Tämä kesä tehdäänkin sitten raastavaa eroa :(
Tästä piti tulla elämäni paras kesä, lapset pieniä mutta ei enää ihan vauvoja.
On tässä parisuhdeterapiat yms käyty. Turpaan tuli silti.
Surettaa lapset. Olisin niin halunnut antaa heille ehjän perheen.
Onko kohtalotovereita? Tästä tuskin on tulossa mikään kuuma sinkkukesä, ennemmin menee tapellessa exän kanssa :(
Miten mä sain itseni tällaiseen loukkuun, kotihoidontuella ja ei työpaikkaa odottamassa pienet lapset ja nyt jään niin yksin...
Mies on junnannut jo vuoden tuossa "riitelyvaiheessa" ja mä olen niin loppu siihen. Olen velkaa hänelle kuulemma tästä kolmesta vuodesta rahaa jonka aikana siis synnytin meidän kaksi lasta ja olin äitiyslomalla.
Väsyttää ja itkettää.
Kommentit (27)
No varmaan jotkut kykenee kaiken aina suunnittelemaan minä myönnän olevani huono suunnittelemaan etenkin silloin kun rakastuu tai elämässä muita mullistuksia.
Mulle tässä nyt ei ole kyse kuitenkaan rahasta.. Varmasti löydän niitä kaupankassan töitä tai vastaavia mutta mulla lapset 1v ja 2v ja silloin kun näitä lapsia alettiin tehdä olin töissä tekemässä sijaisuutta... Ihme etteivät raskaana olevaa palkanneet :)
Miehen kanssa oli puhe että lasten kanssa olen kotona sen 3-vuotta ainakin joten niin ne asiat muuttuu vaikka miten suunnittelee.
ap
No paskainen juttuhan tuosta taitaa olla tulossa. Nyt rupeat turvaamaan omaa selustaasi. Kaikille kerrot millainen mies on, ystävät haalit takaisin ympärillesi, kerrot vanhemmillesi, suvullesi...ihan kaikille. Missään nimessä ei saa jäädä yksin hautomaan! Onko sulla dokumenttia siitä, että mies on lyönytkin? Tuo se myös ilmi lastenvalvojalla. Ei se huoltajuutta kuule ihan tuosta vaan saa, sun pitää saada se turpasi rohkeasti auki! Ensinnäkin voit käskeä miehen pitämään turpansa kiinni, sä et ole sille mitään velkaa. Jos rupeaa uhoilemaan, niin hankkiudu lasten kanssa turvakotiin, siellä osaavat auttaa ja pääset helpommin irti tuosta paskaläjästä. Jos lyö sua, niin mars päivystykseen ja todistus, että sua on pahoinpidelty. Ilmeisesti olet aika lammas ollut tähän saakka ja sen vuoksi mies varmaan uhkaileekin kun huomaa että pelkäät ja alistut.
No kaikki mitä kerrot elämästänne, tuo kyllä mulle sen ajatuksen, että on sun onni, että pääset nyt noin idiootista miehestä eroon! Tuo ei ole normaalia miestä ja perhe-elämää nähnytkään, että vaimo on kaikesta velkaa, oli sitten kyse vaipanvaihdosta tai kotona lapsia hoidetuista vuosista...
Äläkä ole turhaan huolissasi siitä, että mies uhkaa hakea huoltajuutta. Kunhan uhkailee, ei siitä taida olla lapsia hoitamaan edes joka toista viikonloppua.
Todellakin, kun pääset tuosta miehenkuvatuksesta eroon, niin -14 kesä on sitten sun! Tsmeppiä!
Ensinäkin nyt alat toimia, välittömästi. Soitat vaikka sossuun ja kysyt kuinka sinun olisi viisainta toimia, saatko apua muuttoon tms. Älä ainakaan jää tuohon odottelemaan, että josko ne asiat paranisivat. Eivät ne parane.
Ero ja muutto vaativat energiaa ja jaksamista, mutta kun olet ne läpikäynyt elämäsi suunta muuttuu parempaan.
Veljeni kyllästyi pari kuukautta sitten myöskin pikkulapsiperheeseen. Kaipaamaan jää vaimo ja lapset 1 ja 3 vee. Surullinen tilanne, mutta veljeni ei kuulemma vain voi enää palata. Oli sitten niin tai näin. Avioliitto on ohi.
Veljeni kyllästyi pari kuukautta sitten myöskin pikkulapsiperheeseen. Kaipaamaan jää vaimo ja lapset 1 ja 3 vee. Surullinen tilanne, mutta veljeni ei kuulemma vain voi enää palata. Oli sitten niin tai näin. Avioliitto on ohi.
Ap, ole vain ILOINEN että pääset moisesa eroon :(