Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaupunkilomakohdetta suosittelet heinäkuussa?

Vierailija
19.05.2013 |

Kahdelle aikuiselle, maassa, jossa on hyvä ruokakulttuuri? Eikä liian kuumaa. Rantalomaa sinänsä emme tarvitse, koska minulla on ihosyöpäriski korkea.

Jotain, missä on kiva kävellä, pyöräillä tms., eikä kovin monen tunnin lentomatka.

Kiitos etukäteen! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuussa euroopassa on aika kuuma monissa paikoissa mutta ehdottaisin Atlantin rannalta Portoa, San Sebastiania tai vaikka La Rochellea. Tai välimereltä Marseillea.

Itse viihdyn kyllä kaupunkilomilla heinäkuussakin esim Venetsiassa, Firenzessä tai yhdessä lempikaupuneistani Torinossa. Lämmintä on mutta myös varjoisia kujia

Vierailija
2/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Portossa käytiin viime keväänä, Firenzessä huhtikuussa. :) Italiaan jäi sydän, ja olemme kyllä ajatelleet, että kehtaisko sitä lähteä parin kuukauden jälkeen uudelleen Italiaan... mutta miksei! Pistänpä nuo muut mainitsemasi mietintään ja tarkkailuun googlen kautta. :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nizzaan ei ole kuin parin tunnin lento ja muutenkin vastaa noihin kritereihisi.

Vierailija
4/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooma oli viime elokuussa loistava, mutta sairaan kuuma. Toisaalta mainitsit, että Italiassa oletkin juuri ollut. Hollanti (esim. Amsterdam) on mukavan rento ja pieni. Siellä pääset junalla toiseen kaupunkiin tunnissa tai parissa, pyöräilyä on mahdoton välttää! :) Siellä on paljon muutakin kuin pilvenpolttelijoita ja eihän sitä kaupungeissa enää ulkomaalaisille myydä.

Aiheen sivusta, mutta suosittelen matkustamista mielummin juuri heinäkuussa kuin elokuussa. Elokuussa kun on ihan yhtä kuuma ja lisäksi monilla eurooppalaisilla silloin loma. Roomassa oli moni kehuttu ravintola kiinni tästä syystä ja turisteja ja paikallisia niin mahdottomasti liikkeellä.

Vierailija
5/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Jostain syystä Amsterdam ei ole tullut edes mieleen, vaikka poika siellä pari vuotta sitten kävikin ja kivaksi havaitsi. Senkin voisi laittaa harkintalistalle. Nizzakin kuulostaa hyvälle...

Kannattaa näköjään kysellä, tulee ihan hyviä vinkkejä. Itse olen niin kaavoihin kangistunut, että on kiva, kun joku suosittelee omaa suosikkiaan. :)

AP

Vierailija
6/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelonaan tietysti! Ihanaa ruokaa, kulttuuria, ja fantastiset hiekkarannat kävelymatkan päässä!