Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä plussa?

Vierailija
23.03.2013 |

Vaivaa joten pakko kysyä täältä mielipiteitä...

Onko tämä mielestänne haalea plussa: http://i49.tinypic.com/14azjnd.jpg (ja ettei ihmiset katso väärää kohtaa viiva siis tossa paksummalla osalla eikä kontrolliviivan vieressä)

Kiertopäivä 24/22, eli menkat pari päivää myöhässä eikä niistä ole merkkiäkään. Aina ennen alkanut 22 :teen kiertopäivään mennessä. Väsyttää, janottaa, paleltaa koko ajan jne eli jonkinnäköisiä raskausoireita saattaa olla.

Mielipiteitä onko tuo haalea plussa? Asia vaivaa kovasti. Kiitos!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, negatiivinen.

Vierailija
2/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan siinä väriä, eli plussa. Mulla kaikista on ollut pelkkä haalea haamu. Jopa kaksosista herkimmällä testillä-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, kumpaa uskoisin. Ja juu tiedän ettei sitä kukaan voi 100% varmuudella sanoa, mielipiteitä kaipasinkin :)

Hitsit kun en ottanut testistä kuvaa ennen testausta! Oli siis aikaisemmin ohuempi harmaa viiva, mutta testauksen jälkeen se leveni tuollaiseksi, ehkä hieman sävykin muuttui, siitä en ole varma... Mutta siis "viivanpaikka" näkyi ennen testiä muttei ollut noin leveä. Sävystä en osaa sanoa 100% varmuudella muuttuiko se.

Vierailija
4/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään ei viivaa näy, vaikka miten yritän sen siihen kuvitella..

Vierailija
5/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en nää siinä mitään viivaa tai edes viivanpaikkaa, vaikka kuinka yrittäisin siristellä...

Vierailija
6/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olet. Onneksi olokoon!:)

Vierailija
7/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://i48.tinypic.com/f0rpms.jpg tuossa sitten vielä uusi kuva, missä olen ympyröinyt sen viivan :D

7, kiitos, voi kuinka toivon että olisin... Voi että nyt alko itkettää :')

Vierailija
8/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ikävä kyllä nää siinä minkäänlaista viivaa, vaikka kuinka yritin tuijotella.

Vierailija
9/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kummallinen testi :D Tai siis kummallinen paikka tolle viivalle! Nyt kun selvensit tolla ympyrällä, niin minäkin rupeen jo jotain näkemään.... Kyllähän siinä väriä näyttää olevan, varovaiset onnittelut siis! :)

Vierailija
10/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 14:02"]

http://i48.tinypic.com/f0rpms.jpg tuossa sitten vielä uusi kuva, missä olen ympyröinyt sen viivan :D

[/quote]

Voi kultapieni.. Ei se viiva tuonne tule, vaan kontrolliviivan oikealle puolelle sen viereen.

Vierailija
11/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 14:02"]

[/quote]

Ihan selvä haalea plussahan tuo. Itsekkin olen niitä joskus saanut ja aina ovat pitäneet paikkaansa. Eli raskaana.

7

Vierailija
12/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen viivan ei kuulu olla tuossa. Eli et ole raskaana.

Vierailija
13/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen viivan tuohon kohtaan kuulu tulla, vaan liimauksen ja kontrolliviivan väliin. Tuohon ympyröityyn kohtaan tulee aina tuollainen värinkeräytymä. Eli tämä on negatiivinen, valitettavasti.

Vierailija
14/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut ainakin tuossa näkyi ennen testin tekemistä haaleana se viivanpaikka? Ja eikö viivanpaikalle se plussaviivakin sitten tule...? :D Tuo viivanpaikka siis leveni ja ehkä muutti hieman väriäkin testauksessa.

Testi on siis Pregcheck.

Vierailija
16/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisiko tehdä toinen testi ennen kuin iloitset? onko kuva kuinka pian testin tekemisen jälkeen otettu?

Vierailija
18/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei se tulos todellakaan tule tuonne minne olet ympyröinyt tuon.

Vierailija
19/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmiini tuo kyllä näyttää valitettavasti negatiiviselta tulokselta. Mutta jos omin silmin näet ns. viivanpaikan OIKEASSA paikassa kuten tuossa yhdessäkin linkissä oli, niin silloin voit olla raskaana mutta se selviää odottamalla päivän-pari. Mutta tuonne muovin alle se plussatulos ei tule.

Vierailija
20/30 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman minuutin päästä kuvan otin, about 2-4 minuutin sisällä.

Ja tuleeko se viiva aina noin lähelle tota kontrolliviivaa? Miksi ihmeessä tossa sitten on tollainen ihme kohta joka näyttää viivanpaikalta ja sitten muuttuu testattaessa? :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme