Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen viikon dietti! Lähdetkö mukaan?

Vierailija
19.05.2013 |

Huomisesta. Ajattelin kokeille jutan go fat go diettiä. Painoa on hirveesti, joten odotan sen tippuvan noin 6-10kg:)

Ketään muita innokkaita?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se on?

Vierailija
2/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä innokas :) Mä en vaan jaksa noudattaa mitään dieettejä, eli ihan normaalilla ruualla mutta pienillä annoksilla painoa pudottelisin (ja tottakai herkut pois!!) joten olettavasti painoa putoais vain n. 2-3 kg kolmessa viikossa... Ja siis tääkin vaan että pysyn tosi tiukkana.

Mulla ois nyt painoa 74kg.. ja pituutta on 165cm. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, kolme viikkoa aikaa enne reissuun lähtöä, ja haluaisin pudottaa painoa. Mitat tällä hetkellä 172/ 68, 10 kiloa kun saisi pois, niin olisi hyvä, toki siihen nyt menee pidempi aika.

Tosin mitään fat burnereita tai muitakaan Jutan diet mixejä en ala syödä, pienemmät annoskoot vain ja kaikki herkut/ turhakkeet pois.

Vierailija
4/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans mukana. En uskalla mennä vaakaan, kun vaatteet puristaa niin hirrveesti. Jutan dietti vaikuttaa hyvältä parilla muutoksella.

Vierailija
5/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vedin 300g suklaata, et vois olla paikallaan.

Vierailija
6/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas ei sovi mikään dietti, mikä antaa vapauksia tai "syön nyt kohtuudella" vaan tarviin tiukan ruokavalion:)

Mut mitäs sen on väliä, millä tyylillä kukakin, kunhan sais vähän kannustusta! Tuloksia ja tsemppiä kun tekee mieli jotain kiellettyä. Mä liikun tosi huonosti ja nyt siis ajattelin lisätä liikuntaa ja syödä jokseenkin tuon jutan mukaan. Jotain täytyy vähän muuttaa, mut hyvin pitkälti tuon netistä googlettamalla löytyvän ohjeen mukaan.

ap - Pauliina

Jokaiselle nimimerkit!

Vierailija
7/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritellään. Kesäloman alkuun neljä viikkoa, siihen asti juttailua. Paitsi huomenna, kun on työpaikan virkistymispäivä, ja siellä valmiit ruoat... Ylipainoa n. 30 kiloa, eli todellakin olis tarvetta saada tiputettua.

- piipi

Vierailija
8/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mä voisin tulla mukaan mutta tuollaisia määriä en millään saa pois. Katsotaan mitä lähtee. :)

-Tiuhti-

Vierailija
9/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella oma tavoitteensa. Mulla pitkä pitkä rupeama, vähän jo takanakin ja edessä vielä rutkasti, mutta sama tavoite kaikilla kuitenkin:)

Kiva kun innostuitte mukaan mun kanssa!! Mistä päin suomea ajattelitte vähentää painoa? Minä keski-suomesta;)

Pauliina

Vierailija
10/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon juttaillut enempi ja vähempi tässä jo puoltoista vuotta ja painokin tippunut 25kg:) Vielä olisi viimeinen kymppi tiputettavaa.

Mutta mielellään ottaa tälläsen kolmen viikon kiristelyn ennen kuin kesä alkaa:)

Minä asustelen etelä suomessa :) 

-Riinuska-

Vierailija
11/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans mukana. Paino ehkä 58kg, huomenna aamulla tarkka lukema. Ja pituus 161cm.

Heli

Vierailija
12/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, otetaas kunnon repäsy! Tuun kans mukaan. Koitan huomenna hilautua vaakaan, veikkaan että on jotain 78 kiloa... katotaan paljon kolmessa viikossa saa pois. Viimesen kuukauden aikana on tullu varmaan viis noista kiloista, joku hirvee syömisvaihe päällä... Metodista en vielä tiedä muuta, kuin että kevyesti ja liikuntaa peliin...

t: Jansku

Vierailija
13/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan. Kiloja 117,6 nyt maanantaina.

Emma

Vierailija
14/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:00"]

Mulle taas ei sovi mikään dietti, mikä antaa vapauksia tai "syön nyt kohtuudella" vaan tarviin tiukan ruokavalion:)

[/quote]

Jos et pysty laihtumaan oikealla ruoalla ja normaalilla syömisellä, et pysty myöskään säilyttämään normaalipainoasi sillä. Melkein jättäisin jojoilematta tässä tapauksessa.

Vierailija
15/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupaino 57,3kg. Aamupala gfg mut huomasin  et mehukeitto oli sokeroitua ja sitä tuli vähän lorautettua. Nyt tavoite pois reisiläskit ja juhannuksena kesäkunto:)

Heli

Vierailija
16/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana! =) Paino nyt 69,5 kg (pudotellut tämän vuoden aikana pikkuhiljaa 76:sta), tavoite ois 67,5 kg. Olen pudottanut tyylillä "hitaasti mutta varmasti", jospa tämän 3 vk aikana pääsisin tuohon tavoitteeseeni... Keinoina urheilu ja kevyempi ruokavalio, ei erityisen mielikuvituksellista mutta toimivaa. =) Myöskään herkun herkkua en pistä suuhuni, ennen kuin paino on 68 kg. Nimim. Tui

Vierailija
17/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun virallinen paino on siis tasan 74,0kg (BMI siis 27,2 :( ) kun tuossa aamusella kävin vaa'alla, mun nimimerkki olkoon vaikka sitten ANITA-0 (toi nolla tuosta toivottavasti muuttuu sitten kolmessa viikossa kolmoseksi :D ) 

Kävin eilen illalla pitkästä aikaa lenkillä (tän ketjun innoittamana), hölkkä-kävely yhdistelemällä. Kunto ei vielä riitä hölkkään pelkästään mutta kävelykin on sit liian hidasta että syke nousis tarpeeks!

Kiva kun näin moni innostui :)

Muistakaas pitää ketjua ylhäällä! 

-3 (ANITA-0)

Vierailija
18/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mukana. Kymmenen kiloa pitäisi saada pois. Kamalaa, miten toi paino on aivan karannut käsistä. Muutaman kerran oon koittanu "ryhdistäytyä", mutta aina on repsahtanut uudelleen ja paino vaan nousee :(

Katsotaan, mitä kolmessa viikossa tapahtuu. Kaikki miinus olis plussaa :D

Tiitu

Vierailija
19/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

Hyvä Pauliina, tuosta on hyvä aloittaa. Mulla kanssa aina alussa tippuu paino reippaasti. Nytkin, kun nesteet lähtevät liikkeelle. Liikkunut en ole oikeastaan yhtään, sillä mulla on yksi työ kesken ja sen pitäisi olla valmis tänään illalla, joten ennen iltaa en ainakaan pääse liikkumaan.

Tsemppiä meille kaikille!

Tiitu -1,4 kg

Vierailija
20/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Tiitu:)

tänä aamuna oli lähtenyt 300g lisää. Kävin aamulenkillä ja yritän tehdä tänään suursiivouksen niin siinähän saa lisää liikuntaa;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän