Fistaus: Missä asennossa?
Missä asennossa teillä fistataan? Vinkkejä kaipailen.
Kommentit (9)
Pimpsaan selinmakuulla, pyllyyn kontillaan yleensä.
Ei missään. Meillä ei sellaista harrasteta.
Ujo pariskunta n35 ja m34
Minuun ei mieheni käsi kokonaan mahtuisi kovinkaan helposti, mutta neljä sormea rystysiä myöten joskus, kun olen oikein kiimassa🙊 jotain voi vaikuttaa sekin, että minä olen 153cm ja hoikka. Mieheni 183 ja roteva ja ködet on isot.
Jotenkin se joskus kiihottaa, kun hän tekee noin. En sitä itse pyydä, mutta hän osaa lukea kyllä minua, milloin näin haluan. Niin ja kysymykseen. Selin makuulla minulla ainakin toimii parhaiten. Toisella kädellä hän hieroo klittaa, saan tosi rajun orkun näin, mutta supistellessa neljä sormea on liikaa ja jopa sattuu jos on liian syvällä. Joskus takaapäin olin peppu pystyssä ja kasvot tyynyä vasten ja hän sormeili kuulemma kolmella sormella ja aika rajusti samalla hieroen klittaa, silloin ejakuloin ensimmäistä kertaa. Se on jostain syystä mieheni mieleen ja nykyään onnistuu ihan selälleenkin hänen sormeilussaan. Minä en siitä juuri mitään saa.
Selällään ja nimenomaan siten, että rystyset ovat alaspäin (peräaukkoon päin). Muuten ei mahdu.
Vaimon pilluun mahallaan maaten, perse tuppaa kurottelemaan hieman ylöspäin nautinnosta. Yleensä päästään vain rystysiin asti, kunnes tullaan ulisten.
Minun perseeseeni vain fantasioissa, en usko nyrkin mahtuvan.
Meillä ei fistata, kun vaimoon ei mahdu kuin kaksi sormea. Kalu on paksumpi tai isompi kuin kaksi sormea, mutta kolme sormea ei vaan tunnu enää hyvältä. Yleensä peukalo pillussa ja toinen käsi klitalla käsipelissä.
Takaapäin yleensä