Meidät yllätettiin kesken seksin
En olisi uskonut, että näin vielä käy. Tai että voisi hävettää näin paljon.
Joskus teininä varmaan joku poikaystävän kaveri tuli paikalle kesken kaiken, mutta nyt olemme jo reilu kolmekymppisiä.
Naapuri tuli suoraan takapihalle pyytämään apua. Ei ole tullut koskaan ennen ja olemme olleet naapureita 10 vuotta.
Lieventäkää häpeääni ja kertokaa, miten itse olette päässeet tällaisista vahingoista yli. 😱
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi Ap ja tuo, jonka vanhemmat yllättivät, mutta nauran näille ihan vedet silmissä.
Löytyisikö näitä lisää? Kyselee tylsää seksielämää elävä kateellinen.
Olen varmaan tämän kertonut jossain toisessakin ketjussa, mutta kerran satuin iltalenkilläni näkemään tuntemattoman nuoren pariskunnan kiihkoilua ja yhdyntääkin vähän aikaa, kunnes sitten päätin vain lähteä jatkamaan matkaani.
Tyttö nojasi selkäänsä seinään sisäpiharemontin takia pressuilla suljetussa porttikongissa, siellä vähän taaempana kadulta. Poika seisoi hänen edessään nojaten tyttöön ja suudellen häntä taukoamatta ja kiihkeästi, hän piteli tytön molempia käsiä koko ajan toisella kädellään ylhäällä. Kiskoi tytön housuja alemmas ja sen tehtyään raotti omaa etumustaan sen verran, että penis pääsi vapaaksi ja kohoamaan samantien kohtisuoraan ylöspäin. Tyttö yritti levittellä reisiään niin paljon kuin siinä pystyi. Suutelu jatkui kiivaana, tytön kädet olivat pojan kädessä ylhäällä vasten seinätiiltä, pojan polvet koukussa ja hänen toinen kätensä otti tukea rakennuksesta samalla kun hän alkoi puskea tyttöä nopeasti seinää vasten.
Jotenkin oli niin äärettömän ihana ja kiihottavakin näky, mutta samalla tunsin kyllä häpeää koko tirkistelystäni, vaikka julkisella paikalla olinkin ja oikeasti kuka tahansa olisi voinut sattua paikalle. Tällä kertaa se vain olin minä. Oli pakko jättää heidät ja kotiin päästyäni oli myös pakko vietellä sohvalla Netflixiä tuijotellut mieheni menemällä suoraan hänen syliinsä ja hukuttamalla suudelmiin.
Mä asun niin korvessa, että yllätysvieraita ei tule. Seksiä harrastetaan vain makuuhuoneessa, koska lapset ovat kotona omissa huoneissaan yöllä.
Edes naapurit eivät koskaan päivällä soita ovikelloa.
Oli kyllä hauska lukea AP:n tilanteesta.
Oliko teillä vaatteet lähettyvillä vai olitte täysin alasti? Menikö vanhempasi ulos siksi aikaa että saitte siistittyä ja laitettua vaatetta päälle?
Mökkimme terassilta näkyy mökkinaapurin uimapaikkaan. Ne on 6-kymppinen pariskunta ja yleensä ui alasti. Muutaman kerran olen myös nähnyt ne nussimassa rantavedessä tai rannalla. Vatsakas pariskunta, joiden kanssa olen erittäin huonoissa väleissä, mutta nauttivat kesästä.
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään lohduttaa, Ap, minä voin pistää paremmaksi.
Meillä on keittiöstä ovi takapihan terassille ja näin kesäisin säiden salliessa ovi on aina auki. Pari kesää sitten helteillä intaannuttiin miehen kanssa panemaan keittiössä pöytää vasten. Eikä mitenkään kiihkeän intiimisti, vaan mies paukutti oikein kunnolla takaapäin. Juuri kliimaksin kohdalla minun yllätysvierailulle saapuneet vanhempani pölähtävän sisään keittiöön.
Meillä oli soinut radio terassilla ja vanhemmat olivat kiertäneet suoraa takaovelle, kuten useilla vierailla kesäisin on tapana. Radion takia emme kuulleet heitä, eivätkä he meitä. Tulen varmaan kuolinvuoteellanikin muistamaan sen hetken kuinka mieheltä lentää juuri lasti, kun vanhemmat saapuvat paikalle. Ne tuskallisen hitaat sekunnit siinä hämmentyneessä katsekontaktissa ja taustalla soi Urjalan Makeistukun mainoslaulu.
Tämä kieltämättä nauratti. Mutta elämäähän tuo vaan on. Seksi on normaalia.
Meillä näkyy kuistilta suoraan makkariin. Jehovan todistajat käänty kannoillaan kun huoneessa oli valot päällä ja vaimo levitti just pilluaan mulle nuoltavaksi.
Vaimo on kertonut, illalla kun kerran tulin töistä, että hän oli iltapäivällä rintamamiestalomme takapihan puutarhassa ilkosillaan maalaamassa puutarhakalusteita, nelivuotias poikamme siinä vierellä leikkimässä, kun nurkan takaa tupsahti kaksi keski-ikäistä pukumiestä salkkuineen. He olivat jehovan todistajia, käyneet ennenkin, ja ilmeisesti juttu jäänyt kesken, koska hetken yskittyään ja anteeksi pyydettyään jatkoivat aihetta tai oliko heillä ihan uusikin alustus mielessään. Sitä tarinaa tuli, tuoretta pelastussanomaa, ja vaimo sanoi kuunnelleensa pensseli kädessä, Eevan asussa, pelkkä huivi päässään. Se tilanne oli alkanut vaimoa ensi hämmennyksen jälkeen huvittaa ja hän oli päättänyt katsoa, kuinka pitkään miesten pokka pitää. Olihan se pitänyt, mutta jossain vaiheessa oli sitten todettu, että rouvalla taitaa olla oma homma kesken ja maali kuivua, joten miehet olivat kohteliaasti kumarrellen poistuneet, jättäneet meille pari lehteä iltalukemisiksi. Kiihotuitko itse, kysyin vaimolta, ja hän vastasi, että olihan se jännä tilanne.
Hiljattain satuin paikalle kun pariskunta ilta-aikaan lenkkipolun varrella tositoimissa, sanoin vain itselleni että keep moving, there is nothing to see here...