Lomat loppui, seksielämä kuoli taas. Muita kohtalotovereita?
Kirjoitan naisena itseänikin häiritsevästä asiasta. Eli oltiin miehen kanssa molemmat kesälomalla kesäkuun kolme ensimmäistä viikkoa. Näiden kolmen viikon aikana harrastettiin seksiä useana kertana viikossa ja ennen kaikkea välillämme oli todella ihanaa seksuaalista jännitettä oikeastaan koko loman ajan. Tuntui kuin olisi leijaillut ilmassa, vaikka mies on ollut sama jo yli 20 vuotta. Keskusteltiin myös siitä, että tuo on ihana ja tunne ja että yritetään pitää sitä yllä myös arjessa ja että ei anneta tilanteen mennä siihen, että tulee viikkokausien seksitaukoja. Mutta ei. Nyt ollaan kolme viikkoa oltu töissä ja kertaakaan ei ole ollut seksiä. Ja tämä johtuu vain minusta. Jokin arjessa ja sen raskaudessa tekee sen, että libidoni katoaa tyystin. Raskaan Työpäivän ja sen jälkeen lapsirallin (niitäkään tosin ei ole kuin kaksi ja alkavat kohta olla hekin teinejä) pyörittämisen jälkeen olen niin loppuunajettu, että seksi ei käy mielessäkään. Olen tästä surullinen, kun niin tuoreessa muistissa on tuo loman aikainen ihan tunne mieheni ja minun välillä.
Jos joku saa kiinni tilanteestani niin kommentoida saa! Ja siis varsinkin, jos on jotain keinoja siihen, miten libidoa voisi pitää yllä myös arjessa.
Kommentit (31)
Aamuin illoin, vapaapäivinä ja vkloppuisin. Arkena, noh taisi olla maaliskuuta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin työt juuri tuon takia, elämä on elämistä varten ei suuren korporaation orjana olemista.
Millä elätät nyt itsesi?
Kela ja asumistuki, pari sataa eroa siitä kun kävin töissä, en kaipaa sekuntiakaan työelämään.
Tätä meilläkin kaivattaisin , läheisyyttä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin työt juuri tuon takia, elämä on elämistä varten ei suuren korporaation orjana olemista.
Millä elätät nyt itsesi?
Kela ja asumistuki, pari sataa eroa siitä kun kävin töissä, en kaipaa sekuntiakaan työelämään.
Työssaäkäyvänä vetonmaksajana minua ihan suoraan sanottuna vtuttaa maksaa toisten kotoilu, kun peruste on, että saan töissä käydessä vaan pari satkua enemmän eli maksatat sen olemisesi muilla. Ei muakaan aina huvita käydä töissä, kun en itekään saa kuin sen pari satkua enemmän, mutta oonpahan tienannu omat elämiseni, enkä maksata sitä muilla.
Fyysisen työn takia seksi vähenee lomaan verrattuna. Ei vaan jaksa, vaikka tekis mieli. Onneksi puoliso ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä elätät nyt itsesi?
Eli et elätä itseäsi, vaan olet meidän muiden elätettävänä.
Peruspäiväraha on jotain 700 kuussa, kyllä mä tienaan tonneja tuon päälle. Opiskele ja hommaa kunnon ammatti, luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä elätät nyt itsesi?
Työssaäkäyvänä vetonmaksajana minua ihan suoraan sanottuna vtuttaa maksaa toisten kotoilu, kun peruste on, että saan töissä käydessä vaan pari satkua enemmän eli maksatat sen olemisesi muilla. Ei muakaan aina huvita käydä töissä, kun en itekään saa kuin sen pari satkua enemmän, mutta oonpahan tienannu omat elämiseni, enkä maksata sitä muilla.
Fyysisen työn takia seksi vähenee lomaan verrattuna. Ei vaan jaksa, vaikka tekis mieli. Onneksi puoliso ymmärtää.
Voi kyynel ja onnea töihin :D
Vierailija kirjoitti:
Peruspäiväraha on jotain 700 kuussa, kyllä mä tienaan tonneja tuon päälle. Opiskele ja hommaa kunnon ammatti, luuseri.
Tuohon päälle asumistuki ja harkinnanvarainen, niin siinä se tonni tulikin. Voi kyynel :D
Eikös valtiomaksa nuo kulut? Ainakin Jari Tervo sanoi että esim. vastaanottokeskus ei maksa mitään vaan valtio maksaa kulut ja tämän faktan voi tarkastaa Googlen kuvahaulla.
Vierailija kirjoitti:
Eikös valtiomaksa nuo kulut? Ainakin Jari Tervo sanoi että esim. vastaanottokeskus ei maksa mitään vaan valtio maksaa kulut ja tämän faktan voi tarkastaa Googlen kuvahaulla.
Googlesta voit myös tarkistaa mistä valtio saa rahat näiden elättämiseen, joita ei vaan huvita.
Olisin superonnellinen jos meillä olisi seksiä 2-4 kertaa kuukaudessa. Ei se määrä itsessään ole niin tärkeä, vaan se että tiedät ja tunnet olevasi yhä tärkeällä sijalla puolison elämässä. Tottakai minulle kelpaisi monta kertaa viikossakin, mutta pääasia olisi että säännöllisesti varattaisiin aikaa vain meille. Nyt on yksi pieni lapsi ja aikaa kyllä olisi jos on tahtoa, mutta...