Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa yhtään mitään tehtyä

Vierailija
20.05.2013 |

Tai oikeastaan mä en edes ymmärrä mitä pitäis saada tehtyä. Olen iltatöissä ja päivät menee ihan vaan vetelehtien.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä välttämättä mitään erityistä pidäkään saada tehtyä, mutta jos iltatyö on pysyvä olotila niin kannattaa  miettiä miten saisit nautittua elämästä:

Tuoko liikunta tai hyvä kunto sinulle hyvää mieltä? Jos tuo, niin sitten kannattaisi hyödyntää niitä aamupäiviä siihen liikunnan harrastamiseen.

Milloin tapaat ystäviäsi ja sukulaisiasi? Löytyisikö heidän joukostaan sellaisia, keiden kanssa voisit sopia vaikka lounastreffit? Itselleni ainakin läheiset ihmiset tuottaa hyvää mieltä, joten haluan panostaa heidän näkemiseensä.

Onko kotisi siinä kunnossa kun haluat sen olevan? Muut siivoavat iltaisin, sinun pitäisi tehdä se päivällä. Aamusta kun aloittaa niin ehdit myös hyvin vaikka remontoida ilman, että naapurit valittavat hiljaisuusajoista.

Mistä muusta nautit? AV:lla surffailun sijaan voit vaikka lukea kirjan, hoitaa puutarhaa, katsoa leffan, kokeilla uutta ruokareseptiä, tehdä käsitöitä, kävellä luonnossa jne. Ei siksi, että olisi pakko "saada jotain aikaan", vaan siksi, että kokisit ettei elämä vain valu hukkaan, eli teksit päivistä merkityksellisiä ja mukavia itseäsi varten.

Vierailija
2/2 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat sentään tehtyä töitä. Mä olen vain kotona, enkä saa siis yhtään mitään tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla