Kertokaapa miksi ihastukseen törmää aina silloin kun sitä vähiten odottaa
Taitaa olla peli kohta kokonaan menetetty. Taas törmäsin Häneen yllättäen ja tilanne tuli niin yllättäen, että katsoin häntä niin tuimasti, että varmasti luulee minun suunnilleen vihaavan häntä ja näytin ihan urpolta. Aargh.
Kommentit (16)
Sit mä olin niinku ihan IIK niiku. Siis voi ei niinku!
Ap kuinka vanha olet? Et varmaan ihan AV-mamma-iässä...
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 13:17"]
Ap kuinka vanha olet? Et varmaan ihan AV-mamma-iässä...
[/quote]
Parikymppinen, mitä merkitystä?
Vinkatkaa mitä teen ensi kerralla, kun hän todennäköisesti tulee taas yllättäen vastaan? En halua näyttää urpolta hölmistyneeltä.
t.ap
Tervehdit, ja pitkität sitten juttua niin kauan, että toinen ymmärtää sinun haluavan olla hänen seurassaan hinnalla millä hyvänsä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 13:24"]
Tervehdit, ja pitkität sitten juttua niin kauan, että toinen ymmärtää sinun haluavan olla hänen seurassaan hinnalla millä hyvänsä.
[/quote]
Ööh, siis kadulla tai kauapssa alan vain juttelemaan? Sehän pitää mua ihan sekona.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 13:24"]
[/quote]
Ööh, siis kadulla tai kauapssa alan vain juttelemaan? Sehän pitää mua ihan sekona.
t.ap
[/quote]
Tervehdi ainakin. Jos alkaa vastaamaan niin sitten siirry juttuasteelle.
Minä olen 36v (ilmeisesti riittävästi ollakseni AV-mamma iässä?) ja kyllä minäkin menen hämilleni aina kun näen ihastukseni. Menen ihan lukkoon ja suustani tulee jotain typerää jos sitäkään. Haluan aina hävitä paikalta mahdollisimman pikaisesti. =)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 13:07"]
Taitaa olla peli kohta kokonaan menetetty. Taas törmäsin Häneen yllättäen ja tilanne tuli niin yllättäen, että katsoin häntä niin tuimasti, että varmasti luulee minun suunnilleen vihaavan häntä ja näytin ihan urpolta. Aargh.
[/quote]
Tämä pätee myös ryhmään eksännyksät eli hän on tiptop-tällätty aina korkokengistä jos meikäläisellä on tuulitakki, farkut ja kuraiset lenkkarit. Mutta jos olet itse tyylikäs niin viimeistään tämän daamin kohdalla korko katkeaa tai sukasta lähtee silmäpako. Kumpikin on tapahtunut :)
Myönnän, minulla on huono itsetunto
Komppaan ysiä. Yritä ensi kerralla hymyillä ja tervehdi. Jos mies ei katso sinua pahasti, seuraavalla kerralla voit myös sanoa hänelle jotain. Kommentoida vaikka positiivisesti jotain hänen ulkonäössään tai vastaavaa.
Tai tiedätkö missä ihastuksesi asuu? Jos asuu suht lähistöllä, mene sinne suunnalle lenkille, näin sinulla on korkeampi todennäköisyys törmätä häneen ja osaat ehkä jo varautua. Siinä olisi myös oiva tilaisuus keksiä juttua. Ja tällä en hae mitään stalkkaamista.
Kirjota lapulle sun nimi ja numero, kun se seuraavan kerran tulee vastaan sanot moi ja lätkäät lapun kouraan. Jos se kiinnostuu ottaa yhteyttä,jos ei niin voit siirtyä seuraavaan :)
Jos ja kun etenette treffeille saakka, voit laittautua tyrmääväksi tietäen,että kelpaat myös verkkareissa,ilman meikkiä. Tsemppiä!
Ap tässä. Kiitos neuvoista! Törmään ihastukseen aina vaan niin yllättäen, etten tajua kuin tuijottaa hölmistyneenä ja luikkia karkuun.
Hei, ainahan sä voit sanoa sille heti ekana, että sä et normaalisti näytä niin kauhealta, jotta niinku se asia tulis selväksi!!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 16:52"]
Komppaan ysiä. Yritä ensi kerralla hymyillä ja tervehdi. Jos mies ei katso sinua pahasti, seuraavalla kerralla voit myös sanoa hänelle jotain. Kommentoida vaikka positiivisesti jotain hänen ulkonäössään tai vastaavaa.
Tai tiedätkö missä ihastuksesi asuu? Jos asuu suht lähistöllä, mene sinne suunnalle lenkille, näin sinulla on korkeampi todennäköisyys törmätä häneen ja osaat ehkä jo varautua. Siinä olisi myös oiva tilaisuus keksiä juttua. Ja tällä en hae mitään stalkkaamista.
[/quote]
Tiedän missä päin hän asuu ja kävinkin siellä päin tänään lenkillä. Mutta eipä näkynyt. Ja kuten sanoin: törmään häneen aina silloin, kun en ole häntä miettinyt tai ole "valmistautunut" törmäämään.
t.ap
Pakko sanoo vinkkinä, mutta Demi.fi voisi olla sulle sopivampi paikka...
Ja juuri täälä kertaa, kun lähdin nopeasti asioille rytkyvaatteissa ja hiusketkin vaan suunnilleen harjattu ja meikittömänä.
t.ap