Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja Radler tölkki (2% alk)

Vierailija
20.05.2013 |

Voiko tuollaisen juoda hyvällä omalla tunnolla? Eihän tuosta käytännössä imeyty lähes ollenkaan alkoholia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä voi, jos jää yhteen.

Vierailija
2/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos haluaa ihan puhtaan omantunnon, niin juo olutta, jossa on alkoholia 0,0 %.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sitruunalimua ja pidä se hyvä omatunto. Hyvällä omalla tunnolla ei voi juoda YHTÄÄN raskausaikana.

Vierailija
4/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni joo, mutta Radler on pahaa, joten en ainakaan itse joisi.

Vierailija
5/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut ja ihan hyvällä omallatunnolla. Oli tosin hieman liian sitruunaista makuuni, olut ei maistunut juurikaan. Mieto lonkero on parempaa. Vielä kun joku osaisi valmistaa alkoholitonta KUIVAA omenasiideriä... Tuo 2% alkoholia löytyy jo simasta ja kotikaljastakin. Sitäpaitsi noi juomat ovat parempia kuin täysin alkoholittomat, koska ne on tehty käymällä.

Vierailija
6/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 17:28"]

Olen juonut ja ihan hyvällä omallatunnolla. Oli tosin hieman liian sitruunaista makuuni, olut ei maistunut juurikaan. Mieto lonkero on parempaa. Vielä kun joku osaisi valmistaa alkoholitonta KUIVAA omenasiideriä... Tuo 2% alkoholia löytyy jo simasta ja kotikaljastakin. Sitäpaitsi noi juomat ovat parempia kuin täysin alkoholittomat, koska ne on tehty käymällä.

[/quote]

Saman huomannut. Alkoholittomat ei maistu miltään, mutta esim 2,6% lonkeron olen juonut saunan jälkeen. Alkoholiton siideri on liian makeaa, kuin päärynälimua. Olispa kuivaa 2 prossasta siideriä.

Vierailija
7/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin just 70-luvun lopun romaanin, jossa raskaana oleva joi alkoholia vähän väliä (mm. munalikööriä, jota suositeltiin Hollannissa raskaana oleville, koska siinä oli kananmunia ;), ja väkisinkin nauratti, miten ajat ovat muuttuneet.

Vierailija
8/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 17:35"]

Luin just 70-luvun lopun romaanin, jossa raskaana oleva joi alkoholia vähän väliä (mm. munalikööriä, jota suositeltiin Hollannissa raskaana oleville, koska siinä oli kananmunia ;), ja väkisinkin nauratti, miten ajat ovat muuttuneet.

[/quote]

Niin. Suomessa ja Jenkeissä onkin nykyään tiukat rajat, muualla maailmassa ei niinkään. Virossa lääkäri suosittelee silloin tällöin pientä lasillista punaviiniä, jotta ravintoaineet kulkisivat paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi