Suutuinko suotta? Avomieheni lähti mökille ja jätti minut kotiin.
Meillä alkoi loma kummallakin ja minä en kuljetuspoliittisista syistä voinut lähteä mukaan. Mulla meni herne nenään mutta mies ei näytä ymmärtävän miksi.
Kommentit (34)
noista " kuljetuspoliittisista syistä" . Mitkä ne oli?
Joten jäin rannalle ruikuttamaan:((
Jos kuljetuspoliittinen syy on jokin hömppäsyy, niin silloin harmittaa, jos sinua ei haluttu mukaan.
Jos taas se on ihan ymmärrettävä ja kunnollinen syy, niin miksipä harmitella. Ei teidän kuitenkaan aina tarvitse olla joka paikassa yhtä aikaa. Pidä nyt hauskaa yksinäsi ja ole iloinen, että saat välillä elää omaa elämää. Kyllä sen miehen kanssa saa olla sitten vaikka koko loppuelämän, jos vain haluaa.
Vierailija:
Joten jäin rannalle ruikuttamaan:((
Ottaa vaan päähän, että otin lomani hänen kanssaan samaan aikaan, ja nyt ollaankin eri paikoissa.
Ja jotta ei vähempää vituttaisi niin osa lomastani on palkatonta...
Eli olen siis perse auki kaupungissa.
Onko kaikki pakko ottaa mukaan tai voiko miehen muksut odottaa mökillä sen aikaa, kun hän hakee sinut+lapsesi?
Mies ei kuitenkaan innostunut asiasta, tulee liian pitkä ajomatka, tai jotain muuta näppärää.
Joo, tiedän, tää on ihan sitä miltä kuulostaakin...
Minä nakkaisin ukon kamppeet sillä aikaa pihalle, sieltäpä sitten löytäis ne, kun kuukauden kuluttua pyrkii takaisin! Ja vaihtaisin oviin lukot. Kusipää ukko.
Tai itse asiassa luulen, että se olisi jo nähty... Miksi ihmeessä roikut tuollaisessa miehessä, joka ei selvästikään HALUA sinua mökille..?
Pääsisihän mökille ainakin osan matkaa junalla tai bussilla. Miksei teillä ole tila-autoa, vai ettekö yleensä liiku koko porukalla.
Ihan aiheesta suutuit.
Mies on muuten tosi ihana ja kultainen, mutta sitten on näitä pimeitä puolia. Siis jossain asioissa täys moukka.
Mä olen säälittävä, tiedän.
Vierailija:
Eli olen siis perse auki kaupungissa.
Ja lisää vettä myllyyn, arvatkaa kenen rahoilla mies osti autoonsa bensat että edes pääsi sinne korpeen?
Mutta ihan hauskana ajatusleikkinä " mitä jos..." niin minä ainakin pakkaisin laukkuni ja lapseni ja muuttaisin jonnekin mistä mies ei löydä. En jättäisi mitään vinkkiä. Vanha asunto siistiin kuntoon, ihan kuin olisin vain käymässä kaupassa tai muuta vastaavaa, ainoa merkki olisi että minun ja lasteni tavarat puuttuisivat. Siinäpä miettisi mitä on tapahtunut.
Mutta kuten sanottu, mielikuvitustahan tuo aloitus oli, pakko olla!
Huomenna mä herään ja huomaan nähneeni painajaista. Tai sitten en:(
Ja kaiken huippu on se, että musta ei tosiaankaan uskois missä " taivaassa" mä elän. En ole ennenkään miesten perään itkenyt mutta kerta se on ensimmäinenkin.
Mitä sanotte tytöt, viedäänkö mua kuin vierasta sikaa?
Mutta takaisin asiaan, suutuinko aiheesta vai aiheetta?
Yksinäsikö päätit ottaa palkatonta vapaata miehen loman kanssa yhtä aikaa??
Pääsisitkö itse myöhemmin myös sinne?