Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan hukassa - miksi miehet käyttäytyvät näin?

Vierailija
19.05.2013 |

No niin, olen varmasti kamala nainen ja saan täältä haukut mutta jonnekin on purettava tuntonsa.

Olen ihastunut mieheen, joka on kanssani samassa työpaikassa mutta ei varsinaisesti minun työkaverini. Itse olen varattu, hän vapaa. Oma suhteeni on ollut monta vuotta täysin katkolla eikä meillä ole enää mitään läheisyyttä seksistä puhumattakaan. Eroa olen miettinyt jo pitkään ennen tätä.

Meillä oli työpaikan juhlissa sutinaa tämän toisen kanssa (ei seksiä). Olimme silloin molemmat alkoholin vaikutuksen alaisina. Seuraavana päivänä kun juhlinta jatkui (olimme poissa kotipaikkakunnalta) hän pyysi päästä taas huoneeseeni. Tällöin kumpikaan ei kuitenkaan ollut kännissä. Varsinaista seksiä ei harrastettu vaikka suutelua, koskettelua tms. oli.

Sovimme tapaavamme seuraavalla viikolla töiiden jälkeen. Tämä päivä kun koitti, mies ilmoitti kärsivänsä morkkiksesta eikä meidän ole järkevää tavata. Siis miten mieli muuttuu noin äkkiä ja miksi?? Minun mielestäni meidän olisi ollut tärkeää tavata ja jutella asia halki, koska näemme kuitenkin jatkossa myös työpaikalla, vaikkakaan ei päivittäin.

Miten tästä eteenpäin? Haluaisin kovasti keskustella asian halki. En todellakaan oleta hänen olevan kiinnostunut varatusta naisesta, vaikka en olekaan mikään "susiruma" vaan ihan ok. ja urallani menestynyt nainen. En saa häntä mielestäni varmaankin osittain juuri siksi, että asiaa ei ole selvitetty. Mitään tällaista en ole koskaan aiemmin parisuhteeni aikana tehnyt.

Nyt jos sattumalta tapaamme töissä, olemme molemmat vaivaantuneita ja minusta tuntuu että hän jopa välttelee minua. Tämä ärsyttää. En ole niin paha, että musta olisi kukaan aiemmin kärsinyt morkkista.

Miten saan sen ihmisen pois ajatuksistani kun tuntuu, että koko homma jäi täysin selvittämättä?? Haluan hänet pois mielestäni!

Miten olette saaneet ihastuksen loppumaan? Miten minun kannattaisi toimia, koska olisi kiva jos voitaisiin jatkossa katsoa toisiamme silmiin, hymyillä ja jatkaa sitten matkaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tajuat antaa asian olla :) Olet varattu, kolmiodraama ei ole kovin houkutteleva. Ei miehet aina halua/jaksa sen kummemmin selvitellä asioita. Joskus on helpompaa vaan antaa asioiden olla.

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 22:43"]

@ 19 tajuan mitä rivien välistä??

[/quote]

Vierailija
22/27 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa kauhean lapselliselta, minkähän ikäisiä mahdatte olla? Hän haluaa selvästi vain nopeasti unohtaa koko jutun ja välttyä "morkkikselta" - mutta sehän ei onnistu, jos/kun tulette kohtaamaan töissä. Katso silloin miten hän suhtautuu sinuun vai luikkiiko taas pakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa kauhean lapselliselta, minkähän ikäisiä mahdatte olla? Hän haluaa selvästi vain nopeasti unohtaa koko jutun ja välttyä "morkkikselta" - mutta sehän ei onnistu, jos/kun tulette kohtaamaan töissä. Katso silloin miten hän suhtautuu sinuun vai luikkiiko taas pakoon.

Vierailija
24/27 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/27 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

18:lla tilanteen täysi normalisoituminen vei yli vuoden: tarkoittaa käytännössä, että kaikki firman vuosittaiset bileet (pikkujoulut, kesäjuhlat, yhteiset matkat yms.) on kertaalleen käyty läpi niin, ettei kumpikaan ole mokannut. Siinä matkalla se ihastuskin sitten hälveni. Kumpikaan ei ole enää ihastunut, siitä olen ihan varma.

Kun molemmat voivat olla varmoja, ettei toinen ole uhka parisuhteelle, voidaan jälleen hiukan löysätä ja palata ystävyyteen, joka on ehkä ihan hiukan enemmän kuin tavallinen työkaveruus.

Mokaamista on puhuminen rakkaudesta tai ihastumisesta sekä toisen huoneeseen pyrkiminen tai sinne meneminen. Tanssiminen bileissä toisen kanssa on ok, eikä sitä lasketa jos kännipäissään pitää kädestä, mutta yhtään pidemmälle ei pidä mennä.

Hyvin tärkeää suhteiden normalisoitumisen kannalta oli meille fb-kommentoinnin täyspaasto. En ollut ennenkään tehnyt sitä mielestäni muuten kuin ystävänä, mutta mies ilmeisesti luki siitä hieman enemmän. Lopetin sen kokonaan - myös siksi, että kun miehellä oli tuore romanssi meneillään, olisi näyttänyt hassulta, että kaksi naista olisi innokkaasti kommentoinut hänen päivityksiään. Myös mies lakkasi peukuttamasta ja kommentoimasta minua.

Vierailija
26/27 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti tuli sitten kolme kertaa?

Vierailija
27/27 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yli 30-kymppisiä aikuisia ollaan ja se tässä ihmetyttääkin kun aikuiset ihmiset ei vaan lakaise asioita mun mielestä maton alle. Mutta annan tosiaan olla enkä todellakaan ota mitään yhteyttä. Muutamana kertana kun ollaan kohdattu, ei hän ole pystynyt edes minuun päin katsomaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän