Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen viikon dietti! Lähdetkö mukaan?

Vierailija
19.05.2013 |

Huomisesta. Ajattelin kokeille jutan go fat go diettiä. Painoa on hirveesti, joten odotan sen tippuvan noin 6-10kg:)

Ketään muita innokkaita?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoittaudun kans mukaan. Maanantaina aloitettu nutraus ja tänä aamuna vaaka näytti -1kg (lähtöpaino 74kg/164cm)

Ulpu 

Vierailija
22/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kolmen  viikon dieetteihin lähde, mutta tsemppiä kaikille:) Itse jätin viikko sitten hiilarit arjesta minimiin lopullisesti. Viikonloppuisin otan rennommin ja vaikka viime viikonloppu menikin vähän överiksi niin viikon pudotus oli silti -3,7kg. Liikun päivässä sen mitä ehdin ja tällä hetkellä se on reilun tunnin kävelylenkki ja pari lyhyempää päälle sekä pyöräilyä. Tähän mennessä tuntuu hyvältä, ei edes järkyttävää nälkää ja vatsakaan ei tunnu niin turvonneelta mitä hiilareita mussuttaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan olen koittanut painoa saada pois, sen kuitenkaan lähtemättä. Sairaudet huomioiden, jos 2kg saisin 3 viikossa, niin WOW!

renttu

Vierailija
24/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tarkoitus kans 3:n viikon täysnutrauksen jälkeen jatkaa vhh ruokavaliota. Tällä nutrauksella vaan saa niin hyvän ja rivakan startin, jotta pakko kokeilla ja vielä tykkäänkin niistä pussijauheiden mausta. 

Ulpu

Vierailija
25/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, et mukaan löytyi vielä lisää porukkaa:)

Mä reippaana kävin pienellä aamulenkillä, mut alottelen rauhassa niin ei sit into lopahda kerrasta jos tuntuu liian työläältä ja asettaa liikaa tavoitteita. Joku tuolla oli lainannut mun sanoja, et vaadin tiukan ruokavalion onnistuakseni niin tälle tiedoksi, että jokainen saa tehdä kuin haluaa! Ja jos haluan jonkun repäsyn väliin innoittajaksi niin ei tarvitse tulla lannistamaan ja huuteleen, että et sä onnistu kuitenkaan. Mee muualle jos oot normaalipainoinen ja pysyt siinä niin hienosti itse - tää ketju ei ollukaan sulle!

Mut tsemppiä ystävät!!

Pauliina

Vierailija
26/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen vähän niin löytyy paremmin:)

Vierailija
27/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 07:22"]

Aamupaino 57,3kg. Aamupala gfg mut huomasin  et mehukeitto oli sokeroitua ja sitä tuli vähän lorautettua. Nyt tavoite pois reisiläskit ja juhannuksena kesäkunto:)

Heli

[/quote]

aamu ja päivä meni hyvin. No välipala jäi vääristävät ja napsia kaupasta kotiin mennessä mansikoita. No se oli hyvä, mutta sitten ruoalla sortuminen ja meni fetaa salaattiin ja ruisleipä voilla ja sitten vielä jätskiä. Ja annos oli iso- harmittaa.... Miksi ei ole itsekuria?

Vierailija
28/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ajatella lähteväni mukaan. Minkälaisella kalorimäärällä kukin meinaa mennä?? Syön dietilläni täsmälleen mitä haluan ja minulla se on ainakin ainoa toimiva tapa. 

Vierailija
29/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa yrittäisin kerrankin minäkin? Käyn aamulla vaaalla pitkästä aikaa. Huomenna aloitan siis. Tuota jutta-dieettiä voisin kokeilla. 

Tiru

Vierailija
30/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vaa'alle ja raportti sitten tänne. katsotaan kuinka käy, tässä on aika tavalla juhlia tulossa kolmen viikon sisälle. Parit lakkiaiset, yhdet häät, yhdet tuparit, yhdet rippijuhlat ja yhdet vauvakutsut. Auts. Pelkkää kiitämistä kekkereistä toiseen siis seuraavat kolme viikkoa. Mutta ehkä vältyn totaaliselta repsahtamiselta jos ilmoittaudun tänne.

Painoa oli eilen aamulla 80,5kg. Itkin kun näin lukeman. Kolme vuotta sitten oli 63kg ja olin tosi hyvännäköinen. Ei sitä sillon edes tajunnut, mutta vanhoista kuvista sen huomaa. Voi miksi en arvostanut hoikempaa olemustani silloin riittävästi ja nauttinut siitä!?! Toivon niin pääseväni samaan vielä joskus. Pituutta 163, että läskiä piisaa.

- Omppu

Vierailija
31/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin mukana, aamupaino 68,8.

- Loviisa

Vierailija
32/34 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 11:29"]

Täälläkin mukana, aamupaino 68,8.

- Loviisa

[/quote]

Tänä aamuna vaaka näytti 68,4. Eka tavoite on päästä 65 kiloon, vaikka mun tahdillani tuskin onnistuu kolmessa viikossa.

- Loviisa

Vierailija
33/34 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa meitä nyt samankaltaisia nimimerkkejä - Tui, Tiitu ja Tiru... =D Minä aion pidättäytyä jatkossakin arkisin 3 päivänä siinä 1200 - 1600 kalorissa, 2 päivänä 400-600 kalorissa ja viikonloppuisin en pidä kirjaa, mutta en silti anna karata käsistä. Ja nythän en tosiaan laita herkun herkkua suuhuni, ennen kuin paino on sen 68 kg. Tui

Vierailija
34/34 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tämän aamun paino heti -2,1kg! Tällä tahdilla kun jatkuis niin olis kolmen viikon päästä enää varjo jäljellä:D

mä kävin reippaana tunnin lenkillä ennen aamupalaa ja kohta vielä toisella, toivottavasti huomisaamunakin näkyy tulosta:)

Pauliina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme