, niin se on sitten yleensä on/off tyyppinen ratkaisu. Jos vaimon kanssa saat kaksi kertaa viikossa niin sun tilanne on hyvä. Omaa kivaa sitten loput. Aika paljon sun vainoa kuitenkin kiinnostaa jos pari kertaa viikossa lohkeaa.

Vierailija
26/28 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että olisi joku täsmälääke, joka puolittaa sun halut? Jos haluja lähtee lääkkeillä vähentämään, niin se on sitten yleensä on/off tyyppinen ratkaisu. Jos vaimon kanssa saat kaksi kertaa viikossa niin sun tilanne on hyvä. Omaa kivaa sitten loput. Aika paljon sun vainoa kuitenkin kiinnostaa jos pari kertaa viikossa lohkeaa.

Ei, haluaisin muutaman kerran viikossa, mutta en saa, koska vaimoa ei kiinnosta. Ja mulle olisi ihan ok päästä näistä haluista kokonaan eroon. Ne vaan pilaa mun elämän, ei muuta.

Vierailija
27/28 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanut hikiliikunnan lopettaminen kokonaan. Aiemmin panetti koko ajan ja olin hetkessä märkä kun vain ajattelinkin sopivaa miestä. Kaksi parisuhdetta kariutuikin siihen, että mies ei ”riittänyt” minulle seksuaalisesti.

Vierailija
28/28 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli joku masennuslääke jonka sivuvaikutuksena oli seksuaalisten halujen väheneminen. Olen mies ja tuo auttoi omaa tilannettani huomattavasti. Oli niin kovat halut ettei muusta elämästä tullut mitään.

Nykyään olen hieman alle nelikymppinen ja vieläkin pitää vähintään kerran päivässä saada seksiä. Onneksi vaimo ymmärtää ja tykkää siitä 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän